Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6896 jäsentä  •  416923 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Amatööridiabentti, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Olen voittanut.....  (Luettu 15115 kertaa)

Milla

• Intoilija
Re: Olen voittanut.....
« Vastaus #15 : Tammikuu 10, 2007, 16:48:11 ip »

Minä en muistaakseni ole voittanut mitään ennen diabetesta. Mutta kun tauti iski ja lehti rupesi kolahtamaan luukusta, niin siellä oli Rochen kilpailu, jossa piti suunnitella verensokerimittariin kuori. Minä sitten piirtelin juustonreikiä ja hiiriä ja sillä irtosi ensimmäinen palkinto eli DIGIKAMERA! Ja se oli silloin, kun kellään muulla ei ollut vielä digikameraa.

Toinen voittoni on samaisen lehden ansiota. Tilasin uuden verensokerimittarin (OTU) ja tilanneiden kesken arvottiin erilaisia juttuja. Mulle tipahti kävelysauvat. Olen niitä jopa pari kertaa käyttänyt tässä 4-5 vuoden aikana.

Ajattelin silloin, että voitot on varmaan hyvitystä tästä sairastumisesta.  

p.s. Eivät valitettavasti ainakaan vielä ole ottaneet tuotantoon mun hiirimittaria. Harmi.
Kirjattu
"Joka tahtoo, keksii keinot, joka ei tahdo, keksii selitykset."

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Tammikuu 10, 2007, 16:56:37 ip »

No tohtiikohan tämän sanoa: sain upean pokaalin viime kesänä Padasjoen Nakukympiltä  , olin naisten sarjan kakkonen.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Konrad

• Vieras
« Vastaus #17 : Tammikuu 10, 2007, 17:15:58 ip »

Ratkaisiko kisassa mikään muu kuin aika?
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Tammikuu 10, 2007, 17:56:10 ip »

No "ylipukeutunut" ei tietenkään saanut olla eikä kukaan kyllä ollutkaan   tosin miesten sarjassa oli vähän enemmän osanottajia kuin naisten sarjassa.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Tammikuu 10, 2007, 18:02:57 ip »

Olen voittanut hopeaa kansantanhukisassa Tampereella "sata vuotta sitten".Liityin Kalliolan Kansantanhuajiin,koska koulusta sai vapaata kilpailuja varten.Teimme Tampereelle junamatkan ja kisat meni muuten kivasti paitsi multa kesken esityksen tippui hame päältä .Kasasin sen äkkiä ylös ja kiinnitin alushameen vyötärön alle ja tanhu senkun jatkui...Voitettiin hopeaa  vaikka oli pikku kommellus;oiskohan tullut kultaa hame päällä?
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Tammikuu 10, 2007, 18:07:47 ip »

Wow - onnittelut. Minun serkkuni aikoinaan (kuollut - ikävä kyllä) harrasti kansantanhuja ja opin (jotenkin) arvostamaan niitä. Mahtavaa tuo
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

fillari

• Veteraani
« Vastaus #21 : Tammikuu 10, 2007, 19:25:27 ip »

Kynänteroittimen (siis lyijykynän) ym. pientä  
Kevytlevite ym. yrttijuusto tuotteita sisältävän paketin kaupan arvonnasta.

Pääpalkinnon Eros Ramazzotin konserttiin Turku Areenalle kahdelle, olisi ollut hyvät istumapaikatkin. Mutta en päässyt, myin liput ja siitä voitosta on jo vuosia aikaa, oli joskus -90 luvulla.

Mutta ei niitä montaa voittoa ole kuitenkaan ollut tähän saakka, mutta ihan hyvä näin  
Kirjattu
fillari
DM1

Elämän voi ymmärtää vain taaksepäin ja kuitenkin sitä on elettevä eteenpäin.

Sören Kierkegaard

upi

• Veteraani
« Vastaus #22 : Tammikuu 10, 2007, 19:52:03 ip »

Joskus seitkytluvulla kerran nukuin pommiin, kun vekkari
tilttasi. Työmalla sitten oli joku kaveri myymässä arpoja,
ja meikkä voitti, herätyskellon.

upi
Kirjattu
..niin se käy..

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Tammikuu 10, 2007, 19:56:51 ip »

Lottosin kaikkien aikojen ensimmäisellä lottokierroksella (vuonna???)porukassa ja heti sain 50 pennin voiton! Sen jälkeen en ole lotonnut.  

Voitin Ahveniston moottoriradan avajaisissa (Keijo Rosbergin aikakaudella) kausikortin koko kesäksi ja käytin kanssa.

