Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6950 jäsentä  •  417801 viestiä  •  19979 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi baltrem60, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Modet esiin!  (Luettu 13607 kertaa)

Friita

• Lentävä kynä
Re: Modet esiin!
« Vastaus #15 : Maaliskuu 14, 2009, 20:48:50 ip »

Mua ei haittaa yhtään, vaikkei täällä modeja ole näkysällä. Itse toimin eräällä foorumilla modena ja mua häiritsee se, että mun kuvitellaan olevan "pyhimys". En oo poistanut mitään sieltä, kun juttelu on asiallista, eikä siis ole mitään poistettavaa. Jotenkin vaan kirjoittajat siistivät kieltään entisestään, kun ilmaannun paikalle.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

vivianv

• Vieras
« Vastaus #16 : Maaliskuu 14, 2009, 21:48:01 ip »

Mikä asiaintilaan onkin syynä, mitään syytä olla korjaamatta sitä ei ole. Ja jos niin ei tehdä, syytä siihen sitten vasta onkin syytä miettiä.
Kirjattu

vivianv

• Vieras
« Vastaus #17 : Maaliskuu 14, 2009, 21:54:58 ip »

Mua ei näkyvät modet tai edes niiden puute haittaa. Enemmän olen kiinnostunut mahdollisista kaksoisidentiteeteistä.
Kirjattu

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Maaliskuu 15, 2009, 08:37:01 ap »

Ohops, no jos sulla on tuollaisia epäilyjä, kysy nyt asiaa suoraan d-liitosta?

Kaksoisidentiteettejähän täällä on harrastettu (ja yritetty harrastaa) ihan keskustelijoiden tasolla kyllä, mutta että joku mode vielä pääsisi kiinni (tai paremminkin jäisi kiinni niihin pääsemisestä) toisten yksäreihin, niin se olisi jo totaalista harrastelijamaisuutta systeemin ylläpidolta. Mutta myös syytteenä kova eli ensin selvitys, niin ei tarvitse sitten arvailla.
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Maaliskuu 15, 2009, 08:58:49 ap »

Niillä foorumeilla, joilla minä olen ollut modena, ei todellakaan ole pääsyä toisten yksityisviesteihin. Enkä usko, että täälläkään kukaan niitä lukis.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Maaliskuu 15, 2009, 10:36:10 ap »

Tuo kuulostaa normaalilta, moraalisesta & eettisesti kestävällä pohjalla olevalta toiminnalta. Itse en ole modeksi koskaan ryhtynyt, mutta juurikin kuvaamallasi tavalla, Friita, hommat yleensä tuppaavat toimimaan, joten tuo vivianin esittämä epäilys on kovin kumman kuuloinen..?  
Kirjattu
Tea

Sus

• Vanha tekijä
« Vastaus #21 : Maaliskuu 15, 2009, 11:29:42 ap »

Lainaus:

Niillä foorumeilla, joilla minä olen ollut modena, ei todellakaan ole pääsyä toisten yksityisviesteihin. Enkä usko, että täälläkään kukaan niitä lukis.

Mä olen vuosien varrella oppinut suhtautumaan niin yksäreihin, sähköpostiin kuin muuhunkin vastaavaan viestintään siten, että ne ovat kuin postikortteja; avoinna luettavaksi kenelle tahansa, kuka hallitsee tekniikan. Eri asia vain, että ketä oikeasti kiinnostaisi.

Mutta sen vuoksi ko. viesteissä ei kannata lähetellä henkilötunnuksia ja tilinumeroita. Ne saattaisivat yllättäen jotakuta kiinnostaa.
Kirjattu
\Sus
------------------------------------------------
Still alive and kicking!

vivianv

• Vieras
« Vastaus #22 : Maaliskuu 15, 2009, 11:52:09 ap »

Lainaus:

Mutta myös syytteenä kova eli ensin selvitys, niin ei tarvitse sitten arvailla.

En minä syytä keään mistään, vaan toivon saavani tilanneselvityksen ylläpitäjältä. Kuten sanoin, mulla on syyni toivoa sitä.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Maaliskuu 15, 2009, 12:00:42 ip »

Olen myös sitä mieltä, että joku syy täytyy olla siihen, ettei kerrota, keitä modet on. Muilla palstoilla, joilla käyn, kyllä kerrotaan eikä asiaan liity mitään dramatiikkaa.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Maaliskuu 15, 2009, 12:45:17 ip »

Sinä sen sanoit, Sus  
Kirjattu
Tea

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Maaliskuu 15, 2009, 12:47:14 ip »

Joo, en mäkään näitä viestintämuotoja varmoina pidä ja yleensäkin jos pitää henkilötietoja jaella, jaan ne ihan muulla tavoin.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Maaliskuu 15, 2009, 12:51:53 ip »

Juu, eikä se ole se systeemin/tietojen crackays se suurin ongelma, vaan ihan se, että kun viestin sähköisenä lähetät, se voidaan varsin vaivattomasti pistää myös eteenpäin alta aikayksikön. Myös sinne, minne se ei ollut tarkoitettu.
Kirjattu
Tea

MisaAi

• Vieras
« Vastaus #27 : Maaliskuu 15, 2009, 13:41:54 ip »

Niin. Itse pelaan monessa roolipelissä ja niissä on ihanaa se kun tietää ketkä on modet ja admin tai adminet, mutta tämä foorumi on kumminkni uusi enkä oikein tiedä sanoa vielä mitään tämän paikan hommista.... :'D
Kirjattu
Burp.

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Maaliskuu 16, 2009, 11:03:42 ap »

Ninno, jos epäilyjä syntyy, niin eiköhän paras olisi osoittaa ne turhiksi avoimesti ja suoraan. Ei tuollaiseen epäilyyn "voiko lukea ystärit" voi olla kovin amerikan temppu vastata ja siks toisakseen mikään tuollainen "sukupolvien kuilu" ei ole syy olla toimimatta nykyajan tapaan. Siis täytyyhän työpaikoillakin melkeineläkeläisten omaksua uusia menetelmiä, vaikka kuinka haluaisi vielä kirjoittaa kosmoskynällä pahvikortteihin...

Toisaalta JOS homma tosiaan perustuu vain hyväntahtoisuuteen ja amatööripuuhasteluun, sitä suuremmalla syyllä tarvitsee tarkistaa toimintatavat ja tietoturva-aukot. Koska aivan varmasti sinne, missä on aukko, ilmaantuu joku, joka siitä aukosta kurkkii.

Mä ainakin olen täysin samaa mieltä vivianv:n kanssa, modet esiin vaan - tai sitten ainakin #!RWV R8934178 hyvä selitys, miksi ei.... Jota saa sitten taivastella ja kauhistella  
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #29 : Maaliskuu 16, 2009, 11:54:46 ap »

Heh, juu, vastata saa aina tekemisistään, siitä olen samaa mieltä.  

Mode-hahmoja en kaipaa, mutta jos se jollekin suo mielenrauhaa, mikä ettei. Valvontapolitiikka on tietysti oltava, ja jos se tai sen nykyinen kirjallinen muotoilu kaipaa petraamista hyvähän tuo on korjata...

Eivät nuo esittämäni spekulaatiot ole mitään selityksiä sille, miksei asioita pitäisi hoitaa paremmin, kunhan vain arvailin sitä kyynärpäällä nähtävää selitystä tällekin. Eli realismi-lasit päässä kun on näitä juttuja ennenkin sivusta seurannut.

Kirjattu
Tea

Linkkejä

Tule meille toimistoassistentiksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:22