Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Lääkäri haukkui pataluhaksi  (Luettu 24489 kertaa)

PateT

• Lentävä kynä
Re: Lääkäri haukkui pataluhaksi
« Vastaus #90 : Kesäkuu 09, 2007, 16:31:46 ip »

Juu,minä tein saman silloin kun alkoi ilmestyä wariksen eläintensekaantumisjuttuja-eivät sopineet foorumille  ,jopa ylläpito vastasi,että on tarkkkailun alla.
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

Myy77

• Vanha tekijä
« Vastaus #91 : Kesäkuu 11, 2007, 20:36:32 ip »

Intiaanit jättivät heimonsa häiriköijät, eli "turhat raakkujat" kokonaan huomiotta. Eli vaikka ko. henkilö sanoi mitä tahansa, häntä ei huomioitu.

Monesti tämä "besserwisser" saa voimansa juuri niistä vastaansanojien viesteistä. Hän kokee, että "edes joku sanoo jotain".

Usein totaalinen huomioimatta jättäminen on kuitenkin se paras keino vaikuttaa ko. henkilöön. Kun kukaan ei vastaa, on jumpittelu turhaa.

Ymmärrättehän?  
Kirjattu
Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä. (Antoine De Saint-Exupéry)

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #92 : Kesäkuu 11, 2007, 20:43:06 ip »

Joo, mitäs olutta toi 'besserwisser' olikaan?

Ihme, kun kukaan ei täällä minua huomaa????

Njoo - jos joku todella häiriköi, paras on tosiaan, että kukaan ei ole huomaavinaan. Huomiotahan ne yleensä vaan kaipaavat.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

appelsiinitar

• Aloittelija
« Vastaus #93 : Kesäkuu 11, 2007, 22:26:33 ip »

Minä oon huomannu koko ajan   ja aina hymyilyttää!

Hauskaa kesän etenemistä Heselle! Ensi viikolla on kesäpäivän se joku, jonka jälkeen alkaa... hmm... Siis alkaa marjat vaikka kypsyä!  
Kirjattu
Appelsiinitar

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #94 : Kesäkuu 12, 2007, 11:12:06 ap »

Inkkarit eivät olleet mitenkään pöllömpiä tyyppejä.  Sitten tuli valkoinen hyypiö ja pilasi koko jutun. Niin kuin muillakin mantereilla. Minä olen joskus aiheuttanut kohahduksen kahvipöydässä ilmoittamalla pahimpien rasistien läsnäollessa, että valkoinen rotu on maailman syöpä. Että olin ilkeä meitä kohtaan   - mutta eipä kaikki valkoisen miehen tekoset siitä kehuttavimmasta päästä ole.

Ja mitä varikseen tulee, niin hän lepattaa, raakkuu ja nokkii. Eli juuri sitä, mitä varikset yleensäkin. Polonen kaipaa huomiota, ehkä olisi viisainta olla sitä antamatta tosiaan.
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

LIISA (v.m -67-)

• Lentävä kynä
« Vastaus #95 : Kesäkuu 12, 2007, 14:53:11 ip »

Niin mäkin ajattelin ensin,kun alkoi nokkia.
Mutta yhtäkkiä menikin herne nenään ja alko ärsyttämään.

Mutta jalkahoitaja ei haukkunutkaan minua.
Minulla onkin hyvät jalat,vaikka kynnet peukaloissa kasvavatkin lihalle.Tuntokin on tallella.

Eikä niissä ole sientäkään.
Olen itsekkin luullut,että on kun 80 luvun lopulla söin sieni lääkettä.

Ihmekkös ei parantunut,kun ei ollutkaan.

Kynnet ovat vaan muuten paksuuntuneet,kun niitä olen loukannut.
Kirjattu
G 640+ Humalogi

varis

• Aktiivinen
Re: Lääkäri haukkui pataluhaksi *DELETED* *DELETED*
« Vastaus #96 : Kesäkuu 12, 2007, 17:20:38 ip »

Viestin poistanut: Diabetesliiton tiedotus
Kirjattu

varis

• Aktiivinen
Re: Lääkäri haukkui pataluhaksi *DELETED*
« Vastaus #97 : Kesäkuu 12, 2007, 17:24:29 ip »

Viestin poistanut: Diabetesliiton tiedotus
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #98 : Kesäkuu 13, 2007, 17:47:52 ip »

no minä ymmärsin sen aiemman viestin sarkasmiksi, kun oli vielä että "leikkisä". Kaikilla vaan ei itseilmaisu ole yhtä sujuvaa. Se sianruokajuttukin on vhh-piirien yleinen vitsi, että juuri hiilaripitoisella ruualla saadaan siat lihomaan parhaiten. Mutta on tietty ollut niitä eläimiinsek. juttuja myös jne., ja jossain vaiheessa menee yli..
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

astrakan

• Vanha tekijä
« Vastaus #99 : Kesäkuu 13, 2007, 19:15:12 ip »

Lainaus:

ja jossain vaiheessa menee yli..