Olin sairaalassa vuonna 1992 opettelemassa insuliinihoitoa, kun sain tiedon, että olin voittanut luontaistuotekaupan arpajaisissa Pariisin matkan. En muista keväisestä matkastani juuri mitään, koska insuliiniannostus oli päin peetä.  
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Kerttuli

• Veteraani
« Vastaus #24 : Tammikuu 10, 2007, 20:13:24 ip »

- Arvalla puurolusikan (joskus 70-80 -lukujen taitteessa ja on paras puurolusikka joka minulla on koskaan ollut)

- arvalla limukoneen (on yhä tuolla yläkaapissa enkä uskalla irrottaa isoa hiilihappopatruunaa joka on ollut siinä koko ajan. Tämä kertonee aika paljon limun kulutuksesta.   )

- joiltain terveysmessuilta salkullisen luontaistuotteita (oli kuulemma arvokas)

- ässä arvalla 1000 mk (vai olikohan se 2 tonnia, siitä on niin kauan etten muista)

- luxus -risteilyn

- useita muita risteilyjä

- posti kolautti luukusta kuoren, jossa oli kaksi maustemyllyä (en oikein tiedä mistä voitin)

- lukuisia pikkuvoittoja milloin mistäkin

- lotossa suurin voitto on vähän yli 200 euroa

Mutta ennenkaikkea olen voittanut itseni! Olen lopettanut tupakoinnin.
Kirjattu
Mikä ei tapa - se vahvistaa.

Lalli

• Aktiivinen
« Vastaus #25 : Tammikuu 10, 2007, 20:57:47 ip »

Olen voittanut ainakin pituuteni verran kahvipaketteja (162cm) ja sitten jo sairastuttuani diabetekseen sain kaksi pussia sipsejä, 13.5 litraa limsaa(ei saanut vaihtaa sokerittomaan) ja twister pelin. Kaikkea pientä sälää on tullut mutta ei isoja summia rahaa. Täytän kyllä kiivaasti kaiken maailman kilpailukuponkeja. Ja lottokuponkeja.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Tammikuu 10, 2007, 21:28:42 ip »

Kerran voitin ison pussillisen erilaisia leipiä työpaikan ruokalassa. Oli joku leipäviikko tai vastaava ja minua onnisti arvonnassa.  

Sitten olen voittanut Marttojen arvauskilpailusta sienikirjan, mutta paras kaikista on ollut ruokakaupan arvonnasta voitettu avaruusraketilla ajava iso, vaaleanpunainen Duracell-pupu!!!  

Vaaleanpunainen Jänö ajaa sinisellä raketilla eriväriset valot vilkkuen ja siitä rakkineesta kuuluu hienoa UUAAA-ääntä. Paras voittoni ikinä!  

Muoks: Nyt muistin, kerran voitin ravintolaillan päätteeksi hienon päivällisen kahdelle kyseisessä ravintolassa. Sitten viime keväänä voitin pilkkikisoista SUURIMMAN kalan palkinnon!  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Kian

• Aktiivinen
« Vastaus #27 : Tammikuu 10, 2007, 22:18:10 ip »

Jooo, tuli tästä mieleen kun siskoni lähti luokan kanssa huvipuistoon.

Ja niin oli kaikille lapsille annettu taskurahaa että saisivat ostaa arpoja. Kun äiti tuli hakemaan, kaikki lapset ryntäsivät siskoni kanssa innoissaan äidin luokse kertomaan että: ”SISKO” VOITTI!! ”SISKO” VOITTI!!! NÄYTÄ!! NÄYTÄ!! Ja äiti oli ihan ymmällään koska meidän perheessä ei koskaan kuka voita mitään. Ja niin siskoni veti repustansa pienen (10 cm) kokoisen nallen esiin. Lapset kertoivat samalla innoissaan kuinka siskoni yritti ja yritti ja vielä lainasi rahaa että vaan voittaisi… JA LOPUKSI HÄN VOITTI!!!

Äiti nauroi niin paljon kun jaksoi. Ja mä rakastan siskoani kun se ei koskaan anna periksi mitään.  
Kirjattu
D1 1974, N.
Pumppu ja Humalog vuodesta 2001.
Animas Vibe.
(Dexcom 4: maksoin vuoden käyttääkseni 2013-2014. Sain Toukokuu 2015 CGM Dexcom, asun Ruotsissa.)

anneli67

• Aloittelija
« Vastaus #28 : Tammikuu 10, 2007, 22:21:45 ip »

En ole juuri koskaan mitään voittanut...mutta kesällä terveystalosta soitettiin,että olin voittanut kahden hengen majoituksen kylpylässä.Osallistuin osaava nainen messuilla arvontaan ja noin 1500 joukosta minun lappuni nostettiin.
Se on n.150e arvoinen ja olenkin menossa lomalle kuun lopussa.
Ja siihen kuuluu kylpylä,kuntosali ja aamiainen
Kirjattu

santsu.

• Veteraani
« Vastaus #29 : Tammikuu 10, 2007, 22:23:28 ip »

Mun paras voittama palkinto taitaa olla Linnanmäeltä voitettu   "vuosilautanen".Kyseessä oli Niilo Tarvajärven juontama laatikkoleikki.Siitä on about 20-vuotta aikaa ja olin sillon 10-vuotias (muistaakseni).Arpalipukkeita oli tosi paljon ja olin kuulemma jo menossa hyvää vauhtia kohti lavaa kun nimeäni vielä luettiin loppuun,näin kertoili Rakas Mummoni.
Kirjattu
*Saat sen mistä luovut*

Linkkejä