Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6972 jäsentä  •  418228 viestiä  •  19999 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi beret, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Kalevalalainen jäsenkorjaus  (Luettu 8839 kertaa)

maikki69

• Aktiivinen
Kalevalalainen jäsenkorjaus
« : Tammikuu 22, 2009, 19:25:47 ip »

Tämä ei nyt välttämättä kuulu tämän otsikon alle, mutta kumminkin minun selkäni on aika huonossa kunnossa ja on hermosärkyä ja alaselkä kipeytyy helposti j niskat on jäykät ja toinen olkapää jäätynyt.
  Nyt kun olen kokeillut kaikkea mahdollista hoitoa selkään ja jalkoihin ja käteeni, niin ajattelin vielä kokeilla jäsenkrjausta ja nimenomaan kalevalaista.  Varasin ajan lauantaiksi.
  Nyt kysyisinkin onko teillä muilla kokemusta Kalevalaisesta jäsenkorjauksesta ? Jos on niin minkälaist?
Kirjattu
Kokemus on se minkä saa. kun ei saa sitä mitä haluaa.....

Humalog pumpussa

ergava

• Veteraani
  • D2 Keliakia
Re: Kalevalalainen jäsenkorjaus
« Vastaus #1 : Tammikuu 22, 2009, 20:13:02 ip »

Toinen Maikki: Itselläni on hyviä kokemuksia Kalevalaisesta jäsenkorjauksesta. Olen käynyt yhteensä 3 kertaa 4-5 vuoden aikana.Olen saanut avun vaivaani jo yhdellä käyntikerralla ja mikä parasta, hoitotoimenpiteet ovat olleet täysin kivuttomia.

Hyviä kokemuksia kalevalaisesta tv myös ergava
Kirjattu
D2 vuodesta 1997 ja Keliakia n.1995
Menee toistaiseksi : Levemir 14yks, Metforem 750mg 1,Trajenta 1 aamulla, Met 2 illalla,  ASA-ratiopharm 50mg, Magnesium,  vitamiineja

Trombone

• Vieras
Onko Järvenpäässä ?
« Vastaus #2 : Tammikuu 23, 2009, 07:24:20 ap »

Olet tietojesi mukaan Järvenpäästä. Löytyykö Järvenpään, Keravan alueelta kalevalaista jäsenkorjaajaa ? Olisin kovinkin kiinnostunut käymään "korjattavana".
Voisitko ystävällisesti antaa yhteystietoja, ottaisin kiitollisuudella vastaan ?
Kirjattu

maikki69

• Aktiivinen
Re: Onko Järvenpäässä ?
« Vastaus #3 : Tammikuu 23, 2009, 08:41:15 ap »

Laitoin sulle henkilön tiedot.
 itse pääsen käsittelyyn lauantaina, jos minusta ei kuulu mitään niin.......
Kirjattu

Humalog pumpussa

Jape

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Tammikuu 23, 2009, 11:42:34 ap »

Kalevalainen jäsenkorjaus ? Kuka sellaista antaa ? Itse Väinämöinenkö ??

Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Tammikuu 23, 2009, 13:04:41 ip »

Lainaus:

Kalevalainen jäsenkorjaus ? Kuka sellaista antaa ? Itse Väinämöinenkö ??

Kas tässää sul on ohjenuoraa...
(Siistitty versio)

Älä pilkkaa jäseniä, pikkustakaa paheksu, leivo lerppa leveämmäks vaik ois vajaan vaaksan, vatkaa vartta vanhempaaki, vaik ois laiskanlainen, päästä pukil puikulainen, tahi taltta takkuvarsi, älä naura nakkiloille, hihittele hintelille, anna aina aulihisti, vaik ois kanki karumpiki, niin saat jorman jatkossaki, ain on vakavanha römpsäl räpeltäjä.

Sori nää perjantait on vähä tälläsiii ?
Kirjattu
\|||/ TonninStiflat Vantaa
(o o) NHH, Monipistoshoito D2, Verenpaine ja
-(_)- keuhkoputkenahtaumatautinen.

