Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417089 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Krea 170  (Luettu 548155 kertaa)

Ultsi

• Lentävä kynä
Vs: Krea 170
« Vastaus #2325 : Helmikuu 07, 2017, 14:11:47 ip »

Mun hemo ajat ovat 4+3,5+4 eli lääkäri antoi pysyvästi luvan olla torstait puoli tuntia vähemmän ! Listalla oloa 11.2. Yksi vuosi!
Kirjattu
D2

santsu.

• Veteraani
« Vastaus #2326 : Helmikuu 13, 2017, 16:54:09 ip »

Kiva että saat olla yhden lyhyemmän päivän 😊

Mä teen 5 päivää viikossa edelleen.

Mukavaa kevään odotusta kaikille  :)

Kirjattu
*Saat sen mistä luovut*

RK

• Vanha tekijä
« Vastaus #2327 : Heinäkuu 14, 2017, 14:46:28 ip »

Hei kaikille!
Vieläkö täällä turistaan, vai onko kaikki siirtyneet FBn puolelle? Minulla on kyllä,käynyt niin, mutta pieni kooste viimeisimmistä tapahtumista. Viimme vuonna tuo kehräsluun haavauma ärtyi loppulisesti ja nilkkaa operoitiin lokakuun ensimmäisellä viikolla kaksi kertaa. Ennuste oli amutaatio, eikä mitään takeita haavan paranemisesta ollut. Se kuitenkin alkoin kuroa itseään kiinni ja ihonsiirto saatiin tehtyä juuri ennen joulua. Nyt ollaan, sanotaanko vaikka hiuskarvan päässä kokonaan parantuneesta nilkasta.
Lokakuussa siirryin sitten takaisin osastolle hemoon. En uskaltanut enää tehdä hoitoja kotona kun tajunnanmenetyksiä tuli useampia.  Käyn osastolla hoidossa kolme kertaa viikossa ja se on ollut sopiva tahti. Yleensä 4-4-4, mutta variaatioitakin on. Usein teen hoidon siellä itsenäisesti, mutta kuitenkin hoitajan valvovan silmän alla.
Viime marraskuussa sattui ikävä sepelvaltimokohtaus minkä seurauksena taas pallolaajennettiin ja stentattiin ja Brilique menee vuoden. Mitään listalle pääsyä ei ole ennen sen loppumista tiedossa ja saapa nähdä mikä on tilanne sitten.
Helmikuussa kaaduin ja mursin toisen jalan pohjeluun juuri kehräsluun yläpuolelta. Sitä hoidettiin kuusi viikkoa nivelsiteiden revähtymänä ennen kuin todettiin murtuma ja elämä Walker kengän kanssa alkoi. Vieläkään nilkka ei kestä ja kenkään joudun edelleen pitämään ainakin satunnaisesti. Seuraava kuvaus elokuun lopulla.
Monta mutkaa on taas ollut mutta hengissä porskutellaan!
Ihanaa kesää kanssakulkijat 😊
Kirjattu
"Hyvä on ymmärtää elämää, parempaa on elää ymmärtäen" -RK

santsu.

• Veteraani
« Vastaus #2328 : Heinäkuu 19, 2017, 22:07:44 ip »

Kiva kuulla sinusta RK.

Hienoa että haava meni umpeen.
Myötäisiä tuulia toivon sulle, listalle pääsylle voimia odotteluun.

Mikä tuo brilique on?

Hyvältä kuulostaa tuo hoitojen määrä viikossa.

Mä teen 5x vk, lääkärin määräys, no lomaillessa kyllä tein omat ratkaisut  :D.
2v ja 3 kk hoitoja takana, melko yksinäistä puurtamista tämä " mankelointi". Ihan työstä käy. Siispä tuntuu, että teen kahta työtä.
Nykyisin pistopaikkojen  kanssakin riittää ongelmaa...
Mutta kuten sanoit, hengissä ollaan. Ja periksi ei anneta  :)

Kirjattu
*Saat sen mistä luovut*

Linkkejä