Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6974 jäsentä  •  418238 viestiä  •  19999 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Riikka Lindholm, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Diabetes tunnus  (Luettu 23252 kertaa)

ristiriita

• Matkailija
Re: Diabetes tunnus
« Vastaus #30 : Heinäkuu 19, 2008, 09:11:33 ap »

Mä löysin tämmöisen, joku koruntekijä on tehnyt itse äidilleen, kaunis...rullaa sinne aika alas..
Löytyykös joukostamme joku koruntekijä, voisikin suunnitella uusia malleja tuohon rannekoruun!

http://www.murula.blogs.fi/
Kirjattu
pikku-myy-anarkisti

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #31 : Heinäkuu 19, 2008, 09:45:53 ap »

Lainaus:

Mutta osaako kukaan katsoa jotain kaulassa olevaa pintä ketjua  ja ymmärtää, että se on d-ketju, kun ihmisillä on yleensäkin ketjuja kaulassa ja kaikkia koruja vaikka missä? Eihän nuo korut edes näy yhtään, jos on paksusti vaatetta päällä.

Minulla asuu naapurissa (ei siis se alkoholisoitunut insinööri, vaan) ambulanssikuski. Hän on minulle kertonut, että kyllä heidät nimenomaan koulutetaan tutkimaan, onko jotakin tunnusta, SOS - passia jne.

Rannekkeessani lukee kahteen suuntaan DIABETES, joten kyllä ymmärretään mualimallakin.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #32 : Heinäkuu 19, 2008, 11:47:56 ap »

Mä olen alkanut ihan tosissani miettiä d-tatuointia vaikka ranteeseen. Olkapäästä sitä tuskin kukaan osaisi etsiä.

Mutta mutta... Hirveän iso se ei saisi olla ja pientä ei helposti edes huomaa. Höh, on tää niin vaikeeta!  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Heinäkuu 20, 2008, 13:37:15 ip »

Kiitos vinkistä!  

Kyselen asiaa huomenna ja lupaan kertoa tietoni täälläkin.  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

julia

• Vanha tekijä
« Vastaus #34 : Heinäkuu 27, 2008, 11:04:00 ap »

Lainaus:

Itselläni on käytössä teetetty normilaattaa sirompi hopeinen laatta + ketju, jossa d-tekstin lisäksi toiselle puolelle on kaiverrettu henkilötunnus.

Aah, kiitoksia uusista ajatuksista!

Minulla on vain lompakossa diabeteskortti, kun ne kaikki rannekkeet ovat osoittautuneet ihan liian isoiksi ja rumiksi minun pienessä, sievässä ranteessani, öhöm. Mutta että siis voisikin teettää jotain sirompaa, hoo, tämähän otetaan pohdintaan! Hypojen vuoksi olisi todella turvallisempaa pitää ranneketta, lenkillä kun ei lompakkokaan kulje mukana.
Kirjattu
"Lujaa laatua LADA"

Jape

• Lentävä kynä
« Vastaus #35 : Heinäkuu 27, 2008, 13:11:49 ip »

Lainaus:

Mä olen alkanut ihan tosissani miettiä d-tatuointia vaikka ranteeseen. Olkapäästä sitä tuskin kukaan osaisi etsiä.

Mutta mutta... Hirveän iso se ei saisi olla ja pientä ei helposti edes huomaa. Höh, on tää niin vaikeeta!  

Tatuointi ei olisikaan mikään huono idea. Monestihan ongelma on, että ihmiset ottavat tatuointeja, mm. senhetkisen rakkaansa nimen, mutta kun tilanteet muuttuu, pitäisi tatuoinnista päästä eroon.

Meillä ei tästä "rakkaasta" varmaan eroon pääse, "Till death do us part..." joten voisi huolella ottaa.  
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

MrBlack

• Matkailija
« Vastaus #36 : Heinäkuu 27, 2008, 17:39:48 ip »

Nyt syntyi hieno ajatus korua varten, terassilla nimittäin törmäsin tutun tuttuun joka on hopeaseppä.

Elikkäs hopeasta tehty riipus, jossa olisi vain nuo neljä sokeripalaa yhteen liitettynä (keskusta tyhjä), mutta palat olisivat miehisen isoja. Sitten niissä paloissa lukisi poikittain (ja miksei pystysuunnassakin) diab etes.

