Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6984 jäsentä  •  418368 viestiä  •  20018 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi JokkeVantaa, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Onko tänä vuonna KP -tapaamista?  (Luettu 12738 kertaa)

Sus

• Vanha tekijä
Onko tänä vuonna KP -tapaamista?
« : Helmikuu 01, 2008, 11:20:20 ap »

En viime vuoden kp -tapaamiseen päässyt, enkä siis tiedä, sovitteko jotain.

Mulla on niin hirmuinen sosiaalisen elämän puutostila, että ihan hinkuna odottelen tietoa mahdollisesta kohtauspaikkatapaamisesta.

Tietääkö kukaan??
Kirjattu
\Sus
------------------------------------------------
Still alive and kicking!

Antsu1

• Lentävä kynä
Re: Onko tänä vuonna KP -tapaamista?
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2008, 12:11:23 ip »

Viime vuoden KP-tapaaminen peruuntui ihan viimetipassa vähäisen lähtijämäärän vuoksi

Tänä vuonna ei varmaan ole edes selvitelty saataisiinko porukkaa nyt innostumaan enemmän. Ja varmaan Diabeteskeskuksesta ei enää löydy vapaita viikonloppujakaan kuin tuonne syksyn puolelle.

Itse olisi toki tulossa, jos tuollainen tapaaminen järjestyisi Joku pitäisi vaan saada asiaa selvittelemään... Toivottavasti Liiton puolelta tulee jotain kommenttia tähän kyselyysi.

t.Antsu1
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Helmikuu 01, 2008, 15:29:20 ip »

Juu, osanottajapulaan taisi valitettavasti kaatua. Itse pidin tapaamista kovin kalliina enkä siksi ilmoittautunut mutta se on vain oma mielipiteeni. Meille vuorokausi olisi tullut maksamaan kahdelta hengeltä 170€ + bensakulut. Joten oli noussut melkoisesti tuo hinta edellisestä tapaamisesta.
No, onhan siellä toki täyshoito + huoneet ja ennen kaikkea HYVÄ seura ja mukavaa muutenkin, mutta silti...  
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Helmikuu 02, 2008, 08:52:32 ap »

Sama ku Keijulla, että toki mielelläni tulisin, kunhan ei tule älyttömän kalliiksi. Toki jos mennään kimppakyydeillä, niin että me autottomat voitais sitten osallistua jonkun autollisen bensakustannuksiin, kun se on joka tapauksessa halvempaa ku julkisilla tulo ja ei vie ihan puolta päivää, kuten julkisilla Treen kautta koukkaus. Mutta tuota hmm, olen kyllä ollut erilaisten harratushommeleiden kanssa paljon halvemmissakin paikoissa vkl-tapaamisissa, niin että eihän sen paikan ole pakko olla tuo.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Helmikuu 02, 2008, 10:13:06 ap »

Tuo paikkahan on perustunut (kait) lähinnä siihen, että nimenomaan Liiton ihmiset on järjestäneet sinne ihan asiapitoistakin ohjelmaa, joka on kuulunut tilaisuuden antiin.

Pelkän tapaamisenhan voi tietenkin järjestää miten ja missä vaan, mutta esim. asiantuntija-lääkärin, jalkojenhoitajan tai vastaavan mukaan saaminen ei olekkaan sitten välttämättä niin helppoa - eikä varmaankaan ole myös ilmaista.

Jo nyt voin muuten ilmoittaa, että jos joskus jotain yhteistä järjestyy jossain kohtuuetäisyydellä Hesasta (siis ei nyt ihan Lapissa), niin mun kyydissä sitten mahtuu pari, kolme innokasta. Johan se on rattoisempaakin ajella, kun autossa on muitakin Mä olen ollut kaksi kertaa näissä KP-tapaamisissa (siis kaikissa) ja kummallakin kerralla on autossa ollut muitakin
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Helmikuu 02, 2008, 11:08:15 ap »

Antsua peesaten asiapitoisesta ohjelmasta ym.,mutta olisin halunnut tähdentää keskuksen palveluita;harva lomapaikka tms.järjestää täydellistä täyshoitoa välipaloilla.Puolihoitoa löytyy,mutta se ei D1:lle riitä,itse joutuu kuitenkin siinä tapauksessa kustantamaan X-summan.

En ole valitettavasti päässyt kertaakaan osallistumaan,vaikka mieli olis tehnyt,mutta...kaikkea ei voi saada.Viimevuotinen D-viikonloppu oli kuitenkin aika hintava(varsinkin kun vertaa edelliseen)
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

Sus

• Vanha tekijä
« Vastaus #6 : Helmikuu 02, 2008, 12:03:00 ip »

Juu. En muista perusteluja, miksi se hinta niin pompsahti. Vai oliko toiminta liian omaehtoista?

Mä olin siellä yhdessä tapaamisessa, ja se oli mielestäni mahdottoman mukavaa. Siksi kaipailisin uutta. Kyllähän sitä voisi jonnekin muuallekin lähteä, vaan sitten jäisivät varmaan tosiaan asiantuntijat (paitsi me itse) pois.

Jonkun pitäisi ottaa vastuu järjestelyistä ja paikan pitäisi olla suht helposti saavutettavissa vähän joka suunnasta...

Ja kyllähän se täysihoito maksaa missä tahansa.  
Kirjattu
\Sus
Still alive and kicking!

