Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Keskustelujen sisältö?  (Luettu 47395 kertaa)

vivianv

• Vieras
Re: Keskustelujen sisältö?
« Vastaus #15 : Helmikuu 13, 2008, 11:41:18 ap »

Minä voisin applefiguren näkemykset allekirjoittaa ihan sanasta sanaan. Siitä puhutaan, mikä kiinnostaa. Oma motivaationi kirjoittamiseen on pohtia niitä asioita, jotka pohdituttavat. Jos jotakuta toista pohdituttaa joku toinen asia, hän voinee tehdä siitä aloituksen, ei tarvitse kärsien lukea pelkästään muiden avauksia.

Aiheet sitä paitsi riippuvat myös d-maailman mullistuksista. Kun Levemir tuli markkinoille, en muista noin vuoteen puhutun juuri muusta kuin siitä. Sitten se yhtäkkiä loppui kuin seinään. Sama juttu on tämän ruoka-asian kanssa, teema on pinnalla muuallakin kuin kp:lla. Minusta on ihmeellistä, ettei ruokavaliosta saisi puhua sellaisen tautiryppään kuin diabetekset yhteydessä.

Suurin ongelmakohta minusta on aiheiden otsikoinnin määrittelemässä aiheessa pysyminen. Jos rönsyjä tulee, niistä olisi suotavaa aloittaa uusi ketju aihetta kuvaavalla otsikolla. Toisten haukkuminen on rumaa myös, se pitäisi jättää. Eikä kai täällä olla hakemassa mitään suurta yhtenäisteoriaa minkään suhteen, sillä, kuten on nähty, tavat ja tyylit voivat olla hyvinkin erilaisia ja silti johtaa tyydyttävään lopputulokseen.

Minä "VHH-leiriläisenä" (onpa ihanaa, kun minäkin nyt mahdun johonkin selkeään lokeroon) en aio vetäytyä yhtään mihinkään, ja kirjoitan jatkossakin niin ravitsemus- kuin muihinkin kiinnostaviin aiheisiin. Yritän pitäytyä annetussa aiheessa, joten hengentuotteitani on melko helppo vältellä jos niin haluaa.

Rauhaa kaikille.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Helmikuu 13, 2008, 12:07:56 ip »

Ehdottomana sananvapauden kannattajana sen kaikissa muodoissa olen sitä mieltä, että mistä vaan saa puhua ja ketjut saa rönsyillä, huumoria saa käyttää ja eri mieltä saa olla ja sen saa sanoa.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Helmikuu 13, 2008, 12:27:48 ip »

samaa mieltä olen että netti on
"oikeen yks hörhöjen luvattu foorumi"
ja varsinkin keskustelupalstat
Ainakin joskus, enkä tarkoita että olisi se jotenkin negatiivista.
Mutta
mehän täällä kai olemme ikäänskuin poikkeuksia em. säännöstä ja vain sosiaalisina tarkkailjoina ja havainnoitsijoina eiks joo...
(joohan?)

Tonni ( hörhendaalifani)
Kirjattu
\|||/ TonninStiflat Vantaa
(o o) NHH, Monipistoshoito D2, Verenpaine ja
-(_)- keuhkoputkenahtaumatautinen.

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Helmikuu 13, 2008, 12:37:46 ip »

Joo, me ollaan Tonnin kanssa sellaisia, että liikutaan sujuvasti niin hörhölässä kuin sikariportaassa   Ja jottei tämäkään threadi säästyisi rönsyiltä, niin kuulin radiosta, että stadiin tulee taas Eyes wide shut -bileet, joissa voi naamarit päällä tutustua keneen haluaa  
Kirjattu

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Helmikuu 13, 2008, 12:45:41 ip »

HEIIII,KERRO LISÄÄ!!!!!!
JESS,JESS mää  kans mukaan!!!!t.Pate
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Helmikuu 13, 2008, 12:56:01 ip »

Googlella löytyy, enempää en tiedä - vielä  
Kirjattu

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Helmikuu 13, 2008, 13:06:38 ip »

Just ku mä sain mun
face-liftin valmiiks.
Niin D1-nainen alkaa bamlaa naamareista
ja eyes wide shut -bailuista.

Tonni
Kirjattu

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #22 : Helmikuu 13, 2008, 13:11:42 ip »

http://www.idolatro.us/

Ei se  mitään Tonni,joskushan ne naamiot on heitettävä nurkkaan eli anna palaa...nyt mun täytyy rientää  "face-liftiin",luen sen linkin myÖhemmin,TERVEEEEEE
Ps.mut hyvä rönsyily, d1-nainen,taasen
Kirjattu
-Marcelene Cox

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Helmikuu 13, 2008, 13:18:58 ip »

PateT hei...
Älä mee kauas äläkä oo kauaa...

