Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Minkä jälkeen ??+  (Luettu 3456 kertaa)

d1-nainen

• Lentävä kynä
Re: Minkä jälkeen ??+
« Vastaus #15 : Tammikuu 11, 2007, 21:20:14 ip »

Mulla oli pahat allergiat, astmat, keuhkokuume skidina ties kuinka monta kertaa ja muutenkin lähes jatkuvalla syötöllä kipeenä. Niin ettei tuo d:hen sairastuminen silloin 15v kovin ihmeeltä tuntunut. Mutta nuo astmat ei enää vaivaa eikä allergiatkaan kovin paljon  
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Ruiskaunokki

• Aktiivinen
« Vastaus #16 : Tammikuu 12, 2007, 00:41:19 ap »

Mulla oli 7-vuotiaana ihan "tavallinen" kuumeflunssa, taisin olla koulustakin muutaman päivän pois, ja sitten flunssa vaan jatkui ja jatkui ja olin väsynyt yms... Käytiin lastenlääkärillä, joka otti kokeita mutta sanoi, että flunssasta tässä vain on kyse, ei mitään vakavampaa, takaisin kotiin lepäämään... Seuraavana päivänä sairaalasta soitettiin paniikissa kotiin, koetulokset olivat tulleet ja sokeria oli veressä "miljoona", ei kun suoraan teholle siitä sitten viikoksi...   No juu, mutta lieneekö tuo flunssa sitten puhkaissut alkavan Deen, tiedä häntä. Monilla tuntuu jotain tuollaista olleen juuri ennen.

Mulla kyllä oli ennen diagnoosiakin jos jotakin vaivaa, allergioita, 2-vuotiaana sairastettu keuhkokuume, vesirokko, flunssien yhteydessä korvatulehduksia ja astmaa, nielurisaleikkaus näiden johdosta 6-vuotiaana... Että tosiaan, tiedä häntä, mikä vaikuttaa mihinkin! Hengissä ollaan anyway  
Kirjattu
D1 vuodesta 1987
"If you don't like where you are, move. You are not a tree. "

EK1078

• Vieras
« Vastaus #17 : Tammikuu 12, 2007, 05:27:42 ap »

Meillä tytöllä alkoi Diabetes 1 flunssan yhteydessä.
(noin vuosi sitten)
Kirjattu

nulla

• Vanha tekijä
« Vastaus #18 : Tammikuu 13, 2007, 07:21:50 ap »

Minä ja vauva sairastimme molemmat kovan flunssan juuri ennen sairastumistani. Vauvan vieressä piti valvoa, koska hänellä meni ääni kokonaan, eikä kurkusta tullut muuta kuin pihinää. En ehtinyt enkä juuri huomannut hoitaa itseäni. Diabetes puhkesi näiden sairastamisien jälkeen. Onneksi vauva ei sairastunut.
Kirjattu

TKM

• Intoilija
« Vastaus #19 : Tammikuu 13, 2007, 08:34:18 ap »

Pojalla raju oksennustauti 4/2002 ja diabetes diagnosoitiin 5/2002 .
Kirjattu

Linkkejä