Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6506 jäsentä  •  411752 viestiä  •  19540 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi klonkku, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Arkipäivän komiikkaa  (Luettu 44713 kertaa)

d1247

• Aktiivinen
Vs: Arkipäivän komiikkaa
« Vastaus #30 : ſyyskuu 08, 2014, 15:16:35 ip »

Olen kävelly kovalla vauhdilla kauppakeskuksen vessaan miesten puolelle, älysin kyllä samalla kun tartuin ovenkahvaan. tais olla ilta ja ei ollu sillai porukkaa että kovin moni olis nähny. loppukauppareissun isäntä kyl joutu kattelee hihittelevää eukkoa...  ;D  ;D
Kirjattu
D1

d1247

• Aktiivinen
« Vastaus #31 : ſyyskuu 10, 2014, 10:01:02 ap »

Mua luultiin lapsena uimahallissa pojaksi. Olin uimahallissa kaverin kanssa, ja lipputiskillä tyrkytettiin poikien pukukopin avainta...
Kirjattu
D1

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #32 : ſyyskuu 10, 2014, 11:04:49 ap »

Sattuu ja tapahtuu :)
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : ſyyskuu 11, 2014, 19:17:08 ip »

Ai hitto, nyt repsahtelee täällä ääneen itsekseen :D

Julian treffit, ihan briljanttia :)

Ja Taitsa, mekin veljen kanssa taiteiltiin tj-panoksella kertaalleen kun keksittiin, että tontin laidalla, ojan toisella puolella olevan koivun juurakossa on vesirotan pesä. Eikun tulenjohtopanosta juurakon reiästä sisään & sitten juostiin kaivon taakse piiloon. Sattuu korvissa vieläkin. Rottaa ei sittemmin enää sillä tontilla ole nähty. Mutta koivu pysyi kyllä pystyssä ;)

Kaikkeahan sitä sattuu. Tässä elokuussa oltiin tulossa ystävien luota lasten kanssa kun 8v:lle iski kiukku (väsynyt, jne.). Hän alkoi hidastella kävelyssään & mökötti niin että naapurivaltioon näkyi. Jossain kohtaa alkoi herpaantua siihen malliin, että ajattelin pistää hetkeksi tuubit korviin & kuunnella vähän musiikkia, jotta rauhoittuisin. Ja ne tuubit päässä karjaisin sitten sinne taaempana valuvalle sankarille, jotta HOPIHOPINYT!

Ei siinä mitään, mutta samaan hetkeen sattui ajamaan mies fillarilla edestäni ohitse (tuli metsän keskeltä pyörätieltä ja ajoi kadulle siitä jalkakäytävän poikki). Ja koska tuubit olivat päässäni, komento sille takanalaahaavalle 8v:lle taisi lähteä aavistuksen isommalla äänellä kuin oli tarkoitus. Koska kun käänsin huudon jälkeen pääni kävelysuuntaan näin kun sekin mies oli pudota fillarin selästä ja sitten se lähti polkemaan ihan päättömästi eteenpäin, tien laidasta toiseen koko ajan villisti taakseen vilkuillen. 11v:n kanssa katsottiin hölmönä sen miehen fillarointia kunnes tajuttiin samalla hetkellä, että sehän oli tietysti kuvitellut minun karjaisseen hälle, eikä uskaltanut olla polkematta minkä kintuistaan pääsi. Ihan bennyhillmeiningillä ja mehän sitten revettiin ihan täpöllä nauramaan :D
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Kide

• Veteraani
« Vastaus #34 : ſyyskuu 13, 2014, 12:02:58 ip »

Katselin ilolla, että muuan huoltamoketju on ottanut valikoimiinsa sydänystävällisen lounaan. Mainos herättää kyllä sattuneesta syystä hilpeyttä. :)
Kirjattu
♀, labiili D1 vuodesta 77, LDN:än ansiosta vähemmän labiili :)
09/2012 alkaen Paradigm Veo, jossa ensin Humalog, 29.6.2013 alkaen NovoRapid
Matala-annoksinen naltreksoni (LDN) 04/2014, jolla S-Insu-Ab  pudonnut 56 % -> 12 %

d1247

• Aktiivinen
« Vastaus #35 : Lokakuu 06, 2014, 10:08:56 ap »

Tän aamun naurut tuli vaatekaappia siivoillessa. Esiin putkahti miehen pesukoneessa käynneet kollegehousut, joita ei oltu sittemmin käytetty. Syystä että allekirjoittanut oli pessyt ne (ja koneellisen muuta pyykkiä) 60 asteessa. Housujen koko oli lyhentynny miesten koosta lasten kokoon  ;D  ;D
Mies hauskan näköinen niitä mallaillessa, mun mielestä ne menis hänellä kapreina ihan hyvin  ;D.
Kirjattu
D1

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #36 : Lokakuu 06, 2014, 12:08:58 ip »

Mulla oli aikoinaan ihana pastellinvärinen angoraneule jota siskoni lainasi. Ja hän halusi tietysti palauttaa neuleen pestynä. Sisko pesi sen liian kuumassa vedessä ja mulle palautui neule kokoa nukenvaate.  ;D Sain kyllä kunnon säkärit silloin mutta nyt jo naurattaa!  ;D ;)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

d1247

• Aktiivinen
« Vastaus #37 : Marraskuu 12, 2014, 12:41:53 ip »

nostan tätä, marraskuun harmaus tarvii komiikkaa  :)!

jooh, ja eilen viimeksi kauppakeskuksen vessasta poistullessa olin kävellä suoraan sinne miesten puolelle (taas), siinä kun on vaan suora tie eikä mitään ovea välissä...  ;D
Kirjattu
D1

