Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6905 jäsentä  •  417062 viestiä  •  19929 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi jeminal, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Pura huolesi, jaa ilosi!  (Luettu 89148 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
Re: Pura huolesi, jaa ilosi!
« Vastaus #15 : Syyskuu 14, 2006, 15:14:27 ip »

Lainaus:

Mua huvittaa, ihan kuin olisin joku keski-ikäinen, kun nämä ovat jo toiset teatteriliput lyhyellä ajalla.    

Nyt kyllä vähän "särähti" tuo sinun viestisi. Mitäs vikaa keski-ikäisyydessä on Mörri?  

Keiju - keski-ikään ehtinyt aina 20-kesäinen hupakko
Kirjattu

meritta

• Vanha tekijä
« Vastaus #16 : Syyskuu 14, 2006, 15:35:33 ip »

Minä olen hyvällä tuulella. Olen nyt ollut työ elämässä toista viikkoa ja tykkään. Päivät menee nopeasti ja saan tehdä sellaista työtä josta tykkään.

Muutenkin elämä tuntuu olevan mallillaan, ilman suurempia mullistuksia.
Aurinko paistaa ja kohta lähden koira kaveria ulkoiluttamaan.
Kirjattu
meritta D-kakkonen
Etsin kulkemalla, mutta löydän vasta pysähtymällä.

Sus

• Vanha tekijä
« Vastaus #17 : Syyskuu 14, 2006, 21:34:55 ip »

Lainaus:

Mä odotan kärsimättömänä tietoa siitä, onko koiranpentumme jo syntynyt, syntyykö tänään, huomenna, milloin?

Hei, mikä koiranpentu? Koiranpennut on niin nöpöjä. Tuo minun lappalaiseni ei kai enää ole mikään pentu (kohta 2 v), mutta on sekin nöpö.

Taannoin ehdotin sille, että mitä, jos lähdettäisi Ouluun näyttelyyn, ja saman tien Nekku alkoi pudottaa pohjavillojaan (=talviturkin vaihtoaika).

Koirapoliittisesti kuuluu hyvää, d-poliittisesti samoin. Muutoin - noh - äidillä oli eilen harmia puukon kanssa heiluneesta kulkijasta, ja minä olen kuulemma kolmannella varasijalla haluamalleni kurssille.

Mutta aurinko paistaa ja töitä on niin paljon kuin jaksaa tehdä.

\s http://www.nekkunetti.net

Korjasin pari näppäilyvirhettä..
Kirjattu
\Sus
------------------------------------------------
Still alive and kicking!

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Syyskuu 14, 2006, 21:39:52 ip »

Lapseni sai ekasta numeroilla arvosteltavasta kokeesta 10 ja 10-, tosin näyttää aika lepsulta tuo nykyajan arvostelu, kymppiinkään ei tarvi olla ihan kaikki oikein. Mutta olinpas polleena, ostin lapsille munkkeja, vaikka ei varmaan pitäis makealla palkita.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Iniot

• Intoilija
« Vastaus #19 : Syyskuu 14, 2006, 21:52:32 ip »

Miksi et ota itseäsi niskasta kiinni ja tilaa aikaa lääkärille! Ei pelkääminen mitään auta. Jos se on sitä, mitä pelkäät, on toimittava nopeasti. Jos se on jotain muuta, on siitäkin hyvä tietää ja pelkääminen loppuu.
Kirjattu
On elettävä kun kerran henkiin jäin.

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Syyskuu 14, 2006, 21:56:35 ip »

Semmoinen sekoitus vaan! Norfolkin terrieriä ja jotakin reissukoiraa...  

Meidän "vanhus" on pian kuusivuotias saksanpk-sileäkarvainen noutaja ja sille pitää nyt saada kaveri!

Ai että miten hienot sivut...  

Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

meritta

• Vanha tekijä
« Vastaus #21 : Syyskuu 14, 2006, 22:09:55 ip »

Seropit ovat mukavia ja persoonallisia Meillä on spanielin ja pystykorvan sekoitus. Voitte vaan kuvitella miltä tuo musta karvainen kaveri näyttää!

Tämän päivän ilo oli katsella koiraa uuden lelun kanssa. Muovinen punainen sydän tuli ruoka pakkauksen kylkiäisenä. Sen sisälle voi laittaa herkkuja. Otus ei saanut lelusta kiinni ja se pyöri nenän edessä. Niinpä koira kieritteli sitä pitkin asuntoa ja voi sitä riemua kun sieltä putosi herkku.

HAU TERVEISET kaikille KOIRA ja IHMIS YSTÄVILLE!  
Kirjattu
meritta D-kakkonen
Etsin kulkemalla, mutta löydän vasta pysähtymällä.

ergava

• Veteraani
  • D2 Keliakia
« Vastaus #22 : Syyskuu 14, 2006, 22:33:47 ip »

-
Hävisin syksyn tärkeimmän tarjouskisan tänään. Samalla katosi todennäköisesti asiakkaani, joka on ollut vuodesta 1976 lähtien.
Säärissä on ohut nahka, kolhut paranevat tosi hitaasti.

+
Huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet ja minä olen niissä mukana.
Kirjattu
D2 vuodesta 1997 ja Keliakia n.1995
Menee toistaiseksi : Levemir 14yks, Metforem 750mg 1,Trajenta 1 aamulla, Met 2 illalla,  ASA-ratiopharm 50mg, Magnesium,  vitamiineja

liisukka

• Veteraani
« Vastaus #23 : Syyskuu 15, 2006, 10:04:04 ap »

Kuume on pois, jippii! Nokka vuotaa, mutta elämä voittaa!

