Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6950 jäsentä  •  417703 viestiä  •  19975 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi w1byra5, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Olen voittanut.....  (Luettu 16268 kertaa)

Antsu1

• Lentävä kynä
Re: Olen voittanut.....
« Vastaus #30 : Tammikuu 11, 2007, 10:44:22 ap »

Jaa, mä olen voittanut joskus nuorena eli muutama vuosi D:n toteamista ennen ja muuta jälkeen:
- erinäisen määrän pieniä kahvilusikoita lajeina  hiihto ja yleisurheilun puolelta lähinnä pituushyppy, 10m ja 100m juoksu, ai niin ja koulujen välisissä pallonheitto
- jostain henkisistä kilpailuista (olisikohan ollut runonlausunta lajina) tuli joku pieni kirja

Nyt ns. aikuisvuosilta on kertynyt:
- vuodelta 1995 hopeamitali Diabetesliiton lentopallokisoista (Hesan joukkueessa - ja ihan kentälläkin olin)
- hopeamitali maanlaajuisen työpaikan henkilökuntekerhon lentopallokisoista
- pari kultamitalia (sekä yksi 500mk stipendikin) samaisen henkilökuntakerhon vuotuisista luovan kirjoittamisen kisoista

Jostain syystä lotot ja arvat kiertävät minut voittoineen kaukaa.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Ratti

• Vieras
« Vastaus #31 : Tammikuu 11, 2007, 11:02:40 ap »

Ruotsinmatka, päävoitto.Tornio-Haaparanta-Tornio.
Velikulta-arvonnasta.En minä mutta erään velikullan
vaimokulta.Meinas hermoostua.
Kirjattu
ei toi voi olla noin vaikeaa

astrakan

• Vanha tekijä
« Vastaus #32 : Tammikuu 12, 2007, 17:00:28 ip »

Suuret rahapalkinnot ovat kiertäneet minut kaukaa, mutta kaikenlaista kummallista on kyllä kotiin ilmaantunut.

Parhaiten on jäänyt mieleen kun piti postista hakea parin kilon paketti erilaisia turkinpippurikarkkeja, -tikkareita sun muita. Eihän niitä voi syödä kuin hedelmäkarkkeja!

Paketin tyhjennystä jaksoin vuoden ja sitten hävitin loput. Enpä ole ostanut kyseisiä tuotteita sen jälkeen.
Kirjattu
.\:\:/:/.      
:\:\:/:/:.          
:'- ¿ -':.          
( 9 - 9 )'          
-( (_) )            
/'-vvv-'\

Konrad

• Vieras
« Vastaus #33 : Tammikuu 12, 2007, 17:08:36 ip »

Kävin aktiivisesti raveissa noin 20 vuotta. Voitin useita miljoonia markkoja. Tosin sijotinkin peleihin miljoonia. En ole laskenut, jäinkö voitolle, niinkuin useat eivät laske. Tosin joissakin vaiheessa seurasin mielenkiinnolla omankin hevosen menestymistä.
Kirjattu

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #34 : Tammikuu 12, 2007, 17:21:57 ip »

Lainaus:

omankin hevosen  

Taas uteliaana,oliko se OMA vai SUOSIKKI,se hevonen meinaan?Minkälainen fiilis on Vermossa nykyään,enpäs ole käynyt aikoihin.Ollaanko siinä enää ollenkaan "radan"vieressä vai kokonaan lasien takana tai ravintelin puolella mukavissa tuoleissa;rennosti  ?
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

liisukka

• Veteraani
« Vastaus #35 : Tammikuu 12, 2007, 20:28:15 ip »

Mä olen voittanut ässäarvalla uuden arvan verran niin, että mulla oli ainakin vuoden hyvä voittoputki. Pentuna olen voittanut piirustuskilpailun, kirjoituskilpailuja ja aina hiihtokilpeiluissa sain sen jumbopalkinnon.

Sit mulla on luomukaksoset vaikka suvussa ei ole yhtään kaksosia ja sitten mulla on d vaikkei suvussa ole sitäkään.

Mä olen hyvä löytämään neliapiloita - tosin viimekesänä en löytänyt montaakaan. Kai kun mun valoisa mieleni ei ole ollut niin valoisa...
Kirjattu
//// / \\\
/// ¨o` \\
/// <> \\\
////I I\\\\\Elämä on ihanaa!

