Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Millainen paikka se Tampereen diabeteskeskus on  (Luettu 4997 kertaa)

eltse

• Intoilija
Millainen paikka se Tampereen diabeteskeskus on
« : Huhtikuu 24, 2007, 17:59:18 ip »

Kauhuissani luin että huoneet pieniä 2 hengen huoneita ja pitääkö meidän 5 hengen majoittautua samaan minihuoneeseen tai 2 erilliseen, eikö siellä ole isoja perhehuoneita?
Kirjattu

sara8

• Jäsen
Re: Millainen paikka se Tampereen diabeteskeskus on
« Vastaus #1 : Huhtikuu 24, 2007, 21:12:00 ip »

Kyllä siellä taitaa ainakin enemmistö huoneista olla 2 hengen huoneita, oisko siellä muutama isompi huone ollut, en ole ihan varma.
Meitä oli yhteensä 4 henkilöä, ja me majoituttiin kahteen huoneeseen, minä nukuin D-tytön kanssa samassa huoneessa ja isä oli sitten pikkuveikan huonekaverina, ja ihan mukavasti se viikko meni niinkin. Eikä ne huoneet nyt niin älyttömän pieniä olleet, kyllä me hyvin mahduttiin ainakin
Kirjattu

Mörri

• Intoilija
« Vastaus #2 : Huhtikuu 24, 2007, 21:12:39 ip »

Heippa!

Mun mielestä siellä oli vain noita kahden hengen huoneita. Ainakin ne on käytössä noilla työikäisten leireillä.  
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 24, 2007, 22:03:34 ip »

Oma mielikuvani on, että huoneet ovat joko yhden hengen tai sitten kahden hengen huoneita, enemmistä kahden hengen.

Kahden hengen huoneissa on kuitenkin muutama vähän isompi, siis sellainen, jonne saa hyvin lisävuoteen. Olen itse parikin kertaa kohtauspaikkatapaamisissa nukkunut tuollaisessa nojatuolista avautuvassa "varavuoteessa" eli meitä oli kolme aikuista samassa huoneessa. Ainakin itse koin meidän hyvin mahtuneen huoneeseen ja itse nukuin oikein makoisasti tuossa varavuoteessakin.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

eltse

• Intoilija
« Vastaus #4 : Huhtikuu 25, 2007, 11:15:28 ap »

On jäänyt vain kammo viime kesäisestä tuetusta lomasta, meidät oli majoitettu vanhaan omakotitaloon jossa yksi pieni huone ja kun siihen keskelle läväytti retisängyn auki, kukaan ei liikkunut sängyltään minnekkään.
Lisäksi paikka haisi aivan maakellarilta.

Onneksi oli kesähelteet että sai olla ulkona.
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Huhtikuu 25, 2007, 11:40:47 ap »

Olethan käynyt tuolla Diabeteskeskuksen esittelysivulla?

http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=604

Ei siellä tosin tarkemmin näytä olevan huonekohtaisia varustelumahdollisuustietoja, mutta muuten pääsee vähän kärryille.

Niin ja voit varmaan kysellä tarkemmin sieltä paikanpäältäkin...
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Sokeritoppa

• Jäsen
« Vastaus #6 : Huhtikuu 27, 2007, 17:34:19 ip »

Hei, me oltiin pari vuotta sitten Tampereella D-leirillä. Meitä oli neljä henkeä ja saimme kaksi huonetta. Ei ne meidän huoneet ainakaan niin pieniä olleet. Mahduimme todella hyvin kahdestaan sinne. Olisi mahtunut vielä lisävuodekin. Muutenkin leiri oli tosi kiva juttu eli suosittelen jos vaan pääsette. Diabeetikkopoika, silloin 12-vuotias viihtyi hyvin ja mikä parasta, hänen 16-vuotias sisarensa (ei diabeetikko) viihtyi myös tosi hyvin. Ohjelmaa riitti mukavasti ja menisin uudestaan jos päästäisiin. Mutta nyt lienee muiden vuoro! Ja vielä, ruuat oli tosi mahtavat ja terveelliset.
Kirjattu

Juliet

• Vieras
« Vastaus #7 : Huhtikuu 28, 2007, 21:44:47 ip »

Hei!
Ollaan oltu perheen kanssa kaksikin kertaa Tampereella leirillä, ja voin kyllä lämpimästi suositella. Kummallakin kertaa ollaan oltu kaikki viisi henkeä samassa huoneessa. Muistaakseni huoneessa oli parisänky ja kolme lisävuodetta. Hyvin mahduttiin ja kaikille oli oma sänky! Ei kannata jättää sen takia leiriä väliin.
Kirjattu

pitkälinja

• Vanha tekijä
« Vastaus #8 : Huhtikuu 28, 2007, 22:11:56 ip »

Tuo vanha omakotitalo on ollut ensimmäinen paikka jossa toiminta on aikanaan alkanut. Ollessani -80 luvun alkupuolella kurssilla ei silloinkaan ketään kurssilaisista sinne mörskään laitettu.

Puhumattakaan nyt kun olin 2007 helmikuussa yksin kahden hengen huoneessa, kuin piispa pappilassa. Alle viikon varoajalla pääsin sinne, "tulekko ensi maanantaina, paikkoja olisi"? "Okei". "Ja lähetä sitten paperit suoraan tänne, älä niitä kelaan vie."

Perheleirit on tieternkin sitten eri juttu, kun mummujen ja vaarien leirit. Samoin työssäkäyvät jotka kela rahoittaa, he jonottavat jopa vuosikausia.
Kirjattu
Hämeen hidas, D1

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Huhtikuu 29, 2007, 00:47:44 ap »

Sinuna minä soittaisin ja tiedustelisin suoraan Tampereen Diabeteskeskuksesta huonetilanteesta  varsinkin jos on koko perhe menossa kurssille,mutta...
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

Linkkejä