Tonni
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Helmikuu 13, 2008, 13:35:48 ip »

Lainaus:

...kuulin radiosta, että stadiin tulee taas Eyes wide shut -bileet, joissa voi naamarit päällä tutustua keneen haluaa

d1-nainen,
taitaakin olla sinun lajisi, koska joissakin kuvissa asuina näyttävät olevan pelkät naamiot.  
http://www.idolatro.us/mita-siella-tapahtuu.html
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Helmikuu 13, 2008, 13:52:33 ip »

No mä olen vähän tällainen salaseura-henkinen muutenkin   ei siitä ole kuin pari viikkoo, ku olin uima-allasbileissä, mutta siellä ei ollut naamareita  
Kirjattu

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Helmikuu 13, 2008, 14:14:25 ip »

Noihan kuulostaa ihan sikariklubin bailuilta.
Heh heh juuh, niin elävästi muistan sen.
Keskiyöllä aina riisutaan naamarit.
Ja alkaa "kuka kukin on leikki"...
Nooh..., ei vaan, yksityis bileethän ne oli.
Rahvas pysyköön jatkossakin secon hand bileissä turha tulla kuolaamaan Sikariklubille kaikenmaailman ryysyissä heh, heh...
Taidan laittaa ikkunan kiinni ettei tuuli kuljeta Kampin viruksia salin ja varsinkaan uima-allas puolelle heh, heh...
Makkaraa ruttuhousuille heh, heh....

Pahus, heräsin liian aikaisin.
Bulevardia taas laahustavat duunarit ovat kai vahingossa vaurastuneet liikaa kun lenkkitossujen suhina on vaihtunut nahkakenkien koron kopseeseen, vai olisikohan tänä aamuna johtajia liikkeellä normaalia enemmän.
Otan vielä parin tunnin unet ennen illan sessiota

Tonni
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #27 : Helmikuu 13, 2008, 16:58:20 ip »

Minäkin olen mielestäni huomannut, että nämä keskustelut (tai toki vain osa niistä) täällä KP:llä ovat muuttaneet muotoaan jotenkin alkuajoista.

Parempaan vai heikompaan suuntaan - vaikea ottaa kantaa. Välillä tuntuu, että parempaan, välillä että heikompaan.

Mutta itselleni tämä KP on kyllä melkoinen virtuaalinen henkireikä tämän oman diabetekseni suhteen. Jotenkin koen, että tänne on helppoa kirjoittaa omista tilanteistaan (joidenkin mielestä varmasti ihan liikaakin...) ja saada kommentteja henkilöiltä, jotka kumminkin ovat jollain lailla "samalla aaltopituudella".

Minä varmaan elän jonkinlaisessa "virtuaalimaailmassa" tämän kohtauspaikan kera, mutta muuten yksinasuvana ja todella paljon aikaa myös yksin viettävänä nautin, kun saan edes näin jotain elämää ympärilleni - ja nimenomaan D-elämää

Ekalla kerralla tätä ketjua lukiessani tuli mieleeni vain "apua, mä olen liikaa äänessä" ja "voi ei, tämäkin pitää jättää", mutta sitten luin ketjun uudelleen ja totesin, että jätän vain ne verensokeriarvojeni listat vähemmälle ja lopulta kun aloin tätä kommenttia (siis enhän mä taida tässä edes mitään kommentoida) kirjoittamaan totesin, että minähän jatkan kuten ennenkin, koska se antaa minulle jotain... Juu, tiedän, oma lehmä ojassa
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

kriisikko

• Vieras
« Vastaus #28 : Helmikuu 13, 2008, 18:25:54 ip »

Yksineläjälle nämä jutut täällä kohtauspaikalla ovat tärkeitä. Kotona ei ole ketään, jota raskauttaisi näillä d-jutuilla ja vähän muillakin.
Lapset elävät omaa elämäänsä, ei tämä terveysvajaus heidän kannettavakseen kuulu.
Siispä raskautan kohtauspaikan lukijoita ja saan nauttia heidän kokemuksistaan ja hyvästä suunsoitosta.
Kirjattu

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #29 : Helmikuu 13, 2008, 21:30:49 ip »

No joo,bileet ovat 23.2-vain kauniille ja rohkeille ja vain kutsusta !Bile-etikettiä on,blogia,dress codea ym.ym muttei missä kekkerit tapahtuu?!

Mutta missä altaalla nää sun uima-allasbileet on olleet???
t.H.utelias Pate
Kirjattu
-Marcelene Cox

Linkkejä

Ehdota vuoden 2020 diabetestekoa

Julkaistu 23.09.2020 | 08:54