Kohtauspaikka



Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417082 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: verensokerin lasku  (Luettu 4662 kertaa)

nuffe

  • Vieras
  • Viestejä: 1
verensokerin lasku
« : Maaliskuu 24, 2006, 13:33:22 ip »

Elikkäs te tiedätte näistä asioista Huomattavasti enemmän kun minä, niin ajattelinpa kysyä. mitkä ovat verensokerin laskun oireet (hypo). Epäilisin että itsellä voisi olla tämä vaivana. viikkon en ole syönyt kunnolla nyt kolme päivää ainakun olen koittanut ruveta nukkumaan alkaa huimata/ihan outo olo. eli menee ikuisuus ennenkuin nukahan. aamulla kun herään ja koitan syödä aamupalaa niin lihakset tärisevät ja tämän jälkeen pumppu on hakannu lähes koko koko päviän tuhatta ja sataa. voisivatko nämä liittyä nopeaan verensokerin laskuun? Oloni on kuitenkin parantunut kun olen syönyt 3-4 kertaa päivässä lämpimän aterian. Eli nyt saan jo nukuttua mutta edelleen pumppuni "tykyttää". Voisiko tämä sydämen tykytys johtua alhaisesta verensokerista ja kauanko tämmöisestä tilasta toipumine vie aikaa?

Lääkärissä käyty ja labra kokeet otettu, mutta haluaa silti tietää mikä on . ( Tulokset tulevat vasta joskus ):
Lääkäri ei nimittäin liittänyt sydämen tykytystä mitenkään verensokerin laskuun. Mutta googlella löysin oireisiin myös sydämen tykytyksen :/

EDIT: vastatkaa nyt =)
EDIT2: hmmm.. nyt kun lueskelin noita muita viestejä ymmärrän miksi lääkäri ei muusta kysellyt kun "oletko oksennellut" "onko ollut ripulointia" ja sen semmoista
Kirjattu

Hiilari

  • Vieras
  • Viestejä: 16
Re: verensokerin lasku
« Vastaus #1 : Huhtikuu 02, 2006, 15:14:26 ip »

Viestistäsi ei selviä oletko diebeetikko! Lapseni sairastuttua 6 vuotiaana hän valitteli rintaansa välillä ja sanoi että sydän tykyttää, viime aikoina sitä ei ole esiintynyt, mutta luulen sen johtuneen vs vaihteluista tai insuliinista. Kannattaisi varmaankin seurata vs:a, mutta sinänsähän tykyttely ei ole vaarallista.
Niin vs:n ollessa alhaalla voi huimata, kädet täristä, tulla näköhäiriöitä ym. varmaankin yksilöllisesti miten alas vs menee ennenkuin oireita tulee, tytöllämme on mitattu 1.5 eikä olo ollut ilmeisesti vielä paha, eli jos vs on jatkuvasti alhaalla hypo oireetkin tulevat vasta alhaisilla arvoilla.
Kirjattu
niuho
 

Linkkejä