Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6962 jäsentä  •  418058 viestiä  •  19987 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi annenanne, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Yökyöpelit  (Luettu 21257 kertaa)

Edward

• Lentävä kynä
  • Teen vain työtäni, sanoi pyöveli.
    • http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaija_Olin-Arvola
Yökyöpelit
« : Tammikuu 24, 2006, 23:01:04 ip »

Hei yökyöpelit!
Jos ilmoitukset täällä öiseen aikaan hiippailijoista pitävät paikkansa, niin täällä väki vaeltaa. Tässä olisi tällainen öinen kohtauspaikka, missä voisi käydä kertomassa: Miksi ihmeessä sä et jo nuku?

Mä en nuku, kun mä en saa unta. Mä olen jo ainakin kolme kertaa yrittänyt. Mutta mä pelkään pimeetä.

Uneton Eetu
Kirjattu
Älä usko kaikkea, mitä ajattelet.

Älä jää tuleen makaamaan.

Tea

• Lentävä kynä
Re: Yökyöpelit
« Vastaus #1 : Tammikuu 24, 2006, 23:07:57 ip »

Heipsan!

Minä en nuku, koska odotan vauvan seuraavaa syöttöä puoliltaöin - sen jälkeen aion kyllä tipahtaa  
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Kanerva*

• Aktiivinen
« Vastaus #2 : Tammikuu 24, 2006, 23:21:49 ip »

Minä en nuku, kun omaa aikaa on vain näin iltaisin Taapero nukahti pari tuntia sitten, joten nyt voi rauhassa lukaista päivän uutiset/lehdet netistä ja hoitaa muita nettiasioita.

Ja vaikka ei tuota taaperoa olisikaan, niin olisin siltikin varmaan tähän aikaan netissä, yökyöpeli kun olen
Kirjattu

Ierikka

• Intoilija
« Vastaus #3 : Tammikuu 24, 2006, 23:23:09 ip »

Mä en vielä nuku tänäyönä, kun vaimo on yövuorossa työssä ja on paljon mukavampaa kellahtaa hänen viereensä aamulla.
Teen siis eräässä mielessä vapaaehtoista yövuoroa eikä se näytä pahemmin vaikuttavan verensokeriin.
Kirjattu

Milla B

• Aktiivinen
« Vastaus #4 : Tammikuu 24, 2006, 23:27:11 ip »

Minä olen aina ollut sellainen ilta/yöihminen. Aamut ovatkin sitten aina kamalia...  
Kirjattu
Herkkä Ykköstyyppi (Levis & Humalog)

Edward

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Tammikuu 24, 2006, 23:31:27 ip »

Minä olen oikeastaan aamuihminen. Tykkään kamalasti aamuista, mutta jos en saa yöllä unta, niin aamut on ihan pilalla.
Eetu
Kirjattu

kimalainen

• Vieras
« Vastaus #6 : Tammikuu 24, 2006, 23:36:49 ip »

Minä en nuku, koska aion vielä tämän jälkeen ratkoa ainakin sudokua. Nukahdan sudokua pähkäillessäni, tehokas unilääke. Voi olla että luen sitä ennen vielä jotain hetken. Tulin tietokoneelle vielä käymään, sopimuksen mukaan minun piti samalla sulkea tämä. Mutta pitäähän sitä vähän surffaila, ennen kuin loota pannaan kiinni.

Muuten, minulla oli joskus mennä vuonna univaikeuksia, heräilin pitkin yötä. Aikani kuluksi aloin sitten syödäkin öisin. Lopulta joku lääkäri älysi määrätä nukahtamislääkettä. Sanoi, että johan siinä menee rasva-aineenvaihduntakin sekaisin. En tiedä sainko siinä yhteydessä tuon diabeteksenkin. Mutta nukahtamislääke helpotti heti elämää ja pääsin unirytmiin kiinni.
Kirjattu

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Tammikuu 25, 2006, 00:36:13 ap »