Paliska

• Intoilija
« Vastaus #7 : Helmikuu 02, 2008, 17:42:36 ip »

Mä voisin kyl lähtee tollaiseen tapaamiseen, jos sellainen tulis
Kirjattu
Elämä on sarja opetuksia, jotka on elettävä jotta ne voisi ymmärtää!
DM 1 vuodesta 2001---> Nyt hoitona: Accu-Chek Spirit combo pumppu ja novorapid

_Xenia

• Jäsen
« Vastaus #8 : Helmikuu 03, 2008, 17:02:15 ip »

Sama täällä -tulisin mielelläni. Kerran olen ollutkin, muistaakseni kaksi vuotta sitten. Voisiko joku D-liitosta selvittää olisiko Tampereella vielä vapaita viikonloppuja ja mihin hintaan siellä voisi tollasen tapaamisen/majoituksen järjestää. Olisiko se viime vuonna siis ollut 85 €/d? Onhan se raha tietysti, mutta meneehän jokaisella kotonakin jonkin verran viikonlopussa rahaa ruokaan. Ja tuohon hintaan nyt ei muualta saa paljon muuta kuin hotellihuoneen ja aamiaisen.

Joku seurakunnan leirikeskus tietysti voisi olla halpa, mutta mistä sitten ruoat? Kyselen äidiltäni -hän on ollut muutamaan kertaan järjestämässä leiriä pitkäaikasisairaille ja vammaisille nuorille. Suostutaanko me itse tekemään ruoat -> aika askeettista varmaan... grillimakkaraa ja salaattia yms. Omatoimisesti meidän voi olla hankala järjestää myös noita asiantuntijoita. Mitä mieltä olette? Kuinka moni ylipäätään olisi oikeasti kiinnostunut, jos tällainen viikonloppu järjestettäisiin ja mitä siitä olis kukin valmis maksamaan? Voishan sitä jollain porukalla lähteä suunnittelemaan ja toteuttamaan, mutta ensin pitäisi tietää ettei siellä sitten ole yksin  ?
Kirjattu
D1 vuodesta -79

Medtronic-pumppu ja siinä Apidra

Sus

• Vanha tekijä
« Vastaus #9 : Helmikuu 04, 2008, 13:22:51 ip »

Joo. Liitosta ei kukaan tunnu ottavan tähän mitään kantaa, mutta kyllä mulle käy vaikka semmonen "askeettisempi" grillimakkara ja salaatti -linja. Nyt kun mä olen yhä vähän aistivammainen, menee kaikki kulinaariset ihmeet mulla joka tapaukses vähän ohi. Perusmakujen lisäksi kun en oikein erota kuin chilipaprikan ja vadelman.

Mutta jos joku vaihtoehtopaikka löytyisi, se ei olisi kamalan kallis, ja ajankohta sopisi mahdollisimman monelle, niin JESH! Mutta joku sellainen majoitus kuitenkin, ettei joutuisi nukkumaan lattialla, kun mää en pääse sieltä ylös.  
Kirjattu
\Sus
Still alive and kicking!

tuulalehto

• Vieras
« Vastaus #10 : Helmikuu 04, 2008, 14:54:15 ip »

Hei Sus ja muut KP-tapaamisesta kyselevät,
Meillä ei tänä vuonna ole toimintasuunnitelmassa KP-tapaamisen järjestämistä.Viime vuoden kokemuksen perusteella arvelimme tapaamisen hoituvan parhaiten omatoimisesti. Tarkistin kuitenkin Diabeteskeskuksen vapaat viikonloput ja seuraava mahdollisuus on 30.8.2008 viikonloppu.Hinta ilman asiantuntijaluentoja majoituksella ja täyshoidolla on 85€ /henkilö.
Diabeteskeskuksen osalta asiaa etenee parhaiten siten, että joku teistä ottaa asiakseen varata tuon viikonlopun, ottaa vastaan ilmoittautumiset ja sitten hyvissä ajoin tarkistatte onko tulijoita tapaamiseen.
Varaukset: Malla Honkanen, puh.03-2860111
terv. Tuula Lehto, järjestöpäällikkö
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #11 : Helmikuu 04, 2008, 15:01:08 ip »

Lainaus:

Hinta ilman asiantuntijaluentoja majoituksella ja täyshoidolla on 85€ /henkilö.

Eli hinta olisi vieläkin korkeampi jos olisi luentoja...?  
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #12 : Helmikuu 05, 2008, 10:06:21 ap »

Lainaus:

Lainaus:

Hinta ilman asiantuntijaluentoja majoituksella ja täyshoidolla on 85€ /henkilö.

Eli hinta olisi vieläkin korkeampi jos olisi luentoja...?  

Jos tilaisuudesta tulee kohtauspaikkalaisten junailema, niin ohjelmassakin on vapaat kädet. Mielenkiintoista olisi saada virallisen linjan ravitsemusasiantuntija ja epävirallisen linjan edustaja luennoimaan. Kenties olisi mahdollista saada jopa paneelikeskustelu. Tosin voi olla, että D-liitto ei anna tilojaan tässä tapauksessa käyttöön.  
Kirjattu

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Helmikuu 05, 2008, 10:13:20 ap »

Minä olisin kiinnostunut
"kuumista rytmeistä"  ja juomasta enempi kuin elintarvikekeskusteluista.

Tonni (Syö mitä tarjotaan)
Kirjattu
\|||/ TonninStiflat Vantaa
(o o) NHH, Monipistoshoito D2, Verenpaine ja
-(_)- keuhkoputkenahtaumatautinen.

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Helmikuu 05, 2008, 10:13:52 ap »

Lainaus:

Mielenkiintoista olisi saada virallisen linjan ravitsemusasiantuntija ja epävirallisen linjan edustaja luennoimaan. Tosin voi olla, että D-liitto ei anna tilojaan tässä tapauksessa käyttöön.  

Tuo olisi todella mielenkiintoista , mutta luulen myös, että jälkimmäinen lause pitää paikkansa.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Linkkejä