Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Linkki kohtauspaikalle  (Luettu 4545 kertaa)

Viikatepipari

• Jäsen
Linkki kohtauspaikalle
« : Kesäkuu 04, 2006, 13:02:51 ip »

Mielestäni diabetesliiton sivuilla pitäisi olla joku selvä linkki tänne kohtauspaikalle, moni diabeetikko varmaan miettii että onkohan jotakin foorumia diabeetikoille, mutta ei tiedä koko kohtauspaikasta siksi, ettei siitä ole kerrottu selvästi diabeteslehdessä, diabetesliiton sivuilla tai muuallakaan. Saattaahan siellä sivuilla olla pikkulinkki jossakin nurkassa, mutta itse en ainakaan ole huomannut sitä.. Usein kyllä puhutaan kohtauspaikasta, mutta linkkiä tänne ei ole tai suoraan ei sanota että khtauspaikka on foorumi diabeetikoille.
Kirjattu
Come to the dark side, we have coocies!

astrakan

• Vanha tekijä
Re: Linkki kohtauspaikalle
« Vastaus #1 : Kesäkuu 04, 2006, 14:06:17 ip »

D-liiton pääsivulla on linkki tänne, sivun oikeassa reunassa.
Kirjattu
.\:\:/:/.      
:\:\:/:/:.          
:'- ¿ -':.          
( 9 - 9 )'          
-( (_) )            
/'-vvv-'\

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Kesäkuu 04, 2006, 14:44:39 ip »

Jees, sieltähän se linkki löytyy - tosin, asiaa tuntemattomalle voisi olla lisähyötyä siitä, että asia esitettäisiin esim. muodossa "Kohtauspaikka - keskustelupalsta diabeteksestä". Ei jäisi arvailujen varaan, jotta mistä on kyse tai onko ko. pallukka linkki ollenkaan...
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

astrakan

• Vanha tekijä
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2006, 20:32:34 ip »

Totta puhut. Saatan muistaa väärinkin, mutta D-lehdessä on pariin otteeseen viitattu keskustelupalstalle. Voisivat taas siitä mainita, että loputkin kiinnostuneet löytää.
Kirjattu
.\:\:/:/.      
:\:\:/:/:.          
:'- ¿ -':.          
( 9 - 9 )'          
-( (_) )            
/'-vvv-'\

Ciitu

• Vieras
« Vastaus #4 : Elokuu 16, 2006, 22:15:04 ip »

Heissan!
Piuhat on varmaan todella pitkät, mutta vasta 11 kuukauden kuluttua sairastumisesta "eksyin" kohtauspaikalle. Diabetesliiton sivuilla on tullut vierailtua todella usein, ekan kerran vuorokausi diagnoosin jälkeen...
Kohtauspaikkaa voisi siis mainostaa näkyvämmin!
Parhaat vinkit ja neuvot olen saanut täältä  
Kirjattu
Pienen pumppupojan äiti   -"Mikä ei tapa, se vahvistaa!"

zebra1

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Elokuu 17, 2006, 14:12:28 ip »

Varmaan Diabetes-lehdessä voisi olla vaikka joka numerossa pieni maininta Kohtauspaikasta. Tyyliin: "Keskustele diabeteksesta Kohtauspaikalla osoitteessa www..."

Itse menen D-liiton sivuilta Kohtauspaikalle (pääsivun oikea ylänurkka), jos olen poissa työkoneelta. Mutta ei siitä pallukasta kyllä asiaa tuntematon ymmärrä että kyse on keskustelupalstasta.
Kirjattu
Levemir, Humalog ja metformiini
Keinotekoisesti hengissä, mutta tiukasti elämässä kiinni

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Elokuu 17, 2006, 20:01:31 ip »

Eikös siihen pallukkaan mahtuisi vielä maininta "keskustele diabeteksesta" tms. Kunhan ehdotin!  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Konrad

• Vieras
« Vastaus #7 : Elokuu 19, 2006, 10:42:19 ap »

Ciitu,

Mulla on aivan samanlainen kokemus. Kun diagnoosini oli tehty syksyllä 2001, haalin tietoa netistä, minkä ehdin. Diabeteliiton sivuiltakin tietoa tarttui melkein heti. Kohtauspaikalle osumiseen meni suunnilleen vuosi. Hoitopaikastani tms en saanut mitään tietoa asiasta tai yleensäkään hyvistä nettisivustoista.
Kirjattu

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #8 : Elokuu 21, 2006, 23:10:40 ip »

Lainaus:

Kohtauspaikalle osumiseen meni suunnilleen vuosi.

Mutta silloin Kohtauspaikan nappula oli tosi syvällä. Piti osata painaa "Kuulun joukkoon"-nappulaa. Siitä aukesivat liiton järjestösivut, joiden alla Kohtauspaikka oli. Luulen, - en tiedä - että siinä on ollut oma tarkoituksensa. Kun jonkin asian eteen joutuu ponnistelemaan, sitä arvostaa aivan eri tavalla. Iiroa lainatakseni ilmainen ei ole minkään arvoista. Vatikaaniinkin pitää jonottaen kilvoitella tuntikausia.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

Linkkejä