Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Kuulumisia ei-hoitoa asiastani  (Luettu 1260 kertaa)

Coocoo

• Matkailija
Kuulumisia ei-hoitoa asiastani
« : Heinäkuu 02, 2007, 10:46:04 ap »

Kiitos tsemppaajille aiemmassa jorinassani...Olen menossa tänään d-hoitajalle, tosin väärän kunnan puolelle, joten saas nähä, miten käy...
Matkailin männä viikolla koiran kanssa 400 km Savoon ja sama km takasin ja iltasokrut oli KORKEELLA.
Vaihdoin siis lantuksen taas iltaan 18 ky ja nyt kotio palattuani olen ottanut myös aamulla 8 ky ja illalla 12 ky.
Yhä männikkö rytisee: aamut alta 3 ja illat korkeet....Söi tai ei...
Ja 2:den kk-kierron jälkeen ( keväällä km rv 9 ) taitaa olla siemen itämistilassa eli etenkin raskauden takia/vuoksi alkaa turhautua tähän vs:n pomppimiseen.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Re: Kuulumisia ei-hoitoa asiastani
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2007, 12:10:25 ip »

hui jaksua tilanteeseesi! mutta se plussa kyllä selittäisi tuon muuttuneen inskantarpeenkin... onnea, pidetään peukkuja!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Coocoo

• Matkailija
Re: Kuulumisia ei-hoitoa asiastani
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2007, 08:39:49 ap »

Joko pienentää illan lantusannosta tai siirtää koko annos aamuun.....
Pistämisistä saanut kyllä jo tarpeekseni ja kun aamupiikkikään ei tasoittanut arvoja....
Sinänsä ittehän täs elää pitää...
Ei kieltäytynyt antamasta jatkossakin neuvoja ko. hoitsu, mutta kehoitti ottamaan selville oman kunnan alueen d-hoidosta.
Ja nyt heinäkuu ja lomat, että kyllä onnistuu...
Itse tietty olen nyt ilman työtä, kun määräaikainen loppui ja kesätyöntekijät ko. firmassa etusijalla työnjohdon sanoin...
Kirjattu

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59