Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418365 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Humpy Dumpy, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin,  (Luettu 19546 kertaa)

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Re: Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin,
« Vastaus #105 : Huhtikuu 10, 2007, 14:17:30 ip »

Hmm, mitenkähän Tonni tuohon pitäisi suhtautua näin rovastina... tosin en varsinaisesti tunne itteäni rovaniemiläiseksi, onpahan hyvä paikka toteuttaa lappilaisuuttaan .

Itte olen kotoisin parinkytä kilsan päästä Kaamasesta, että juu, kyllä täällä ihan asuukin porukkaa. Mutta tervetuloa, keskustellaan sitten lisää vaikka Helsingin historiasta...  

Joo Ivaloon pääsee lentäen, ja ihan edullisesti kun varaa ajoissa. Rolloon maksaa halvimmillaan blue1:lla 14 e/suunta + ne verot ja maksut. Finskinkin hinnat on tulleet kilpailun takia alas. Kittilä voisi olla hauska vaihtoehto myös, kun sitä kautta voi tehdä rengasmatkan, ajetaan aika usein sitä kautta Inariin ja sodiksen kautta takaisin. Koneet on vaan tällä hetkellä ihan täynnä, ja Levi maanpäällinen helvetti, ainakin jos tulee hakemaan tilaa ja rauhaa

Ai ni ja Ivalosta ja Saariselältä löytyy molemmista handeli, jos tarkoititte alkoholi-sellaista, ja itte asiassa vielä Nuorgamistakin.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Konrad

• Vieras
Kaamasen retki
« Vastaus #106 : Huhtikuu 11, 2007, 20:32:42 ip »

Lainaus:

Alkoiko jo pelottamaan/jänistämään

Niin, siis jottei jäisi pelkästään vitsin asteelle eli herjana heitetyksi  

Vaikka asiaa on jo puitu Antsu1:n viestin jälkeenkin, niin pitäisikö järjestää nimenhuuto siitä, ketkä vielä olisivat itseni lisäksi valmiita matkaan lähtemään. Osaavan organisoijanhan tämä retki joka tapauksessa vaatisi. Tietysti improvisoituna homma toisi omia mielenkiintoisia ja myöhemminkin muistossa säilyviä piirteitä.

Ymmärsin, että mun lisäkseni ainakin PateT ja Antsu1 olisivat lähdössä. Lisää nimiä!
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
Re: Kaamasen retki
« Vastaus #107 : Huhtikuu 12, 2007, 08:27:06 ap »

Eilen illalla tuo yksinäisyyden tunne saavutti huippupisteensä. Olin saanut lapset nukkumaan ja makasin mahallani sängyllä ja heitin laattaa ämpäriin. Vesikään ei pysynyt sisällä tämän noroviruksen kanssa. Ajattelin, että jos tästä tulee vielä ambukeikka, niin mitä sitten, pitääkö soittaa johonkin sosiaalipäivystykseen, että äiti pääsee tiputukseen. Nukahdin sitten kuitenkin ja heräsin vasta puolen yön jälkeeen pistämään iltapiikkiä. Nyt on kova kuume   Kofeiinin puutos aiheuttaa päänsärkyä, mutta kahvi ei oikein maistu. Jostain syystä tee tai kofeiinitabletit ei poista tuota, joten onkohan siinä kahvissa jotain muutakin ainetta, joka aiheuttaa riippuvuutta.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Antsu1

• Lentävä kynä
Re: voihan norovirus...
« Vastaus #108 : Huhtikuu 12, 2007, 08:44:08 ap »

Yritä sinnitellä

Toivottavasti olo on alkanut helpottamaan, vaikka ei tuo kuume oikein siltä tuntunut.

Kun on lueskellut täältä näitä tämän talven noro- ym. vatsa juttuja, niin ei voi muuta kuin olla tyytyväinen, kun omalle kohdalle ei ole mitään sattunut (ja nyt on kyllä kohta päänsärky, kun koputan niin kovasti tuota "puupäätä" ).

