Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6506 jäsentä  •  411765 viestiä  •  19541 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi klonkku, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Arkipäivän komiikkaa  (Luettu 45059 kertaa)

rane58

• Aktiivinen
Vs: Arkipäivän komiikkaa
« Vastaus #180 : Tammikuu 22, 2017, 04:03:33 ap »

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201701212200057471_uu.shtml

Uuh, beibi....🐷🐷
Onkohan tämä sitä SETA:n ajamaa tasa-arvoista avioliittopolitiikkaa tai jatkoa hommppeleiden ja lepsojen kirkossa vihkimis politiikkaa....?
Kirjattu
-Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
-Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #181 : Tammikuu 22, 2017, 09:59:54 ap »

menee vähän OT, mutta olis ihan mahtavaa jos joku stand up-koomikko tekis komediaa kaupassa asioimisesta :D.
kassatätinä sitä usein kiinnittää huomiota ihmisiin ja kuinka tosissaan kaikki ruokakaupassa (etenkin siinä kassajonossa) on. heti, jos sattuu syystä tai toisesta jokin viivästys, jonosta löytyy aina se yksi joka nostaa siitä metakan  ;D

Katsopas Youtubesta haulla "Prisman kassa" niin löytyy näkökulmaa molempiin tyyliin Kätevä emäntä ja Mankeli. :D
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #182 : Tammikuu 22, 2017, 10:24:55 ap »

Itse taas hyvin harvoin olen huomannut että joku rupeaa häsläämään jonossa viivästyksen sattuessa. Tosin yleensä, jos on lyhin jono, siinä on lähtökohtaisesti jotain vikaa. 8)

Ollaan vissiin sokeita, en oo mäkään koskaan nähnyt 😂
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, (Paradigm Veo 02/2012) MiniMed 640G 05/2015 + Humalog.

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #183 : Tammikuu 22, 2017, 13:13:11 ip »

Hyvä juttu tämän päivän Hesarissa Suomalaisten käyttäytymisestä julkisissa liikennevälineissä, kun ollaan olevinaan, ettei huomata, mutta silti huomataan ja ollaan koko ajan tietoisia ympäristöstä. Hyviä vinkkejä myös busseissa ja vaunuissa sijoittautumiseen. ;D
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #184 : Tammikuu 22, 2017, 15:30:49 ip »

10 vuotta sitten kun jouduin käyttämään kyynärsauvoja nilkkamurtuman jälkeen ja linja-auto työpaikkani pihasta kulki aivan kuntosalin viereen niin käytin sitä vuoroa. Pysähdys oli torilla josta joku naisihminen tuli kyytiin. Istuin käytävän vieressä ja olin lastannut reppuni ja kepit ikkunan viereen. Hän halusi juuri sille paikalle jossa minä istuin. Menin istumaan ikkunan viereen otin repun syliini ja kepit mutta niiden alapään jätin mahdollisimman hankalasti hänen jalkotilaansa. Joutuihan hän nousemaan pois koska jäin ennen pois. Linja-autossa oli PALJON TYHJÄÄ TILAA.
Kirjattu

pæve

• Vanha tekijä
« Vastaus #185 : Tammikuu 22, 2017, 16:10:53 ip »

Miust oli ihana kun tuskailin tupakkakoneen kanssa tukkien koko kassan, kun se ei toiminut. Anteeksi pyytäen sanoin seuraavalle, että helpompaa kun isäntä lopettais polttamisen, niin se sanoikin, että helpompaa, kun korjaisivat koneet 😍  Ihana ihminen 😊
Kirjattu
Karjalasta kajahtaa :)

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #186 : Tammikuu 22, 2017, 19:01:32 ip »

Minä usein mietin, mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu, jotka änkeävät väkisin sisään hissiin tai bussiin, mistä ihmismassa vyöryy vastaan haluen sieltä ensin ulos?  8)
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #187 : Tammikuu 22, 2017, 21:36:16 ip »

Menin kiinalaisten kanssa pilkille ja varoittelin kovasti, että voi sitten käsiä palella. No nää oli siellä jäällä ilman käsineitä, parivuotias lapsikin, niin piti sitten alkaa kyselemään, että mistäs päin Kiinaa te oottekaan, niin pohjoisesta, läheltä Venäjän rajaa. Olivat tottuneet hiukkasen kylmempiin säihin  ::)
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

d1247

• Aktiivinen
« Vastaus #188 : Tammikuu 28, 2017, 10:35:21 ap »

tulipa tälläinenkin eilen vastaan kaupan kassalla:
asiakkaalla oli ostoksia+pullonpalautuskuitti. pullokuitista huolimatta ostokset maksoivat sen verran että asiakkaalle jäi maksettavaa. noh, asiakas ei uskonut tätä ollenkaan vaan oli sitä mieltä että tässä on virhe. tulostin kuitin ja kävin asiakkaalle läpi mitä kuitilla on ja mitä tuotteet maksavat. asiakkaan mielestä olin lukenut pullokuitin väärässä kohtaa. tuotteista ei siis voinut jäädä asiakkaalle maksettavaa.
otin taskulaskimen esiin, ja aloin asiakkaan kanssa laskea tuotteiden hintoja ja pullokuitin vähennystä uudelleen. ei pidä paikkaansa, edelleen tässä on joku virhe asiakkaan mielestä, vaikka laskutoimitus laskimella saa tasan saman summan kuin kassakone.
lopulta pyydän esimiehen paikalle, joka käy samat asiat läpi asiakkaan kanssa. asiakas lopulta maksaa. kassatäti on syyllinen  ;) :D ;D
Kirjattu
D1

julia

• Vanha tekijä
« Vastaus #189 : Helmikuu 10, 2017, 21:13:38 ip »

Äsken Facebookin nettikirppiksellä oli uusi ilmoitus vanhoista peltipurkeista, kuusi purkkia juhlamokkaa ym. muita suomalaisia tuotemerkkejä.

Hinnan kohdalla luki 10 euroa. Tekstiosiossa luki "Kaikki 10 e".

Ekan ostajan kommentti: "Mulle, jos nää kaikki kerran saa sillä kympillä."

Hmm, myyjä oli kyllä varmaan ajatellut, että yksi purkki maksaa 10 euroa, ei kaikki kuusi yhteensä.  ;D
Kirjattu
"Lujaa laatua LADA"

Linkkejä