Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Kerrankin kiva lääkäri  (Luettu 1249 kertaa)

Miepä vaan

• Vanha tekijä
Kerrankin kiva lääkäri
« : Elokuu 14, 2006, 11:55:41 ap »

Pakko hehkuttaa täälläkin. Tulin juuri lääkäriltä ja jännitin kovasti, kun uusi lääkäri. Edellinen omalääkäri siirtyi työterveyshuoltoon ja olin kovasti pahoillani, koska pidin tästä lääkäristä. Mutta tämä nykyinen sopii kyllä huomattavasti paremmin meikäläiselle. Nuori ja rento lääkäri, jonka ainoa miinus on se, ettei tiedä kovin paljoa 1-tyypistä (sanoi itse kun otin pumpun puheeksi, että minä taidan tietää enemmän   mutta mielestäni reilu tyyppi, kun myönsi asian).

Edellisen lääkärin kanssa tuntui, että hän tuputti aikoja d-hoitajalle. Tämä kysyi olenko käynyt ja sanoin etten, kun olen asunut ½ vuotta 150 km päässä... Kysyi, että pitäiskö mennä naamaa näyttämään ja kun sanoin, etten ole aikasemmist käynneist oikein saanut mitään irti, totesi vain, että niin no täällä onkin lähinnä 2-tyyppejä eli ei edes yrittäny puhua mua ympäri.

D-keskuksen kurssista puhuttaessa kysyi, että oliko hyödyllinen ja vastasin njoo ja epämääräistä muminaa, kysyi, että ihanko rehellisesti vai. Ja kehtasin jopa sanoa, että menin erittäin negatiivisella asenteella kurssille - edelliselle lääkärille en olisi tätä kehdannut myöntää, vaikka mukava hänkin oli.

Siis kerrankin lääkäri, jonka kanssa tulee ihan oikeasti juttuun   Mielestäni ei ole ollenkaan niin phaa, ettei hän tiedä 1-tyypistä paljoa. Täältähän muutenkin olen kaiken tietoni hankkinut - edes aluesairaalaan sisätautilääkäriltä ei ole saanut edes perustietoja.

Auttamattomana pessimistinä olen suorastaan järkyttynyt, että lääkäri tuntui mukavalta. Toivottavasti hän ei ihan lähiaikoina vaihda maisemaa...
Kirjattu

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59