Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6525 jäsentä  •  412073 viestiä  •  19558 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi lsandini, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: v****un ja herkkänahkaisuuden päättymätön ketju  (Luettu 1012318 kertaa)

applefigure

• Lentävä kynä
Re: v****un ja herkkänahkaisuuden päättymätön ketj
« Vastaus #15 : Tammikuu 17, 2008, 10:54:53 ap »

minua v*****ttaa moni sama asia kuin äskootakin. Voisko minua siis v*****ttaa se, että äskoo hoksasi kirjoittaa niistä ennen mua...?   siitä pääsemme päätelmään että äskoo ***** mua?? (no aikuisten oikeasti ei, sori äskoo, leikkiä leikkiä......)

Eniten v***ttaa se henkilökohtaisuuksiin meneminen erimielisyystilanteissa ja kaiken paremmin tietäminen - ja sitten heti perään henkäistään, että nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja, että ei voi yleistää, mutta siitä huolimatta mun tapa on kaikille paras... Asioista voi meukkalehtaa värikkäästikin mollaamatta vastapuolta. Ja mielipiteensä voi reippaasti sanoa omanaan, puolustaa sitä ja pysyä siinä sortumatta toisen henkilökohtaisten ominaisuuksien ruotimiseen ja halveksuntaan.

Hese, elä lähe pois - jos joku eräs onkin sun kanssa napit vastakkain, niin ei sen takia kannata kaikkia hylätä! Voihan sitä yrittää olla piittaamatta ja reagoimatta sekä provosoitumatta, sama pätee siihen toiseen osapuoleen!

Ja kyllähän se niin on, että asiattomuuksiin ja kauheaan veetuiluun syyllistyville pitääkin antaa ainakin hetkeksi porttari. Ei tämän mikään lantatunkio tarvii kuitenkaan olla.
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

vivianv

• Vieras
« Vastaus #16 : Tammikuu 17, 2008, 11:00:45 ap »

Mitäs ihmettä täällä nyt on tapahtunut? Ei hyvät pojat ja tytöt sitä hernettä niin syvälle nekkuun saa työntää, että pitää ihan palstalta poistua!

Kohtauspaikka on ihan tyypillinen foorumi. Täällä paitsi keskustellaan, myös tapellaan, väitellään, ollaan samaa mieltä ja puhutaan pehmeitäkin. Totta kai miltei kaikilla foorumeilla on sisäpiiri, täälläkin on. Siihen pääsee, tai ainakin minä olen päässyt kaikilla palstoilla, kirjoittamalla paljon ja sitkeästi pitkän aikaa niin että nimmari tulee tutuksi.

Drama Queeniksi ei koskaan kannata ryhtyä, ei vaikka kuinka olisi mielestään Oikeassa. Siitä kärsii vain DQ itse. Koskaan ei päästä siihen pisteeseen, että kaikki ovat samaa mieltä keskenään.

Jos niitä huonoja fiboja saa laittaa, niin niistä listaisin minäkin ravitsemuskeskustelujen sävyn. Kieltämättä sieppaa, kun vihdoin saatuani jotain järkeä kropan oikkuihin vhh-valiolla, sitä on suoraan kommentoitu "hömpötykseksi", "vippaskonstiksi" tai "oikotieksi". Ihan kuin kaikki johtuisi vain huonosta taidostani hoitaa itseäni. Mutta ei se minua estä kirjoittamasta siitä sen enempää kuin mistään muustakaan.

Äskoo tuossa valitteli sitä, että kaikki keskustelu kääntyy nykyään ruokaan. Valitan osallisuuttani siihen, mutta jotta oma ratkaisuni kysyjän ongelmaan (josta siis on omakohtaista kokemusta) olisi käsitettävissä, on lyhyesti viitattava tähän kokonaisvaltaisesti vaikuttavaan ruokavalioon.
Kirjattu

zebra1

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Tammikuu 17, 2008, 11:17:53 ap »

Mua ei v***ta tänään mikään, koska poika kääntyi selälleen ekaa kertaa, ja teki sen heti kahdeksasti peräkkäin. Vitsi se on supermies.

Muutenkin v***tuksen aiheet on olleet viime aikoina aika vähissä. Joskus sellaisia tuntemuksia on kyllä ollut, myönnettäköön, lähinnä noista äskoon listaamista asioista. Ja on tullut sanottuakin liian pahasti.

