Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Kyllä putoaa hba1c kun haluaa  (Luettu 1380 kertaa)

HeidiH

• Intoilija
    • www.hakolantila.net
Kyllä putoaa hba1c kun haluaa
« : Maaliskuu 15, 2007, 14:04:56 ip »

Tammikuussa olin tosi pettynyt kun kävin vauvalupaa vinkumassa ja hba1c näytti 7.9, lupa kyllä tuli SITTEN KUN ollaan 7.5 arvoissa. eilen kävin uusintakkokeessa ja mittari näytti 6.1 , nyt yrittämään vauvaa!!! Nykyisin joka ilmakuplakin pistää sydämen läpättämään, hih!! Yritän kyllä etsiä malttia ja olla odottamatta heti tulosta mutta kun.... Jotenka kaikille vaan rohkaisua, kyllä sen sokerin saa putoamaan aika nopeastikin kun motivaatio on kohdallaan. Parasta tässä on ollut nyt, ettei hypoja juuri ole ollut, kun vain rohkeasti pistää ja tosi usein mittaa, ja aina töissä haalarien taskussa evästä.. Tavallisesti minun ongelma on ollut etten uskalla töihin lähteä alle kymmenen arvoilla, mutta nyt on pakko ja hyvinhän se sujuu.
Minulta otettiin hormoonikierukka pois kaksi viikkoa sitten. Toivon että pian tärppää. Olen aika hurjan kovia jaksoja käynyt läpi viimeisen raskauden, monikymmenvuotisen epätyypillisen syömishäiriön ja täydellisen diabetekseen liittyvän burnoutin ja pitkän sairaalajakson jälkeen pääsin kahdeksi vuodeksi jokaviikkoiseen kuvataideterapiaan ja nyt on upean tasapainoinen ja hyvä olo toivoa mahd tulevaa viidettä lasta. Hirveän pelon kanssa olen nuo kaikki neljä saanut, pelännyt syömishäiriön riistäytymistä ja vihannut diabetesta, mutta nyt oikeasti on kaikki hyvin. Kyllä tämän taudin kanssa pärjää, olen jo n 31 vuotta pärjännyt, hyvin ja huonosti. Mutta loput vuodet olen päättänyt pärjätä hyvin.
Kirjattu
Se on niin raskasta kun on pakko ja niin helppoa kun haluaa.

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Re: Kyllä putoaa hba1c kun haluaa
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2007, 23:00:50 ip »

onnea tärpinmetästykseen!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Linkkejä