Ultsi

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Tammikuu 23, 2009, 15:05:43 ip »

Eli siitä löytyy lisätietoja tästä:www.kansanlaakintaseura.fi  

Toivottavasti saat apua.
Kirjattu
Määrittämätön diabetes

maikki69

• Aktiivinen
« Vastaus #7 : Tammikuu 24, 2009, 15:00:55 ip »

No niin nyt on koettu  kalevalainen jäsenkorjaus. Miten voi löytääkin niin kipeitä lihaksia ja oudoista paikoista. Käsittely oli hellävaraista,ja se tehtiin rauhallisesti non 2h, hoitoon myös osallistutaan itse. Olo on todella rauhallinen, rentoutunut, ei kipuja, hiukan väsyttää ja huomaa että ainevaihdunta on lähtenyt liikkeelle saa  jouda koko ajan.
  Kaiken huippuna, minulla on todettu 18,5 vuotta sitten synnytyksen jälkeen is-nivel rikkoutuminen ja sen jälkeen hirveitä kipuja, mutta kun tämä hoitaja tutki asiaa totesi hän että kipu ei johdu siitä vaan siitä, että kun olen joskus kaatunut jotenkin häntäluun päälle niin minulla on häntäluun pää kaksinkerroin. No tämä yritetään ensi kerralla ajan kanssa hoitaa.
 oman kokemuksen perusteella suosittelen
Kirjattu

Humalog pumpussa

EkKe

• Aktiivinen
« Vastaus #8 : Tammikuu 24, 2009, 18:33:54 ip »

Minkä hintaista mahtaa tämä touhu olla?
Kirjattu
D1 vuodesta 2003,Novo ja Lantus.

maikki69

• Aktiivinen
« Vastaus #9 : Tammikuu 24, 2009, 19:46:43 ip »

en tiedä onko hinnat kaikilla samat, luulen että liikkumavaraa on.
 Itse maksoin40e/h
Kirjattu

Humalog pumpussa

Eppuli

• Aktiivinen
Vs: Kalevalalainen jäsenkorjaus
« Vastaus #10 : Maaliskuu 15, 2011, 22:04:37 ip »

Tämä oli jo vanha ketju, mutta mitäpä uutta aloittamaan, kun löytyi kumminkin. Minulla on aikamoisia jumituksia, johon perinteinen hieronta/venyttely/jumppa-linja (mm. sauvakävely) aika huonosti tehoaa. Kokeilin vähän aika sitten hermoratahierontaakin, mutta eipä siitä juurikaan apua ollut. Olen käynyt myös fysioterapiassa ja sellaisessa fysiossa, jossa tehtiin itse laitteilla juttuja. Kaikki auttavat, mutta auttaisiko joku enemmän... Lääkäri on aikanaan määrännyt vain lihasrelaksantteja...  :-\ Siis onko tuoreita kokemuksia jäsenkorjaajista ja eritoten, voisiko joku suositella Oulusta jota kuta?
Minulla on yliliikkuvat nivelet, selkä on alkanut helposti rutista ja fysioterapeutti totesi aikanaan, että teen pinnallisilla lihaksilla liikaa töitä esim niskassa, josta seuraa kipuja. Lisäksi kaularangassa yksi nikama on työntynyt ulos päin, niin että minulla on pieni kyttyrä niskassa (kyfoosia?). Se on ruma ja saa ryhdin näyttämään lysyltä. Jos sille vaan on kenelläkään mitään jumppaa tms suositella, niin olisin iloinen. Kun oikein pahasti jumittaa, niin sokeritkin tuppaavat nousemaan eli sikäli tämä kyllä liittyy diabetekseenkin. Ja taitaapa nämä nivelvaivat olla diabeetikoilla muutenkin keskivertoa yleisempiä...
Kirjattu
DM1, pumppailija, kilppari sökö

Linkkejä