Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Accu check compact plus  (Luettu 1797 kertaa)

Hope

• Jäsen
Accu check compact plus
« : Toukokuu 30, 2007, 08:15:28 ap »

Tyttö menee syksyllä eskariin ja ajateltiin pyytää perjantain d-pkl käynnillä Accu check compact plus mittari. Vaan soitinpa tuossa tk:n välinejakeluun ja kävikin ilmi että välinejakelun valikoimaan ei kuulu tuon mittarin ne liuskahylsyt. Voihan... Arveltiin miehen kanssa että tuo mittari olis kätevä kun ei tarviis liuskojen kanssa päiväkodissa tolskata vaan olisivat mittarin sisällä aina valmiina. Tyttö kyllä mittaa itse Precision exceedilläkin oikein hyvin. Että se siitä uudesta mittarista sitten. Sanokaa nyt kuitenkin että onko tuo mittari hyvä ?
Kirjattu

Cattleya

• Matkailija
Re: Accu check compact plus
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2007, 09:04:43 ap »

Meillä on ACCP koulu- ja reissukäytössä juuri samasta syystä: on kätevää, kun ei tarvitse räplätä erillisen liuskapurkin kanssa. Käypä peli  .
Kirjattu
tyttären (6/1999) D1-diagnoosi 5/2006
monipistoshoito Levemir + Novorapid

Oopo

• Jäsen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 05, 2007, 11:27:36 ap »

meillä myös käytössä juuri sen takia ettei tarvi aina liuskaa laittaa ja kaikki on samassa hässäkässä tallessa. lapsilla aivan erinomainen ja toiminut tähän asti moitteettomasti. tosin emme ole muuta mittaria käyttäneet joten ei ole mihin verrata.
Kirjattu

matilda

• Aktiivinen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 05, 2007, 14:25:23 ip »

Mä olen myös ihan tyytyväinen tuohon accu-check plus mittariin, ainoana miinuksena on ääni, joka on mielestäni tosi kova jurnutus.
Kirjattu

Linkkejä