Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6974 jäsentä  •  418246 viestiä  •  20001 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Riikka Lindholm, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Yksityisviesteistä  (Luettu 2877 kertaa)

Konrad

• Vieras
Yksityisviesteistä
« : Marraskuu 29, 2006, 12:45:02 ip »

Olen huomannut, että jos vastaa vastaanottamaansa yksityisviestiin, niin kohdassa

"Haluan säilyttää kopion tästä viestistä"

ei ole oletusarvoisesti ruksia. Jos tätä ei erikseen huomaa ruksata, ei itselle jää kopiota eikä aina voi olla varma siitä, lähtikö viesti todella.

Ehdottaisin, että ruksi olisi oletusarvoisesti paikallaan kuten tapauksessa "Lähetä yksityisviesti" on.
Kirjattu

fillari

• Veteraani
Re: Yksityisviesteistä
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2006, 20:23:31 ip »

Mulla unohtuu joskus myös merkata se ruksi. Vastaavaa asiaa pähkäilin tässä alla:

Lähetetyt yksityisviestit
http://www.diabetes.fi/ubbthreads/showfl...e=0#Post1691350
Kirjattu
fillari
DM1

Elämän voi ymmärtää vain taaksepäin ja kuitenkin sitä on elettevä eteenpäin.

Sören Kierkegaard

Konrad

• Vieras
« Vastaus #2 : Marraskuu 29, 2006, 21:31:15 ip »

Asiaa voi vielä kokeilla lähettämällä itselle yksityisviestin. Tällöin ruksi on paikallaan ja viesti ilmestyy lähetettyihin ja vastaanotettuihin laatikoihin.

Kun vastaa vastaanottamaansa (itse lähetettyyn) viestiin, niin ei ruksi olekaan paikoillaan eikä ruksaamatta jää itselle kopiota (paitsi tulevien kansioon).

Näissä tapauksissa on keskenään niin hämäävä ero. Pitäisi saada yhdenmukaiseksi. Siis oletusarvoisesti ruksi ruudussa.

Tosiaankin näyttää samoja havaintoja sinulla ja muilla olleen aikaisemmin. Olisin voinut jatkaa vanhaa ketjua vaatimuksineni, jos olisin äkännyt vanhan ketjun.

Voisiko ylläpito tarttua tähän asiaan. Hohoi!!
Kirjattu

fillari

• Veteraani
« Vastaus #3 : Marraskuu 29, 2006, 22:19:26 ip »

Lainaus:

Tosiaankin näyttää samoja havaintoja sinulla ja muilla olleen aikaisemmin. Olisin voinut jatkaa vanhaa ketjua vaatimuksineni, jos olisin äkännyt vanhan ketjun.

Joo, ei sillä vanhalla  ketjulla niin väliä. Mutta mun mielestä se olisi myös hyvä, jos se ruksi olisi pysyvä, kun joskus voi se ruksi kovassa kiiressä sieltä alhaalta unohtua merkata.
Kirjattu
fillari
DM1

Elämän voi ymmärtää vain taaksepäin ja kuitenkin sitä on elettevä eteenpäin.

Sören Kierkegaard

Linkkejä