Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6862 jäsentä  •  416379 viestiä  •  19889 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Liisa1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: täytättekö seurantavihkoo joka päivä ?  (Luettu 25182 kertaa)

Kaisa81

• Lentävä kynä
Re: täytättekö seurantavihkoo joka päivä ?
« Vastaus #30 : Toukokuu 31, 2008, 18:34:15 ip »

Mä en voi tulla kovin riippuvaiseksi mittaamisesta, vaikka niitä arvoja siihen vihkoon laitankin, koska saan liuskoja paljon vähemmän mitä tahtoisin mittailla. Jos saisin liuskoja mielin määrin, niin sitten voisi tulla jokin riippuvuusongelma ehkä.
Kirjattu

Gathariina

• Vieras
Re: täytättekö seurantavihkoo joka päivä ?
« Vastaus #31 : Kesäkuu 09, 2008, 16:23:32 ip »

Kyllähän sitä vihkoa tulis täytettyy jos vaa jaksais alussa tytin mut nyt äiti pistääne vaikka en sano sle mitää vakka kyllhänsitä pitäis täyttää mut pistän sokeri mittaristani ne sinne ehk jotai päivää ennen polikäyntii: D
Kirjattu

Ocean^-^

• Vieras
Vs: täytättekö seurantavihkoo joka päivä ?
« Vastaus #32 : Marraskuu 10, 2011, 20:31:24 ip »

Minun ei tarvitse täyttää vihkoa, koska tulokset on helppo purkaa verensokerimittarista koneelle. Minulla on Contour USB-mittari. Se pitäisi olla ilmainen kaikille. Jos se tuntuisi helpommalta ?  :D
Kirjattu
"Ainoa laatuaan"
     Novorabid ja levemir
     D1 vuodesta 2006

Petsku131

• Vieras
« Vastaus #33 : Marraskuu 10, 2011, 21:01:46 ip »

Kuka tervejärkinen muka tommosta vihkoa jaksais täydennellä,en minä ainakaan  8)
Kirjattu

Inka5

• Vieras
« Vastaus #34 : Joulukuu 07, 2011, 17:34:50 ip »

Mä en ainakaan, mun d hoitaja sanoi että mun ei ole pakko täyttää sitä, jos en itte haluu. Mutta kannattaahan sitä seurantavihkoo täyttää jos siitä jotakin hyötyä on. :) :)
Kirjattu
D1

Suklaakonvehti

• Vieras
En täytä!
« Vastaus #35 : Tammikuu 31, 2012, 21:18:21 ip »

Joo mäkin aina sanon et alotao huomenna ja sit on kuitenkin pelkkää tyhjää sivut täynnä. Äit ja isikin joutuu jo lahjoon ton täyttämisen kaa,ÄLKÄÄ OTTAKO MALLIA!!!
Kirjattu

Ensio

• Matkailija
« Vastaus #36 : Helmikuu 01, 2012, 11:25:08 ap »

Kun ei ole mitään tuntemuksia ja joudun mittaamaan sokerit ainakin 7 kertaa päivässä.
On itselle helpompi seurata vihkosta,kun mittarista. Olen pitänyt kirjaa niin kauan,kun
on ollut mittari käytössä.Tuntemukset poissa ainakin 30 vuotta Diabetestä takana 54 vuotta.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #37 : Helmikuu 01, 2012, 14:08:42 ip »

Ensio, et taida olla ihan nuorisoa kun diabetesta takana noin kauan - tämä on diabetes ja nuoret -osiossa1 jätetään nuoret rauhaan ;)
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Elfiere

• Vieras
« Vastaus #38 : Heinäkuu 04, 2012, 20:13:34 ip »

en oo täyttäny moneen vuoteen ollenkaan o.o
Kirjattu

NINJA

• Vieras
« Vastaus #39 : Heinäkuu 12, 2012, 13:05:22 ip »

Ennen joskus pienenä eskarilaisena täytettiin äitin kanssa yhessä aina tarhapäivän jälkeen :'D nyt on pumppu ja mittari on link ni menee verensokerit suoraan pumpulle ja sitte tulostetaan polilla ni ei oo tappava tarve täyttää sitä. Tietysti se ois fiksuu ni vois kirjaa ylös liikunnan myös. Toi annosopas on kyllä kätevä ja sitä ittekki käytän ni näkyy hiilarit, verensokeri ja bolukset sitte ^__^
Kirjattu

Emppura

• Vieras
« Vastaus #40 : Elokuu 01, 2012, 09:52:08 ap »

Täytän, koska mulla todettiin diabetes vasta vähän yli viikko sitten. Mulla on contour USB-mittari, mikä tallentaa ne sokerit ja ne saa sitten koneelle, mutta sinne ei saa laitettua insuliinimääriä, niin täytän ainakin vielä seurantavihkoa.
Kirjattu
D1, Accu-Chek Spirit Combo -pumpulla aloitus 2/2013

Linkkejä