Koko komeus sitten paksuun hoepeiseen ketjuun ja avot.   Tämmönen tehdään.
Kirjattu
Life: 30 years @ 100 %/100 years @ 30 %
Kun ei nuku ei tarttee herätä

annami

• Intoilija
Re: Diabetestunnus
« Vastaus #37 : Heinäkuu 27, 2008, 19:21:36 ip »

Surffailin netissä ja löysin tällaisen IHQUN sivuston! Vitsi mä tilaan tuolta ehkä yhden jokaista! Kyllä amerikkalaisilla on kaikki niin paljon paremmin! :-D

http://www.laurenshope.com/
Kirjattu
Ykköstyyppi v:sta 1985. Animas Vibe & Humalog 3.9.2013 alkaen, Dexcom-sensorointia.
Hypotyreoosi ja nivelreuma.

ristiriita

• Matkailija
« Vastaus #38 : Heinäkuu 27, 2008, 19:57:27 ip »

olipa kivan näköisiä! Ihastuin itse erääseen ruskeaan jossa oli yksi helmi.
Harmi kun sitä laattaa ei saa tilattua ilman sitä typerää ketjua...siis tarkoitan täällä meillä...se on niin ...ruma..
Mutta osataanko sitä tunnusta sitten etsiä jos se on tuollainen blingbling!
Paljonkohan maksais jos tilais ja alkais sitten myymään...
mutta mistä ne laatat...
Kirjattu
pikku-myy-anarkisti

MrBlack

• Matkailija
« Vastaus #39 : Heinäkuu 27, 2008, 20:15:46 ip »

Hieno kauppa. Meitsi innostui heti tuommoisesta dog tag tyyppisestä ratkaisusta. Laittakaahan ihmeessä viestiä jos meintaatte tilata tuolta jotain niin suoritetaan yhteystilaus.
Kirjattu
Life: 30 years @ 100 %/100 years @ 30 %
Kun ei nuku ei tarttee herätä

annami

• Intoilija
« Vastaus #40 : Heinäkuu 27, 2008, 20:33:47 ip »

Mä olen aikeissa tilata ehdottomasti sen "combination setin", jossa on laatan lisäksi 3 vaihdettavaa kultaista/kullansävyistä ketjua   Toimituskulut Suomeen näyttivät olevan $6 eli ei ihan paha.

Mitenkähän yhteistilauksen kanssa on, kenen luottokorttia vingutetaan?   Itselleni löysin jo maksajan, 10-vuotishääpäivä tulossa niin eräs miekkonen sai helpon ratkaisun lahjapulmaansa
Kirjattu
Ykköstyyppi v:sta 1985. Animas Vibe & Humalog 3.9.2013 alkaen, Dexcom-sensorointia.

Tiramisu

• Vieras
« Vastaus #41 : Heinäkuu 27, 2008, 21:39:20 ip »

Olen samaa mieltä siitä, että normilaatat ovat kovin suuria ja rumia varsinkin jos kädet ovat harvinaisen pienet ja sievät. Käytän rumiluslaattaa vain käydessäni uimahallissa - uikkarissani kun ei ole taskuja eväitä varten  . Lenkillekään en laattaa viitsi mukaan ottaa, kun pidän aina mukanani mehua tms. alkupalaa hypon varalta.

Muuten; d-rannekorun hopeinen lasten malli on varsin sievä vaihtoehto.
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #42 : Heinäkuu 28, 2008, 08:33:04 ap »

Voi VITSSSSIIIII.... Aivan mielettömän ihquja! Mun täytyy neuvotella hallituksen kanssa, josko saisin tuollaisen häälpäiväahjaksi tai jotain. Varmaan vaikea kenenkään (joka on yhtään seurannut mun hölpötyksiä täällä) arvata, että noista kompinaatioseteistä ihastuin tottakai tuohon Fun and Fabulous-tsydeemiin....

Ja noista muista vaihtoehdoista menee bling-bling-pää aivan sekaisin   ihania - onko ihmisillä kauhea kiire tilata, vai pitäiskö muodostaa ystäririnki vakavien ostajaehdokkaiden kesken. Vai joko ootte tilanneet?
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #43 : Heinäkuu 29, 2008, 18:51:10 ip »

Mäkin tahtoisin myös liittyä rinkiin...
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

annami

• Intoilija
« Vastaus #44 : Heinäkuu 29, 2008, 19:33:45 ip »

Lainaus:

Vai joko ootte tilanneet?

No joo, pakko kai tunnustaa etten millään voinut odottaa mitään rinkiä... Elämä on liian lyhyt sellaiseen   Enkä edes tilannut sitä mitä ensin meinasin, mut hienot jutskat kuitenkin (siis 1 kpl laattaa ja 2 ranneketta). Olis pare olla sit kans hyvät!
Kirjattu

Linkkejä