Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Heitättekö neulat roskiin?  (Luettu 15087 kertaa)

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Vs: Heitättekö neulat roskiin?
« Vastaus #45 : Heinäkuu 12, 2012, 19:49:23 ip »

Pullokin on hyvä idea!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

DaViega

• Aloittelija
  • D1 1995 > Lantus & Novorapid
    • Wannaberacecardriver
« Vastaus #46 : Heinäkuu 12, 2012, 20:04:00 ip »

Mulla on ollu lasinen hillopurkki ja kansi siihen, mutta en kirveelläkään uhaten saa päähäni mihin olen täydet purkit laittannu  ???
Tietysti jos keräisi vaikka johonkin mehukattipurkkiin ja veisi apteekkiin hävitettäväksi, niin ei varmana missään kohtaa jätteen kiertoa pääsisi vahingossakaan tökkäämään ketään vanhoilla neuloilla. olen kyllä ajatellut sen niin, että lasin läpi näkee mitä on sisällä ja sitä kautta osaa karttaa neuloja...

Täällä on roskikset lukkojen takana, joten ainakaan talon ulkopuoliset eivät käy penkomassa.
Kirjattu
I've broken my fall, Put an end to it all, I've changed my routine, Now im clean

ergava

• Veteraani
  • D2 Keliakia
« Vastaus #47 : Heinäkuu 13, 2012, 10:20:27 ap »

Kerään Levemir kynän neulat peltipurkkiin ja kun se täyttyy, tyhjään vaikka vitamiinipurkkiin ja sekajätteeseen. (OKT) vuosi sitten liimattiin jäteastiaan "polttojäte" tarra. Tänään oli lehtijuttu jossa kerrottiin ensimmäisen polttojäterekan lähteneen uudelle polttolaitokselle Vaasan seudulle.
Kirjattu
D2 vuodesta 1997 ja Keliakia n.1995
Menee toistaiseksi : Levemir 14yks, Metforem 750mg 1,Trajenta 1 aamulla, Met 2 illalla,  ASA-ratiopharm 50mg, Magnesium,  vitamiineja

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #48 : Heinäkuu 14, 2012, 22:13:34 ip »

Mä heitän ihan roskiin ja vien sit tohon omaan pönttöön, ei noita meiän roskia kaivele kukaan oikeestaan, paitsi linnut. mut nekään ei pääse ku kans on kii. ja vien aika usein vasta roskiksen tyhjennyspäivänä ton pussin.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #49 : Heinäkuu 15, 2012, 00:14:24 ap »

Siis, laitatteko te naulat sellasinaan purkkeihin ja purnukoihin. Mä kun kynä aikaan niitä viskelin roskiin, niin vaihdoin joka piikille neulan (tottakai) ja sitten neulaan takas se oma suoja ja koko juttu vielä siihen isompaan suojaan. Pitäis kyllä olla aika fakiiri, jotta jäteaseman työntekijä tökkäsee neulalla itseensä, kun mun mielestä, ne ei käsin käsittele siellä niitä roskia, ainakaan paljain käsin.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

jester

• Veteraani
« Vastaus #50 : Heinäkuu 15, 2012, 17:20:10 ip »

ei ne mitaan  neuloja  ole                 ne on vain  ohuita  lankan patkia  ruotumattomasta teraksesta      sailyvat maassa hyvin 200 vuotta..    ja saattavat pistella       tuhoutuvat polttamalla
Kirjattu

???

• Vieras
« Vastaus #51 : Heinäkuu 16, 2012, 22:59:29 ip »

ei ne mitaan  neuloja  ole                 ne on vain  ohuita  lankan patkia  ruotumattomasta teraksesta   

Tuontakia "katkon langanpätkän" ja muovi erikseen omaan keräilyastiaan. Kuten jester hyvä tiedät niin ruostumattomasta teräksestä saa hyvän hinnan,kannatta kerätä. Uskokoon ken uskoo,mutta tämä tarina ei ole totta (roskiin).
Kirjattu

Linkkejä