Vieläkin kirjoitan usein sapekkaan viestin, mutta nykyään jätän sen useimmiten lähettämättä. Sitten niistän pari kertaa oikein tehokkaasti, nukun yön yli ja jos herne on vieläkin nenässä, niin laitan viestin uudestaan. Yleensä se on poistunut, samoin kommentoinnin tarve, hämmästyttävää kyllä.
Kirjattu
Levemir, Humalog ja metformiini
Keinotekoisesti hengissä, mutta tiukasti elämässä kiinni

ergava

• Veteraani
« Vastaus #18 : Tammikuu 17, 2008, 11:42:31 ap »

Voisipa olla aihetta valehtelu ja leikkimieliselle
kettuilupalstalle. Olisihan se kunniakasta, jos vaikka Tonnia pystyisi juksaamaan jotenkin.

Avaisinkin tuollaisen ketjun ellei mielessä olisi liian voimakkaasti tietokone.

Sain koneen jossa on kaksi Opteronia sisällä, Tyanin serveriemolevy,integroitu verkkokortti ja Ati Rage näytönohjain, yksi PCI paikka, 4kpl PCI-X paikkaa (joita on hankala hyödyntää. Ei siis PCI-E), 100G kovalevy, CD asema eikä muuta.Ei äänikorttiakaan. Eikä AGP paikkaa.

Mitähän tuolla tekisi. Vakiovastaukset asiantuntijasivuilla tulevat olemaan luokkaa: "Et vain osaa. Jos et osaa perusasioitakaan hae maitokaupasta kone ohjelmineen. esim." hyvien vastauksien seassa.
Kirjattu
D2 vuodesta 1997 ja Keliakia n.1995
Menee toistaiseksi : Levemir 10yks, Metforem 750mg 1 aamulla 1 illalla,  ASA-ratiopharm 50mg, Magnesium,  vitamiineja

Piisamirotta

• Veteraani
« Vastaus #19 : Tammikuu 17, 2008, 12:18:51 ip »

Minua lähinnä v***ttaa se, että minä en edes osaa sellaista ihan oppikirjanmukaista perushoitoa. Sitten on pakko mennä kommentoimaan jollekin vasta-alkajalle omista kummallisista kommervenkeistä, jolloin vastasairastuneelle tulee pahimmillaan fiilis, että pitäsikö sittenkin ampua itsensä . Alkaa varmaan vastapuoltakin v***ttamaan .

Minua on alkannut monilla keskustelupalstoilla v***ttamaan se, että minun on pakko kommentoida viestiä, joka jostain syystä ärsyttää minua ja eritoten se v***ttaa, että lähetän aina sen ekan viestin . Olen siis yrittänyt jättää vastaamatta kokonaan viesteihin, jotka syystä tai toisesta kiehuttavat minua.

Välillä minua v***ttaa, että täällä on fiksuja ja viisaita ihmisiä, jotka osaavat argumentoida lyhyesti ja selkeästi sanoilla, joita minä en ymmärrä. Mahtaako siinäkin v***ttaa enemmän se, että haluaisin olla yhtä fiksu ja analyyttinen .

Minua v***ttaa se, etten jaksa paneutua kirjoituksiin, joissa ei käytetä kappaleenjakoja, pisteitä, pilkkuja, isoja kirjaimia ym. Niitä on vain kovin hankala lukea.

Oikeassa elämässä minua v***ttaa se, etten pidä työstäni ollenkaan ja muita duunipaikkoja ei ole tarjolla. Tai on, mutta samaa työtä niissä tehdään.
Kirjattu
Piisamirotta
DM1 (pumppu, Humalog)
<i>"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo." -Nalle Puh-</i>

Scorpio_80

• Intoilija
« Vastaus #20 : Tammikuu 17, 2008, 12:48:56 ip »

Mua taas v****a kaikki ne ihmiset joiden diabeteksen hoito on helppoa ja kun kertoo omasta ongelmasta, asenne tuntuuu olevan että kyse on vaan yrityksen ja itsehillinnän puutteesta tms.
Kirjattu

Kuulakas

• Vieras
« Vastaus #21 : Tammikuu 17, 2008, 12:53:10 ip »

Käyttäjillä on osuutensa, mutta suurin syy holtittomaan menoon on foorumin ylläpidon olemattomalla moderoinnilla.