Hei kaikki yökyöpelit!
Jäin vain kukkumaan koneelle,huomasin webmailini olevan täynnä ja yritin poistaa meilejä,mutta jokin ongelma suurien tiedostojen kanssa.Meili tekniikalle ja jovain alkoi pelittää.
Nyt on kyllä tarkoitus sukeltaa lakanoiden väliin,ei sen kummempaa syytä kyöpeilyyn.
Toi on muuten hyvä vinkki:SUDOKU
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

muru

• Aktiivinen
« Vastaus #8 : Tammikuu 25, 2006, 15:07:48 ip »

antakee anteeksi näin päiväsaikaan vastaaminen  
kiva tietää että on muitakin kyöpeleitä!jos vain saatais tännekin se chattisysteemi,olen kyllä myös öisin täällä kikkailemassa
olen luonnostani sekä työn takia yökukkuja,mutta (kuten jo aiemmin mainittu) sudoku ja piilosanat on hyviä unentuojia!
Kirjattu
Tyhmyys työllistää

Edward

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Tammikuu 25, 2006, 15:17:05 ip »

Sätti olisi tosi hyvä.
Minä olen kärsinyt unettomuudesta jo niin kauan, että olen tottunut siihen. Yhteen aikaan täytin ristikoita, mutta silloin venähti usein aamuun. Joten lopetin.
Eetu
Kirjattu

Sus

• Vanha tekijä
« Vastaus #10 : Tammikuu 25, 2006, 15:19:03 ip »

Minulla on ajoittain tosi vaikeita uniongelmia. Aiemmin roikuin täällä myös öisin, mutta nyttemmin olen yrittänyt lukea (ei kovin jännittäviä) kirjoja, kun en saa nukuttua. Siis nukahtaminen on vain toisinaan ylivoimaista. Ja sitten kun sitää jää miettimään, niin on lopulta jo aamulla peloissaan siitä, saako seuraavana yönä unta.

Kierteessä ollaan. Mutta en siis vapaaehtoisesti kyöpelöi.

-Lurppasilmä
Kirjattu
\Sus
------------------------------------------------
Still alive and kicking!

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #11 : Tammikuu 25, 2006, 21:06:16 ip »

Mä saan kyllä yleensä helposti unen, mutta nukkumaan meno tahtoo venyä pikkutunneille arki-iltoinakin. Vaikea olisi mennä nukkumaan ennen kahtatoista. Jos on harrastanut liikuntaa illalla, silloin on vaikeampi saada unta. Aamulla on yleensä sellainen olo, että ei ole nukkunut tarpeeksi. nukun yleensä päiväunet.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Edward

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : Tammikuu 27, 2006, 23:03:55 ip »

Kuka kyöpelöi?
Minä katsoin Woody Allenin elokuvan ja kohta menen pöörimään peiton alle. Kai. Kai Hyttinen. Kai.
Eetu
Kirjattu

zenonah

• Aktiivinen
« Vastaus #13 : Tammikuu 27, 2006, 23:15:10 ip »

Katsoin juuri Terminator 3:sen, olihan tuo taas pläjäytys. Arki-iltoina menen kahdeltatosita nukkumaan, mutta näin viikonloppuisin tuppaa venymään. Juuri istahdin koneen äärelle, tsekkaan mailit ja listat ja sitten alan pelaamaan. Mutta lomilla on vielä pahempi, unirytmi kääntyy välittömästi ylös alas; menen nukkumaan aamu seitsemältä ja herään iltapäivällä. Mutta siitä sen taas huomaa ettei tää "normaali" unirytmi ole ollenkaan mulle hyvä. Arkiyönä tarvin kymmenen tuntia, lomilla paljon vähemmän.

No mutta, elämään virtuaalielämää simsien parissa...
Kirjattu
<i>Veni, vidi, visa - tulin, näin, shoppailin.</i>

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Tammikuu 27, 2006, 23:24:28 ip »

Mäkin tsiigasin Terminaattorin ja aloin tietty funtsaan, että jokohan internet on tietoinen olemassaolostaan ja on jo pitkän aikaa suunnitellut ihmiskunnan tuhoamista? Käkääk. Täällä minunkin huushollissa on ties kuinka monta tietokonetta, ehkä ne ajattelee enemmän kuin osaan aavistaakaan.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Linkkejä