Konrad

• Vieras
« Vastaus #36 : Tammikuu 12, 2007, 20:47:06 ip »

En ole minäkään enää pahemmin käynyt raveissa. Mitäs sitä hevoseton mies enää.

Se oli oma. Tai ne. Oikean tunnelman saavuttaa vain olemalla ulkona. Olkoon kyseessä Vermo, Teivo, Jokimaa tai mikä tahansa muukin rata. Ravintolakatsomot ja baarit ovat lisänneet pelitappiovaaraa. Ei saa pelata vaikutuksen alaisena. Silloin saa vain katsella ja katsoa etukäteen pelattujen kohteitten onnistumista. Sitten, jos osuu, voi puolisalaa napata naukut mukaan osuneesta litteästä. tai panna kierrokset porukalle. Mutta niinkuin jo kerroin, on jo melkein taaksejäänyttä tämäkin.
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #37 : Tammikuu 12, 2007, 21:02:46 ip »

Pannaan vielä väen kauhistukseksi, että korttikaan ei ollut aivan tuntematon. Ravibussireisuilla ehti pelata aika paljon.     Oikea profiilini ehkä alkaa paljastua. Olen muuttunut. Uskokaa tai älkää.  
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Tammikuu 12, 2007, 21:32:47 ip »

Lainaus:

Pannaan vielä väen kauhistukseksi, että korttikaan ei ollut aivan tuntematon. Ravibussireisuilla ehti pelata aika paljon.     Oikea profiilini ehkä alkaa paljastua. Olen muuttunut. Uskokaa tai älkää.  

Kyllähän me uskotaan. Onko nyt sitten niin tiukka linja päällä, ettei edes ässä-arpaa eikä 20 centin pajatsoa?  
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Tammikuu 12, 2007, 21:44:20 ip »

Ei korttipeli ole syntiä,sitten vois olla....hmmmm ristarin-ja sudokun täyttökin.Kuulin kerran pohjosen jutun,että uittotyömaalle ei päässyt duuniin jollei osannut "tuppee" .
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

Konrad

• Vieras
« Vastaus #40 : Tammikuu 12, 2007, 22:18:32 ip »

Korttipeli ei ole syntiä, jos siinä ei häviä.

En kerro, olenko pitemmän päälle ollut syntinen (korttipelissä).  
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #41 : Tammikuu 12, 2007, 22:26:14 ip »

Nää on kyllä aika pienet nää stadin piirit  .
nimim. erään ravimiehen ex-nainen
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #42 : Tammikuu 12, 2007, 22:37:09 ip »

Snadit, mut aika stydit! Mä oon, niinkuin oon bamlannut, ollu 10 vuotta pihalla. Kyllä vielä Malmilla moikataan.

P.S.
Duunaa yksärillä snadisti maalistietoa.
Kirjattu

ergava

• Veteraani
  • D2 Keliakia
« Vastaus #43 : Tammikuu 12, 2007, 22:54:51 ip »

Tuostapa tuli mieleen. Eksyin raveihin ja pelasin piruuttani pikkulähdössä voittajaa kaverin hevoselle, joka oli taulukossaan edellisen kisan keskeyttänyt ja sitä edellisessä hylätty. Kukaan muu ei ollut sille voittajaa sitten pelannutkaan ja voittihan se silloin, mutta ei sen jälkeen koskaan enää.
Voittosummaa parempi oli matkakumppanini kiroilu, kun olin kaakkia itsevarmasti etukäteen kehunut.

Hevosenomistajan lause jälkeenpäin jäi myös ainaiseksi mieleen."Kun otetaan tarpeeksipaljon huonompia samaan lähtöön kuin tämä, niin tämä voittaa."
Kirjattu
D2 vuodesta 1997 ja Keliakia n.1995
Menee toistaiseksi : Levemir 14yks, Metforem 750mg 1,Trajenta 1 aamulla, Met 2 illalla,  ASA-ratiopharm 50mg, Magnesium,  vitamiineja

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #44 : Tammikuu 12, 2007, 23:19:07 ip »

Lainaus:

Snadit, mut aika stydit! Mä oon, niinkuin oon bamlannut, ollu 10 vuotta pihalla. Kyllä vielä Malmilla moikataan.

Kai ne vielä Malmilla duunaa sitä ravilehteä?

Höh, menee nää mun lainaukset aina pieleen  
Kirjattu

Linkkejä

Tule meille toimistoassistentiksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:22

Tule meille suunnittelijaksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:16

Tule meille yhteyspäälliköksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 10:51