Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418361 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Humpy Dumpy, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Turun diabetesyhdistys  (Luettu 8624 kertaa)

sarkkeli

• Aloittelija
Turun diabetesyhdistys
« : Helmikuu 03, 2008, 22:39:39 ip »

Minkälaisella mielellä Turun alueen diabeetikot on, liityttekö uuteen perustettuun yhdistykseen?
Kirjattu

marjukka

• Vanha tekijä
Re: Turun diabetesyhdistys
« Vastaus #1 : Helmikuu 03, 2008, 22:48:17 ip »

Olen itse ajatellut odotella postia sieltä suunnalta. Perustamiskokous on ollut, joten mainontaa varmaan on tulossa kunhan saavat asiat rullaamaan. Diabeteslehden haluaisin joka tapauksessa, mutta ensin pitäisi olla jonkin yhdistyksen jäsen.

Uudessa on aina toivoa, haluan ajatella näin. olin jäsenenä vanhassakin ja jopa toimimassa yhdistyksessä jossain vaiheessa. Ainakin vertaistoimintaa siellä sai ihan vapaasti järjestää. Omat voimat vaan loppuivat jossain vaiheessa. Uuden yhdistyksen suhteen toivoisin että uudet jäsenet lähtisivät kehittelemään tomintaa, kun siihen olisi nyt hyvä mahdollisuus.
Kirjattu

_Xenia

• Jäsen
« Vastaus #2 : Helmikuu 04, 2008, 10:29:40 ap »

Olin jäsenenä vanhassa ja aion liittyä myös tähän uuteen. Mulle tuli jo kotiin siitä kysely, jonka jo täytinki -täytyy muistaa vielä lähettää. En tiedä saanko yhdistykseltä varsinaisesti paljon, mutta liityn, jos ei muuta niin kannatuksen vuoksi. Niin no lehden tietysti -vaikka senkin tilaaminen kai on mahdollista liittymättäkin. Ehkä sitä voisi itse olla aktiivisempi ja selvittää, mitä yhdistyksellä olisi minulle annettavana.

Mutta kysymykeen vastaan siis, että kyllä liityn!
Kirjattu
D1 vuodesta -79

Medtronic-pumppu ja siinä Apidra

_Xenia

• Jäsen
« Vastaus #3 : Helmikuu 04, 2008, 12:31:21 ip »

Sainpa lomakkeen tiputettua  jo postilootaankin... olipa tärkee uutinen  .

Pientä keskittymiskyvynpuutetta töissä vissiin... Liittyy D-hen, koska sai alkunsa aamuisesta hyvin menneestä kontrollikäynnistä  !
Kirjattu
D1 vuodesta -79

Medtronic-pumppu ja siinä Apidra

marjukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #4 : Helmikuu 04, 2008, 19:09:11 ip »

Mullekin tuli kysely tänään. mmärsin, että d-lehti ilman jäsenyyttä maksaa 33e/vuosi. Yhdistyksen jäsenenä se sisältyy 20e/vuosi jäsenmaksuun. Asia on mun puolesta ihan selvä.
Kirjattu

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Helmikuu 04, 2008, 19:34:24 ip »

Toiminta siis jatkuu  ??

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-12-09,104:2:503612,1:0:0:0:0:0:

Mun lukemissa lehdissä HS&Hbl ei mitään mainintoja,mitä turun yhdistyksen tiimoilla tapahtuu,kertoisko joku Turust päin oleva,miten on?
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

marjukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #6 : Helmikuu 05, 2008, 14:57:18 ip »

Vanha yhdistys oli ja meni ja erityistilintarkastuksessa ei todettu mitään epäselvää olleen. Velkaa jäi ja kaksi toimitilaa on nyt konkurssipesällä myynnissä. Tämän verran muistan juuri Turun Sanomista lukeneeni eli ihan yleistä tietoa.

Uusi yhdistys on perustettu, sille on valittu hallitus joka lähetti kyselyn liittymisestä uuteen/johonkin muuhun d-yhdistykseen. Mukana oli myös maininta pelkän d-lehden tilaamisesta jos ei halua yhdistykseen kuulua.

Aika hiljaista täälltä Turun seudulta tuntuu kuuluvan, kun ei muut vastaile kuin minä, joka en oikeastan edes tiedä mitään
Kirjattu

Eevamari

• Matkailija
« Vastaus #7 : Maaliskuu 01, 2008, 23:40:44 ip »

Täytin lomakkeen ja laitoin sen postiin. Toivottavasti syntyy jotain.

Diabetes-lehti on hyvin tarpeellinen.
Kirjattu

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #8 : Maaliskuu 02, 2008, 21:19:02 ip »

"Ne, jotka tietävät, eivät puhu. Ne, jotka eivät tiedä, puhuvat."

-kiinalainen sananlasku-
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

marjukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #9 : Maaliskuu 05, 2008, 09:47:15 ap »

autz  
Kirjattu

Linkkejä