Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416942 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Dreamfund-kilpailu.  (Luettu 752 kertaa)

Punkmarko

• Vieras
Dreamfund-kilpailu.
« : Huhtikuu 29, 2007, 11:54:26 ap »

Moro!

Osallistuin tossa noin kuukaus takaperin Bayerin järjestämään Dreamfund-kilpailuun. Te varmaan tiedättekin, kuinka homma toimii - sinne pitää siis kirjoittaa jonkinlainen kohtuullinen toive, joka menee ensin lautakunnalle ja siitä sitten valitaan loppukilpailuun 4-5 parasta toivetta. No, tällä kertaa nyt kävi silleen että mä pääsin siihen finaaliin. Jee, mä tiiän! Voitte ensteks käydä kattomassa sen mun tarinan täällä:

Tarina

Onhan se aikamoinen patikoiminen, tiiän.. mutta kaikkee pitää kokeilla paitsi mummoonsa ja kansantansseja, niinkun sanotaan. Tää homma toimii nyt niin, että sitä juttua pitäs käydä äänestämässä. Ihan kauheesti.
Siis silleen ihan älyttömästi ja mielettömästi! Se joka saa eniten ääniä niin voittaa, niinkun tälleen vois nokkelasti päätellä. Tossa seuraavana on se linkki siihen äänestykseen:

Äänestys

Mmjoo. Mitäs vielä. Se voi vähän aikaa kestää se sivun aukeeminen, mutta malttia, kyllä se lähtee. Niin ja silleen tehkää että laittakaa siihen äänestyshommaan se teidän s-postiosoitteenne, ja kun sinne tulee se vahvistusviesti niin klikatkaa sitä, sit se ääni vasta varmistetaan. Ja mä tiiän häpeän puna poskilla, että tää on häpeämätöntä mainontaa, mutta on tää myös mulle aika once in a lifetime -tilaisuus. Se on 50/60 että voitanko!

Ja kiitti oikeesti ihan mielettömästi kaikille jotka äänesti. Ootte parhaita.

Terveisin,
PM

PS. Ne muutkin unelmat on hyvii. Kannattaa kattoo, jos tuntuu että mun ei oo niin kehityskelpoinen kuin muiden.
Kirjattu

Linkkejä