Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417383 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Pumpun mietintä alkoi  (Luettu 9550 kertaa)

larakaro

• Aloittelija
Re: Pumpun mietintä alkoi
« Vastaus #30 : Huhtikuu 09, 2009, 21:59:17 ip »

oon täs jo jonki aikaa pumppua pohtinut, kerran jopa saanut lähetteen mut sekosin päiväst ja mitään oo saanu aikaseks   lukenut oon paljon asiasta ja mun diabetes on kyllä niin huonolla tolalla et jos ei pumppu hoito auta ni ei sitten mikää... kaikkee muut onki kokeiltu.. diabetestä takana 9 vuotta ja ikinä ei hobis oo ollu alle 7,5 ja tälläkin hetkellä ainakin vuoden ollu 9.6 (hypopeloista johtuen) no mutta, syy miks kirjoitan tänne on tuo alkoholi asia. Eli tällä hetkellä oon niinä kertoina kun oon kännit vetäny menny nukkuu about 20 sokruil (koko ilta ollu yli kymmenissä) ja aamulla (ilman inskaa) sokerin neljän kieppeillä. Alkoholi määrät on kyllä vähäisiä, pullo viiniä suurinpiirtein ja vahvoja en edes juo... miten pumpun kanssa tälläisissä tilanteissa?
Kirjattu
d1 vuodesta -99

**DONOTDELETE**

• Vieras
Re: Pumpun mietintä alkoi
« Vastaus #31 : Huhtikuu 14, 2009, 09:27:34 ap »

No nyt on toistaiseksi otettu aikalisä.
Paljon on pohdittu,mutta jokin  nyt vielä nuorella miehellä pistää vastaan. Onko se sitten "koneeseen sitominen", tai isän kysymys kesän tullen uimisesta ja jatkuvasta pumpun irrottelusta..?? .
Mutta mitään ei ole vielä lopullisesti päätetty , annamme asian hautua ja syksyllä sitten varmaan uudelleen mietitään.
Kaunis kiitos kaikille asiaa selventäneille.
Kirjattu

Linkkejä