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Marraskuu 12, 2014, 16:48:15 ip »

Mä kävelin tuolla kaupungilla ja ajattelin, että oonpas mä nyt laihtunut, kun housut meinaa tippua koko ajan. Totuus paljastui myöhemmin: vetskari ja nappi auki :o
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Marraskuu 12, 2014, 17:11:49 ip »

;D ;D ;D

Tein isänpäiväksi kuningatar-hyytelökakun. Semmoisen, missä on piparimurupohja, päällä marjainen paksu hyytelö ja koristeena paljon marjoja. Kun siirsin kakkua vuoasta kakkulautaselle, niin se tipahti käsistäni ja meni kolmeen osaan. Niin siististi kyllä, että kukaan ei huomannut mitään kun vähän parantelin päällimmäistä kerrosta.  ;)

Illalla mies halusi kakkua lisää, otti jalallisesta kakkuvadista tukevan otteen ja kippasi koko höskän lattialle! Ja tietysti niin päin, että täytepuoli oli vasten lattiaa.

Se siitä kakusta.  :P
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

santsu.

• Veteraani
« Vastaus #40 : Marraskuu 12, 2014, 21:38:51 ip »

;D

Palasin tänään tuttuun opparipaikkaani ja vein tuliaiseksi laatikollisen pipareita.

Kahvitauolla mulle tarjottiiin vieraanvaraisesti   :Dnäitä pipareita ja kysyttiin voitko syödä näitä.
Vastasin että, mä toin ne ja oon syönyt ja aion syödä nytkin  ;)

Lisäksi pomolla oli aamulla vieras cafee huoneessa ja hän tarjosi juuri käsistäni laskemiani pipareita sujuvasti vieraalleen  ;D

Kirjattu
*Saat sen mistä luovut*

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #41 : Marraskuu 17, 2014, 16:24:52 ip »

Asioita hoitelin ja päätin paluumatkalla poiketa naapalla kahvilla ja jotain pientä syömässä. No, astelin kahvilaan ja tiskille katsomaan mitä purtavaa ottaisi, pieneen sämpylään päädyin. Sämpylä ja kahvi tarjottimelle niin sitten. Edessäni, kassan kohdalle oli mummeli joka kääntyi minuun päin ja sanoi terve. Välittömästi tunsin hänet, vaikka olin kerran hänet nähnyt. Se oli ostannut munkkipossun joka oli pussissa. Maksoin ostokseni ja menin pöytään istumaan. Sitten se pahin pelko toteutui. Mummeli tuli pöydän eteen seisomaan se munkkipossupussi kädessä ja aloitti. Aloitti sen puheripulin: ei mulla oikeastaan diabetestä ole, hoidan sitä etukäteen, olen laihtunut,jumalaan olen aina uskonut, mieheni kuollut vuonna silloin ja silloin,kenellä lääkärieillä käy,Riitallakin, miten lehmien kanssa miehen kanssa pärjättiin kun tuli katovuosi,oli niin ihana mies oli, sen kainaloon oli hyvä käpertyä, ei seksi ollut tärkeintä suhteessamme, kun vein kukkia sille ja tälle, koskas niitä tapaamisia olikaan yhdistyksessä, olisi niin kiva sinua silloin nähdä jne. Tämän saarnan aikana se oli sen munkkipossun kaivannut pussista esille, seisoi paikallaan kuin vartiomies. No leuat kyllä kävivät, ei jauhaakseen possua vaan...Ole siinä sitten, hypo painaa päälle, sämpylää välillä haukattava ja kahvia päälle, lehteäkin yritin selailla. Myyjä,nuori nainen tiskin takana naureskeli ja Johanna,paikan esimies myös, kun tämä yksi pitää puhetta mulle. Asiakkaita tuli ja meni, arvatkaa oliko niillä hauskaa. Sain kuin sainkin syödyksi ja juoduksi ja ei nyt ihan vaan hetken kuluttua häivyin takavasemmalle. Iloisesti moikkasivat myyjä ja Johanna, posket punaisina, nauru kasvoilla , vedet valuivat niillä silmistä,kun lähdin.

Siis tällä mummella ei oo vintti täysin valaistu, muutamia lamppuja on palannut. Moottoriturpa, totta tosiaan :o
Kirjattu

d1247

• Aktiivinen
« Vastaus #42 : Marraskuu 18, 2014, 14:10:33 ip »

oih, Taitsa, meidän muorimagneetti  ;D
Kirjattu
D1

d1247

• Aktiivinen
« Vastaus #43 : Joulukuu 10, 2014, 12:54:05 ip »

Miä rakastan sellasta luonnollista komiikkaa, ja etenkii kun on ikävämpiä päiviä kunnon nauraminen auttaa...  ;D

Väitän että olen oppinut tässä matkan varrella itsellenikin nauramaan omille toilailuille...  ;D

Olin menossa suihkuun, ja oli tarkoitus laittaa päällä olleet vaatteet pyykkikoriin. Noh, koska olin käynny vessassa, pikkuhousut menikin...pönttöön  ::)  miksi, ei harmainta hajua! suurempaa katastrofia ei onneksi tapahtunut koska huomasin tekoseni heti enkä ollut vielä vetänyt...

Mukavaa keskiviikkoa kaverit,
DNN

Kirjattu
D1

d1247

• Aktiivinen
« Vastaus #44 : Maaliskuu 28, 2015, 13:43:01 ip »

nostan, arkikomiikka on tarpeellinen luonnonvara  ;)
Kirjattu
D1

Linkkejä