Vihjeenä mainittakoon tämäkin keskusteluaihe joka kuuluisi aihealueelle Kohtauspaikan toiminta, jonka ohjeistus on selvällä suomenkielellä  Palautetta: toiveita, ideoita, ehdotuksia

Tästä seuraa, että asiapitoiset tekstit hukkuvat kohinaan joka ei liity diabetekseen mitenkään ja tästä seuraa, ettei täältä jaksa etsiä asiallistakaan tietoa YouTube-videoiden ja laulunsanojen välistä.
Kirjattu

kriisikko

• Vieras
« Vastaus #22 : Tammikuu 17, 2008, 13:06:02 ip »

Tällä hetkellä ja ilmeisesti pysyvämminkin olen niin ***tuuntunut, että minulta pitäisi ottaa inskat holhoukseen.
Kirjattu

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Tammikuu 17, 2008, 13:11:44 ip »

Oi ihana, tää oli paras ja silkkaa asiaa.  
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Tammikuu 17, 2008, 13:28:30 ip »

Tästä on keskusteltu aikaisemminkin että olisi yksi otsikko, joka olisi nimellä Huuhaa tms. Eli sinne voisi laittaa OT-viestejä eikä tosiaankaan sekottuisi D-juttuihin. Mutta paremman puutteessa tämä tosiaan kuuluisi tuonne KP:n toiminta alle. Mutta jos vaikka uudestaan ehdotettaisiin ylläpidolle..?
Kirjattu

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Tammikuu 17, 2008, 13:39:05 ip »

Ottaa pattiin jos ei saa kirjottaa mistään mitä haluu.
Mä en ainakaan haluu.
Kirjottaa kohtauspaikan toiminta osastolle.
Onks pakko vaik ei haluu.?

Tonni (lentävä kalakukko & Piirakka)
Kirjattu
\|||/ TonninStiflat Vantaa
(o o) NHH, Monipistoshoito D2, Verenpaine ja
-(_)- keuhkoputkenahtaumatautinen.

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Tammikuu 17, 2008, 13:48:07 ip »

Tonniakin v***ttaa niin että se saa jatkuvasti noita itku-potku-raivari-kohtauksia milloin mistäkin. Tyypillistä miehillä ja melko pienille lapsilla.
Ja mikä siihen auttaa? No uhkailu, lahjonta ja kiristys. Noita menetelmiä ainakin vanhemmat ovat käyttäneet lapsiinsa kautta maailmanhistorian. Ja vaimot miehiinsä. Paitsi Keiju.  
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #27 : Tammikuu 17, 2008, 13:53:18 ip »

Mua tuttaa, jos koko ajan pitää varoa, ettei vaan vahingossa laita jotain ei-d-asiaa johonkin ja pitää yrittää pysyä niin pilkun tarkkaan otsikon asiassa. Mä kun olen vähän poukkoilevaa laatua   ja mun on vaikea pitää yllä sellaista erillistä d-lokeroa ajattelussani  
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Tammikuu 17, 2008, 14:00:11 ip »

Lainaus:

Tonniakin v***ttaa niin että se saa jatkuvasti noita itku-potku-raivari-kohtauksia milloin mistäkin. Tyypillistä miehillä ja melko pienille lapsilla.
Ja mikä siihen auttaa? No uhkailu, lahjonta ja kiristys. Noita menetelmiä ainakin vanhemmat ovat käyttäneet lapsiinsa kautta maailmanhistorian. Ja vaimot miehiinsä. Paitsi Keiju.  

Napatanssista minä tykkään.
Nainen on koulutettu miestä miellyttämään.
Get On.!   Da dirlan darlan daa..............

Tonni
Kirjattu
\|||/ TonninStiflat Vantaa
(o o) NHH, Monipistoshoito D2, Verenpaine ja
-(_)- keuhkoputkenahtaumatautinen.

Habazo

• Intoilija
« Vastaus #29 : Tammikuu 17, 2008, 14:05:21 ip »

Lainaus:

Lainaus:

Napatanssista minä tykkään.
Nainen on koulutettu miestä miellyttämään.
Get On.!   Da dirlan darlan daa..............

Tonni

...ja minua v....taa se ettei täällä osata edes provosoida kunnolla!!  
Kirjattu
"...and to bodly go, where no diabetic has gone before..."

Linkkejä