Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6896 jäsentä  •  416912 viestiä  •  19921 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Amatööridiabentti, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Olen voittanut.....  (Luettu 15104 kertaa)

**DONOTDELETE**

• Vieras
Olen voittanut.....
« : Tammikuu 10, 2007, 14:32:33 ip »

Taas tuli mieleen ,kun näitä "ei kuulu mihinkään"-juttuja on niin mukava lueskella.
Kerroppas mitä olet VOITTANUT elämäsi varrella.
Se 4 oikein lotossa on jo vanha juttu, mutta jotain muuta.

Eikä nyt Jee*****lla ihanilla lapsilla tai kuvankauniilla vaimolla tai muilla itsestään selvyyksillä(????).
Itse voitin sen ainoan kerran jossain k-kaupassa olleen kilpailun v.72 muistaakseni ja valitsin palkinnoksi....voileipäkeksipaketin !!

Niin että hyvin pyyhkii!
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
Re: Olen voittanut.....
« Vastaus #1 : Tammikuu 10, 2007, 14:45:27 ip »

näköjään ei muutkaan ole paljoa .....
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Tammikuu 10, 2007, 14:52:24 ip »

Minulle tuli mieleen että voitin muutama vuosi sitten sen Terveys-lehden (apteekin) pääpalkinnon, eli luxus-risteilyn Ruotsiin. Valitettavasti sohaisin ripsikammalla silmään (tohelo mikä tohelo) mennessä kun oltiin lähtemässä syömään hienosti ala carteen. Ja koko reissu meni ihan pipariksi, koska silmän pintaan tuli naarmu ja se vuoti vettä koko ajan. Tukholmassa oli ihanan aurinkoinen kevätpäivä ja minä jouduin makaamaan pimeässä hytissä, koska silmä ei kestänyt valoa. Mies sitten yksin yritti viihtyä laivalla, käydä syömässä jne. Eli kummallakin ihan karmea muisto ko.  luxus -matkasta.  
Kirjattu

Edward

• Lentävä kynä
  • Teen vain työtäni, sanoi pyöveli.
    • http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaija_Olin-Arvola
« Vastaus #3 : Tammikuu 10, 2007, 14:54:56 ip »

Tapaus yksi:
Minä voitin joskus 12 vuotiaana keskikoulun joulujuhlan arpajaisissa piparkakkutalon. Rehtori pakkasi sen valtavaan pahvilaatikkoon ja minä sen kopan kanssa rämmin kaksi kilometriä pimeässä ja myrskyssä ja hirveessä pelossa. Melkein toivoin, etten olisi voittanut.

Tapaus kaksi:
Olin lukenut Julia Cameronin kirjan Tie luovuuteen, missä hän todistaa Jumalan olemassaolosta pienillä ihmeillä. Oli lauantaiaamu, kun olin lukenut kirjaa ja sanoin Jumalalle, että nyt voisit sitten todistaa olemassaolosi ja antaa minulle lottovoiton. Menin olohuoneeseen ja aloin tarkistaa kuponkia. Kädet tärisivät jo siinä kohtaa, kun oli viisi oikein ja vielä yksi; kuusi oikein. Sillä kierroksella kuudella oikein sai 195 markkaa. Näin Jumala halusi näyttää minulle, minkä arvoinen olen. En ole sen koommin lotonnut. Ainakaan paljon:)

Eetu
Kirjattu
Älä usko kaikkea, mitä ajattelet.

Älä jää tuleen makaamaan.

mylvija80

• Veteraani
« Vastaus #4 : Tammikuu 10, 2007, 14:58:36 ip »

en ole koskaan voittanut mitään, ehkä 5e arvalla
Kirjattu
"On mentävä hirvittävän lähelle toista ihmistä hämärään huoneeseen, ilman yhtäkään asetta ennen kuin voi kuulla kuinka kauniisti vapaus laulaa"
<a href="http://irc-galleria.net/view.php?nick=deetikko" target="_blank">http://irc-galleria.net/view.php?nick=deetikko</a>

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Tammikuu 10, 2007, 15:00:17 ip »

No onhan noita, ei ole syytä vaipua epätoivoon!  

Hauskimmasta päästä oli ehdottomasti se kerta, kun voitin taikurin kotiin (Pete Poskiparta nimeltään) - siinä vaiheessa meillä ei vielä ollut lapsia, joten riivittiin kotiimme kaikki sukulaisten ja ystävien taikuri-ikäiset, pidettiin lastenkutsut ja seurattiin yhdessä taikurin showta, jonka oli luonnollisesti suhteuttanut yleisön varsin laajaan ikäskaalaan.  

