Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418361 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Humpy Dumpy, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Liuskat - Helsinki  (Luettu 18874 kertaa)

Annu-80

• Intoilija
  • D1 todettu 1981, Levemir ja Humalog
Re: Liuskat - Helsinki
« Vastaus #75 : Maaliskuu 07, 2008, 14:56:26 ip »

Voi ei noita liuskojen kilpailuttamishankkeita!!! Itse olen viime kesästä asti saanut diabetestani parempaan tasapainoon, kun innostuin ja tykästyin tuohon OTUS-mittariini. Tilasin erikseen sen maksullisen tietokonekaapelin ja ohjelma ladattiin ja sitä olen nyt käyttänyt ja lääkärillekin käppyröitä ja palleroita esitellyt. Ja nyt pitäisi vaihtaa mittaria? En tykkää, en jaksa, en halua.

Onko Helsinkiläisillä tietoa, mistä saan uuden mittarin johon saan liuskoja jakelusta? En nimittäin käy lääkärillä tai diabeteshoitajalla kaupungin puolella lainkaan.
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #76 : Maaliskuu 07, 2008, 15:04:44 ip »

Uuden mittarin saa mukisematta apuvälinejakelusta, kun käy liuskoja hakemassa. Ihan vaan valitsee uudesta valikoimasta Eli siihen ei tarvita mitään lähetettä (jos siis on jo joku lähete voimassa).

Toinen juttu on se, että mulle ainakin sanottiin, että ohjeiden mukaan vain yksi mittari annetaan (kysäisin, että mten, kun nyt on töissä yksi ja kotona toinen) - ilmeisesti tästä ohjeesta kuitenkin voidaan poikkeuksia tehdä, kunte täällä joku kertoikin.

Mulle sanottiin, että kyllähän noilta valmistajilta saa ihan pyytämällä toisenkin mittarin (veloituksetta), kun kertoo valinneensa heidän mittarin, mutta varamittariongelma tuli eteen
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

juselius

• Jäsen
« Vastaus #77 : Maaliskuu 07, 2008, 21:08:39 ip »

Me saatiin 3 uutta mittaria, mutta kyseessä on tosi lapsi diabeetikko, eli kotona mittari + varamittari ja päiväkodissa oma.

Edelleen, jos joku kaipaa varamittariksi AVIVAA; täältä saa!
Kirjattu

Linkkejä