Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: nuoren aggressiivisuus ja diabetes  (Luettu 6915 kertaa)

minnie

• Vieras
Re: nuoren aggressiivisuus ja diabetes
« Vastaus #15 : Tammikuu 30, 2005, 18:24:00 ip »

pitäähän se paikkansa että yleensä kun on vr alhaalla, niin tulee ärtyneemmäksi.. o_0 toisaalta oon huomannut saman vr:n keikkuessa jossain 15 pinnassa tai ehkä vain vähän yli kymmenen. olon ollessa semmonen vetämätön niin kyl alkaa tuntee ittensä kieltämättä aika kiukkuiseksi.. se on kyllä ehkä vähän rauhallisempaa kiukkuisuutta kuin hypoilla <:
Kirjattu

45beni

• Intoilija
« Vastaus #16 : Tammikuu 31, 2005, 13:19:00 ip »

Nuorempana olin joskus kiukkunen vs'n ollessa matalalla, varsinkin murrosiässä.
Mutta kuten tuossa jo aiemmin oli kirjoitettu, se on enemmän luonne, kuin diabetes kysymys.

Toisaalta välillä tuntuu että kun on krooninen sairaus, KAIKKI sanotaan johtuvan siitä!
Mulle selitettiin kanssa että huono tasapaino, kuulon yliherkkyys, lukihäiriö yms, johtuivat d1'stä!! Eli kun ei tedetä, niin vääriä asioita liitetään toisiinsa, niin ennen, kuin nykyäänkin.
Kirjattu

JOKU

• Matkailija
« Vastaus #17 : Huhtikuu 28, 2005, 21:18:00 ip »

en kyllä tuu mun mielestä pahalle päälle hypoissa, mutta jos on pahalla tuulella ja v*tuttaa, voi sanoa muille, että hypojen takia vaan pahalla tuulella ollaan..
Kirjattu

Marcus

• Vieras
« Vastaus #18 : Joulukuu 27, 2006, 22:22:21 ip »

Kyllä sitä matalilla tulee äyskittyy muille. Erityisesti eräille. No, onhan siinä hyväkin puoli.Tuurilla voi välttää jälkän. Äyski sitä ykkösellä yhelle tyypille.(Tai siis se äyski mulle. Sitten kuitenkin takasi.)
Kirjattu

Linkkejä