Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Vapunviettoa, simaa ja tippaleipää vai ?  (Luettu 8077 kertaa)

fillari

• Veteraani
Re: Vapunviettoa, simaa ja tippaleipää vai ?
« Vastaus #45 : Toukokuu 01, 2007, 19:15:57 ip »

Niin mä vähän arvelinkin,  kun joskus K-paikan sivuille kurkkailee, niin on asioista ”jyvällä”.  

Asiasta toiseen, rauhallinen vappu mulla. Tänään olin jo fillarin kumia kuluttamassa pienellä lenkillä.
Sen verran puhtia riitti.
Kirjattu
fillari
DM1

Elämän voi ymmärtää vain taaksepäin ja kuitenkin sitä on elettevä eteenpäin.

Sören Kierkegaard

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #46 : Toukokuu 01, 2007, 19:28:44 ip »

Vappua täältäkin, koko päivän sokerit huidelleet missä milloinkin, oisko sitten aamuinen työpäivä vaikuttanut Tiedä tuota, kun sai vaihteeksi koko ajan riidellä isänsä kanssa, miten mikin asia hoidetaan. Eilen maistelin vähän Kuohuviiniä ja aamulla herättiin 16:n arvoilla Eipä ne ole alle kympin ollut kertaakaan vaikken ole ehtinyt kummosia syömään, tuntuu siltä, ettei olis inskaa pistänytkään...
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #47 : Toukokuu 02, 2007, 10:25:59 ap »

Vappu meni rauhallisissa merkeissä. Meistä on miehen kanssa tullut keski-ikäinen, tylsä pariskunta! Lapsenlasta vain hoideltiin, katsottiin välillä piirrettyjä ja puuhailtiin milloin mitäkin 5-vuotias keksi.
Onneksi flunssa alkaa jo helpottaa, että pääsen huomenna edes vatsatanssiin ja muutenkin taas aloitettua tuon liikkumisen. Yli viikon maannut melko paikallani ja kilot tuli takaisin, jotka jo sain lähtemään. Pahus!
Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #48 : Toukokuu 02, 2007, 10:33:45 ap »

Lainaus:

Joo, mehän ollaan Toukkiksen kanssa identtiset virtuaalikaksoset (tää selvisi jossain välissä palstailua) - Toukkiksella on tosin ruskeat silmät ja minulla sinisen harmaat

Kyllä aivan lähisukulaisillakin voi olla erilaiset silmät. Minun vaimollanikin on karsastusta, mutta minulla ei
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #49 : Toukokuu 02, 2007, 11:06:09 ap »

Identtisillä kaksosilla on identtinen perimä, mistä syystä on erinomaisen hyvä että tuo erilaisuus rajautuu meillä vain silmiin, olishan se perin kummallista jos toinen meistä olisi mies  
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #50 : Toukokuu 02, 2007, 11:09:25 ap »

Niinpä.

Toisaalta, onhan meistäkin toinen mies (?)

Tosin emme ole identtisiä kaksosia, vaan idioottinen aviopari. Ainakin puoliksi.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

Linkkejä