Tämä räkistely vetää kyllä mielen herkäksi, katselin eilen vähän aikaa Elämä lapselle-konserttia ja mulle tuli siitä tippa linssiin. Tuli mieleen oman lapsen sydänleikkaus ja se pelko - jos kaikki ei menekään ihan putkeen. Olisipa silloin ollut vertaistukea tarjolla, joku joka olisi kertonut että kyllä kaikki menee hienosti ja että jonakin päivänä se näänyneen näköinen, sinihuulinen vauva on reipas mies joka tekee ihan kaikkea mitä haluaakin. Vaikka sitten herättäisi pahennusta ihan valtakunnallisesti.
Kirjattu
//// / \\\
/// ¨o` \\
/// <> \\\
////I I\\\\\Elämä on ihanaa!

Primrose

• Aktiivinen
  • D1 vuodesta 1989 VEO-pumpussa Apidra
« Vastaus #24 : Syyskuu 15, 2006, 11:49:07 ap »

Plussat:
Olen viihtynyt hyvin uudella opiskelupaikkakunnallani ja opinnotkin tuntuvat erittäin mieleisiltä- kävellen pitkin katuja suu korvissa
Miinukset:
Opiskelujen ( ja opiskelijaelämän ) alkamisen myötä verensokerit elävät jotain aivan omaa elämäänsä, ja se kiukutttaa ja harmittaa. Vaikka pää sauhuten laskee hiilareita  ja titraa inskojen kanssa, näyttää tämä aika hullunmyllyltä  
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Syyskuu 15, 2006, 11:50:59 ap »

Hei, sillä nuorella miehellä on jotain, mitä muistella vanhana! Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!  
Kirjattu

Edward

• Lentävä kynä
  • Teen vain työtäni, sanoi pyöveli.
    • http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaija_Olin-Arvola
« Vastaus #26 : Syyskuu 15, 2006, 11:51:35 ap »

Ilokseni löysin tänä aamuna tämän:

"Suojelus esivallan tyranniutta vastaan ei siis ole riittävä: tarvitaan myös suojelusta yleisen mielipiteen ja tunteen tyranniutta vastaan; sitä yhteiskunnan taipumusta vastaan, jolla se pyrkii muilla välikappaleilla kuin siviilirangaistuksilla tyrkyttämään omia käsityksiään ja tapojaan elinohjeeksi niille, jotka niistä poikkeavat. Samalla se pyrkii kahlehtimaan edistystä ja jos mahdollista estämään muodostumasta indiviidejä, jotka eivät sovellu sen suuntaan ja pakottamaan kaikki luonteet mukautumaan sen omaan malliin. Yleisen mielipiteen oikeudenmukaiselle sekaantumiselle yksilön vapauteen on raja; ja tämän rajan löytäminen sekä sen suojeleminen loukkauksilta on yhtä välttämätön ihmiskunnan asioiden hyvälle järjestykselle kuin suojeleminen valtiollista sortovaltaa vastaan."

(Johan Stuart Mill, Vapaudesta, 1859)

Suruja ei juuri nyt ole. Siitä kiitän.

Eetu
Kirjattu
Älä usko kaikkea, mitä ajattelet.

Älä jää tuleen makaamaan.

Ruiskaunokki

• Aktiivinen
« Vastaus #27 : Syyskuu 15, 2006, 12:29:57 ip »

Hei vaan taas, mun on ihan pakko kertoa, että todellakin olin unohtanut pistää Lantukseni eilen aamulla! En muista milloin viimeksi ois käynyt! Alkoi iltapäivästä tuntua päässä kumman raskaalta, ja vetäisin summissa 3 yks Humalogia. Mittasin sokerit klo 18 kun pääsin kotiin, ja 19 se näytti.... En viitsinyt enää Lantuksella alkaa leikkiä, korjailin vaan pikalla illan mittaan, mutta vielä tänä aamuna oltiin 17:ssä... No, nyt on vedetty Lantus ajallaan ja pikaa vähän reippaammin, eikohän tuo lounaaksi jo laske normaalilukemiin... varhaisiän dementia iskemässä!!

Kaikilla tuntuu tänään menevän hyvin. Kiva kuulla.   Täälläkin päin maailmaa paistelee aurinko, ja toiden jälkeen lähden viikonloppureissuun toiselle puolelle saarta, pääsen irkkuhäihin lauantaina. Siistiä.

Kirjattu
D1 vuodesta 1987
"If you don't like where you are, move. You are not a tree. "

Sus

• Vanha tekijä
« Vastaus #28 : Syyskuu 15, 2006, 15:33:35 ip »

Koirat on kivoja - ainakin kaikki tuntemani. Meidän vanhus "Tessa" on kanssa x-rotu; collie+shelti+belggari. Täytti kesällä 12 ja vielä vaan ihmiset luulevat nuoreksi koiraksi, kun se on niin keppi- ja pallohullu.  

Viikonloppua!!
Kirjattu
\Sus
------------------------------------------------
Still alive and kicking!

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #29 : Syyskuu 15, 2006, 16:44:09 ip »

Wau, mä oon ihan pikkiriikkisen kade... Irkkuhäät! Ihan menee kylmät väreet jo pelkästä ajatuksesta!  

Ihanaa viikonloppua! Kerro sitten, oliko morsian kaunis ja sulhanen komea!  
Kirjattu

Linkkejä