Sarjassa himmeimmät "voitot" ovat pari postilähetystä:

- Arlan Power Cow -jääkaappimagneetti: sain postissa tuollaisen, ilman mitään tietoa siitä, mistä hyvästä ja tuossa kohtaa olin aivan liemessä älyttömän maidontulon kanssa (vauva haukkoi henkeään aina syömistilanteessa), joten harvinaisen oikeaan osunut palkkio. Ystävistäni kukaan ei ole ko. lafkassa töissä, joten heitä ei voinut epäillä, mutta ehkä siellä oli vain noteerattu uuden kilpailijan tulo maitotuotemarkkinoille

- Vantaan kaupungin Kännikalamittari: sain ylppäreiden jälkeen postitse kotiin pahvisen Kännikalamittarin - siinä piti sormi painaa sellaisen magneettilätkän näköisen 2cm halkaisijan läpyskälle ja odottaa millaiseksi väri vaihtui. Vaihtuihan se, ja tulkintakoodin mukaan olin aina tukevasti kännissä   Vaan eipä saanut moista kukaan muu samaan aikaan kirjoittaneista ystävistäni tai ikätovereistani (tai töissä ko. taholla), joten aika omituinen tuokin postilähetys oli  
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Tammikuu 10, 2007, 15:19:11 ip »

Vuonna 2002 voitin Launeen CityMarketista miesten maastopyörän, mikä oli tarkoitettu vähintään 170 senttiselle vartalolle. Olen siis itse 150 senttiä pitkä (ja leveä) Edellispäivänä olin tipauttanut samaan kauppaan pankki- ja kelakortin ja etsin niitä hulluna kaikista paikoista, missä olin käynyt... Olin hiukan pettynyt, kun kuvittelin, että soittavat minulle korteista (jotka löytyivät kyselyreissulla myöhemmin) Möin pyörän sitten veljen vaimon veljelle.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Tammikuu 10, 2007, 15:19:59 ip »

Olen voittanut itseni.

Ihan totta. Jos joku olisi tuntenut minut murrosiässä, ei takuulla voisi yhdistää minua nykyminääni. Eli minulla oli hirveä esiintymiskammo. Ei siis kirveelläkään minua olisi saanut mihinkään yleiseen tilaisuuteen esiintymään. Vuosien varrella, kun pakotin/toiset pakottivat minut esiintymään, niin nykyän minä jopa pidän siitä, että saan esiintyä.

Tämä on minusta jonkinlainen voitto.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #8 : Tammikuu 10, 2007, 15:34:31 ip »

Olen voittanut arvalla 5000mk.
Hölmöt lähettivät 10kpl arpoja myytäväksi, revin ne yksitellen, jo kolmannessa oli tuo voitto.
Ei muuta kuin äkkiä maksamaan arpalasku 100mk ja 5000mk oli minun.
Kirjattu

Wendela

• Vieras
« Vastaus #9 : Tammikuu 10, 2007, 15:55:20 ip »

Minä en ole varmaan koskaan voittanut mitään, mutta onneksi äiti täyttelee arvontalipukkeita aina mun nimellä.. Olen siis äitini ansiosta voittanut kuntopyörän, hienon ankanjalkaisen CD-telineen, vedenkeittimen, kosmetiikkaa. Kerran taisin voittaa itse täyttämälläni lipukkeella rannekellon. Lotossa ei äidin tuuri vielä ole toiminut, mutta ehkä jonain päivänä.. Maailmanympärysmatka olis kans kiva
Kirjattu
D1 since 1992

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Tammikuu 10, 2007, 15:59:22 ip »

Paras voittoni, nyt tuli vielä mieleen

Olimme joskus alakoulussa hiihtokilpailuissa, missä tavan mukaan en pärjännyt, vaan jäin seitsemänneksi. Sitten arvottiin lusikoita kaikkien osanottajien kesken ja lopputulos oli, että joka sarjan seitsemäs saa lusikan

Voitinhan minä kerran kuvaristikon ratkaisusta raha-arvan, jolla vielä voitin 50 silloista markkaa, ja toisesta ratkaisusta matkaradion. Että minähän olen todellinen Hannu Hanhi
Kirjattu

IrJu

• Aloittelija
« Vastaus #11 : Tammikuu 10, 2007, 16:07:24 ip »

Minulla kai suurin voitto, mitä koskaan mistään olen onnistunut saamaan, oli kahdeksankymmenluvulla vakiossa 11 oikein. Sillä voitin silloin 12000mk ja sen jälkeen ei edes lotossa ole juurikaan ollut edes sitä 4 oikein. Jos olisin paria viikkoa aiemmin sen voittanut, olisi voittosumma ollut 25000mk, eli tasan ei käy onnenlahjat.
VITSI,VITSI!
 Kyllä rehellisesti sanottuna, tuo 12tonnia tuli silloin hyvään tarpeeseeen,omaa taloa kun maksettiin.
Kirjattu
Älä täytä elämääsi vuosilla vaan täytä vuotesi elämällä

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : Tammikuu 10, 2007, 16:09:49 ip »

Joo, mutta eihän sinun tarvitse veikata kuin seuraavat 1200 vuotta, niin taas todennäköisyyden mukaan rävähtää.
Kirjattu

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #13 : Tammikuu 10, 2007, 16:15:04 ip »

Minä voitin kerran kirjan henkisissä kilpailuissa.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Tammikuu 10, 2007, 16:44:04 ip »

Olikos ne varmasti henkiset, ettei hektiset kilpailut?

Kummallista, kun alkaa tulla mieleen: Voitin kerran minäkin raittiuskirjoituskilpailussa (!!!!?????) palkinnon. Oli muistaakseni semmoinen pikku kirjanen nimeltään:'Satu sinisistä vuorista.'

Piirustuskilpalusta joskus keskikoulussa voitin aiheesta: 'Punainen risti toimii.' kunniakirjan ja tutustumisen punaisen ristin toimintaan. Ja kerran meidän kvartetti - myöskin keskikoulussa - voitti muistaakseni kunniakirjat. Se johtui etupäässä siitä, että minä en laulanut, vaan olin hiljaa.

Että kaikkea sitä, kun muistelee.
Kirjattu

Linkkejä