Siis tsemppiä d1-nainen
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #109 : Huhtikuu 12, 2007, 08:48:46 ap »

voi koita jaksaa.

onko kellään tällaista vatsatautia kuin mulla jo viikon, ei varsinaisesti tule mitään erityisen vauhdilla kummastakaan päästä mutta kiehuu, kuplii, turvottaa ja polttelee/sattuu, ja tämä alkaa jopa keskellä yötä tyhjässä mahassa?! vai minkä pöpön sain reisusta  
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #110 : Huhtikuu 12, 2007, 09:04:20 ap »

niin, en siis minä vaan d1-nainen (väärinkäsitysten välttämiseksi )

t. nm. "rautavatsa"

PS. tsemppiä sullekin, dadda
Kirjattu
Antsu1

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #111 : Huhtikuu 12, 2007, 11:30:55 ap »

juu, vastasin vaan sun viestiin, ois pitäny tarkentaa - tää on tää palstan nykynen rakenne tämmönen

oispa mullakin... siis se rautavatsa
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #112 : Huhtikuu 12, 2007, 18:26:25 ip »

Minulla ja puolisollani oli alkuvuodesta joku vatsapöpö sellaisessa muodossa, että oli ähkyinen ja kupliva olo ja vatsaa väänsi viikon verran. Taisi olla lievää lämpöäkin, mutta ei ripulia tai oksentelua. Samanlaista vääntöä ja kipua oli myös Etiopiasta saadussa vatsapöpössä.  
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #113 : Huhtikuu 12, 2007, 18:27:24 ip »

hui. oliko se jouluinen ihan kotomaista perää? sain aamuksi lähetteen labraan niin tekevät viljelyn.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #114 : Huhtikuu 12, 2007, 18:38:33 ip »

Joulunjälkeinen oli ihan kotimainen ja sitä oli eri muodoissa muullakin suvulla ja meni ohi omia aikojaan. Etiopiasta saadun laatu ei oikein labrakokeissa selvinnyt, mutta se selättyi tartuntatautilääkärin määräämällä 5 päivän antibioottikuurilla.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Kerttuli

• Veteraani
« Vastaus #115 : Huhtikuu 14, 2007, 21:22:32 ip »

Nyt on vähän samanlaiset fiilikset kuin Antsulla ilmeisesti tätä ensimmäistä viestiä kirjoittaessaan.

Olin ladannut tätä viikonloppua varten jo monta kuukautta, odotin kovasti tapaamista Tampereella. Ajattelin että on kiva nähdä Kohtauspaikkalaisia ja viettää iloinen viikonloppu, jossa on mukana asiaa ja mukavaa yhdessäoloa.

Nyt se ei sitten toteutunutkaan. Suoritan kotipalvelusta sohvallamakaajille olen jo nyt niin väsynyt!
Kirjattu
Mikä ei tapa - se vahvistaa.

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #116 : Huhtikuu 14, 2007, 21:23:59 ip »

Hei Kerttuli, älä sure! Täällähän me ollaan kaikki! Et vaan näe meitä... Hali!  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Ultsi

• Lentävä kynä
« Vastaus #117 : Huhtikuu 14, 2007, 21:25:12 ip »

Koeta jaksaa.

t. Yksi toipmassa oleva kuumepotilas joka seuraa tilannetta tarkkana tarttuuko kuume Häneen.
Kirjattu
Määrittämätön diabetes

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #118 : Huhtikuu 14, 2007, 22:02:59 ip »

Voi Kerttuli, yritä jaksaa...

Minä olen päässyt jo hyvin ohi Pääsiäisen fiiliksistä, mutta kyllä tuo Tampereen peruuntuminen vähän keljutti - sitä kun niin paljon odotin, ja niitä keskusteluja toisten samanlaisten kanssa...

Kerttuli, häntä pystyyn... Ja huomenna kotipalvelusta pieni tauko - lähde tuonne ihanaan ulkoilmaan vähän tuulettumaan, ihan sananmukaisesti. Olet sen ansainnut.
Kirjattu
Antsu1

Kerttuli

• Veteraani
« Vastaus #119 : Huhtikuu 14, 2007, 23:14:22 ip »

Kiitos empatiasta ja onhan se ihanaa että olette täällä!
Nyt täytyy sitten ladata seuraavat 12 kuukautta seuraavaan mahdolliseen tapaamisen.

Aion tehdä niin että nousen aamulla aikaisin ylös, syön aamiaiseni kaikessa rauhassa ja poljen sen muutaman kilometrin kuntikselle, liikuttelen rautaa sen vähän yli 12 tuhatta kiloa ja palaan pyörällä rauhallisesti kotiin.

Sitten voinkin taas aloittaa päivän sohvaperunapalveluksen, heräilevät varmaan siinä puolen päivän aikoihin.
Kirjattu
Mikä ei tapa - se vahvistaa.

Linkkejä