Minäkään en ihan ymmärtänyt mistä tämänkertainen kohina johtui, kun viljelen sarkasmia vilkkaasti itsekin ja kuvittelin ao. viestitkin sellaiseksi.

Mutta rajansa kaikella, tietty.

Kun vaan ei toisten vahtaaminen liian tiukaksi menisi, muuten täältä katoaa rikkiviisaita lukuunottamatta kaikki muu väki.
Kirjattu
.\:\:/:/.      
:\:\:/:/:.          
:'- ¿ -':.          
( 9 - 9 )'          
-( (_) )            
/'-vvv-'\

Myy77

• Vanha tekijä
« Vastaus #100 : Kesäkuu 13, 2007, 19:35:13 ip »

Itse olen tyytyväinen kun valvonta toimii tarvittaessa. Sarkasmia saa viljellä kunhan se pysyy hyvän maun rajoissa. Aika vapaasti täällä saa kirjoittaa, mutta kuten ketjussa on usein sanottu: Jossakin menee raja.
Kirjattu
Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä. (Antoine De Saint-Exupéry)

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #101 : Kesäkuu 13, 2007, 20:30:36 ip »

Aivan

Aika vapaasti saa kirjoittaa, koska minun kirjoituksiani ei ole yhtään poistettu.

Muuten, minä henkilökohtaisesti en ole pitänyt variksen kirjoituksia niin 'vaarallisina.' Ennemmin vain jättänyt ne 'omaan arvoonsa.'
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #102 : Kesäkuu 13, 2007, 21:09:03 ip »

Joo, en mäkään niitä "vaarallisina" pitänyt, jätin vain omaan arvoonsa. Minun kirjoituksista ei kannata provosoitua
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #103 : Kesäkuu 13, 2007, 22:06:28 ip »

Tiedän - yhtäkaikki, kenenkään kirjoituksista ei 'kannattaisi' provosoitua. Minä olen yrittänyt - väliin huonommalla, väliin paremmalla menestyksellä sitä välttää.

Täytyy sanoa, että täällä foorumilla on todella mahtavaa porukkaa. Saa olla eri mieltä asioista, eikä kukaan ala mennä henkilökohtaisuuksiin. (esim. onko suvussanne mielenvikaisuutta? - johon minä - jätetäänpä nyt veljeni asian ulkopuolelle. Taikka - saunominen aiheuttaa viimeisten tutkimusten mukaan epämuodostumia. Kävikö äitinne paljonkin saunassa? - johon minä taas: Mitä minun vanhimman veljeni nenä kuuluu tähän keskusteluun?) jne.

Ja nekin näennäiset ristiriidat, joita on löytynyt, on pystytty sopimaan aika nopeasti.

Tätä EI voi verrata erääseen matkailupalstaan, jossa olen jonkin verran vieraillut - nykyään vähemmän - koska siellä asiasta kuin asiasta tulee melko nopeasti riita, jossa heitetään lokaa milloin kenenkin päälle- Onneksi täällä ei ole, eikä toivottavasti tulekaan, sitä, vaan jokainen saa aivan vapaasti olla ihan sitä mieltä kuin haluaa, vaikka toiset olisivatkin eri mieltä. Ymmärsittekö

Kapteeni uusille alokkaille: 'Esimies, joka ei osaa sanoa sanottavaansa niin että alaiset sen ymmärtäisivät, on idiootti. Ymmärsittekö?'

Johon alokkaat kuorossa (tietenkin): Emme ymmärtäneet, herra kapteeni'.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #104 : Kesäkuu 13, 2007, 22:25:20 ip »

Ju, niin on mahtavaa porukkaa... Voipi kysellä mitä tahansa ja aina saa joltakulta vastauksen Oikeastaan ainoa paikka missä voin olla "oma itseni" ja jollakin lailla sinut sairauteni kanssa. Liiallinen täällä olo, on kyllä saanut sen aikaan, että kun esim. nukuin käteni päällä ja käsi meni tunnottomaksi, epäilin heti että D:llä on osuutta asiaan Täällä minusta on tullut vainoharhaisempi ja jotenkin olen havainnut, että D on vakava sairaus, mikä pitäisi ottaa vakavemmin.

Olen myös vieraillut eräällä foorumilla ja siellä todellakin tulee "karaistuksi". Jo liiallisesta kirjoittelusta saa kuulla, en tosin ole vuoteen jaksanut sinne mitään kirjoitellakaan
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59