Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6506 jäsentä  •  411752 viestiä  •  19540 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi klonkku, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Töllöä töllötellen!  (Luettu 22025 kertaa)

sarajevo95

• Aktiivinen
Vs: Töllöä töllötellen!
« Vastaus #15 : Maaliskuu 11, 2014, 12:38:15 ip »

Ootteko kattonut Siskonpetiä?
Ihan mahtava sarja! Tuo on sellaista komediaa mitä minäkin jaksan katsoa!

Entä Pasilaa?
Sekin on aika hyvä. :)
Mä katson aina Pasilan jaksot. Mielettömän hauska.
Kirjattu
"Minä elän ja voin hyvin"
VHH:n ansiosta lääkkeetön D2

Jape

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Maaliskuu 11, 2014, 18:28:26 ip »

Repomies on kuin minä, nappaa aina pillerit purkista......että pysyy kone käynnissä.  ;D

Jostain syystä seuraan vieläkin tuota Walking Deadia vaikka se ei oikein tunnu etenevän mihinkään. Aina vaan sitä zombimuusia....
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Maaliskuu 11, 2014, 18:49:14 ip »

Repomies on kuin minä, nappaa aina pillerit purkista......että pysyy kone käynnissä.  ;D

Jostain syystä seuraan vieläkin tuota Walking Deadia vaikka se ei oikein tunnu etenevän mihinkään. Aina vaan sitä zombimuusia....
EI, en tiedä oletko seurannut sarjan kaikki jaksot:MUTTA tässä sarjassa muusauksen lisäksi käydään pintaa raapaisemalla yllättävänkin syvällä ihmissuhde ym.kuvioissa. Mä katon 4.kauden vasta, kun se julkastaan dvd:nä, ei ole Netflixiä ym.vastaavia.
Kirjattu

Jape

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Maaliskuu 11, 2014, 18:58:43 ip »

EI, en tiedä oletko seurannut sarjan kaikki jaksot:MUTTA tässä sarjassa muusauksen lisäksi käydään pintaa raapaisemalla yllättävänkin syvällä ihmissuhde ym.kuvioissa. Mä katon 4.kauden vasta, kun se julkastaan dvd:nä, ei ole Netflixiä ym.vastaavia.

Olen seurannut kaikki jaksot ja minusta se alkaa olla pitkäveteinen. Aina vaelletaan paikasta toiseen milloin minkäkin pariskunnan kanssa. Ja foxiltahan se tulee, eikös se näy kaikilla ?
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Maaliskuu 17, 2014, 10:36:11 ap »

Kattelin viikonloppuna Englantilaisen filmin, jossa yllätyksekseni 1.TYYPIN Diabetes oli aika keskeisessä osassa. Nimeltään Särkynyt, pääosissa mm.aina hyvä Tim Roth ja hänen diabeetikkolastaan hienosti muutenkin näytellyt Zana Marjoviv.
Jos jotain kiinnostaa, niin tätä löytyy dvd:nä ainakin pääkaupunkiseudun kirjastoista (www.helmet.fi). Ihan laatu brittidraamaa.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Maaliskuu 18, 2014, 06:34:01 ap »

Ootteko kattonut Siskonpetiä?
Ihan mahtava sarja! Tuo on sellaista komediaa mitä minäkin jaksan katsoa!

Ex-työpaikassa, naiset kehuivat tämän ihan maasta taivaaseen, että oli iskenyt, ei vaan iskenyt muhun. En tiedä, mä oon kalkkis, kai. No, mun huumori on kuivaakin kuivempaa ja brittihuumori puree  ;D Musta on tullut soffapottu :( En tykkää, kaiken katson, mitä telkusta tulee, pakko alkaa kohta tehdä jotakin.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, (Paradigm Veo 02/2012) MiniMed 640G 05/2015 + Humalog.

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Maaliskuu 18, 2014, 09:17:48 ap »

Hih, tylsyyden huipentuma on tv:n katsominen, mutta vielä sitäkin tylsempää on se, kun kokoonnutaan puhumaan siitä, mitä on töllöstä katsottu. Esim. jos työpaikan kahvipöydässä puhutaan vain siitä, mitä kukakin on katsonut töllöstä, niin väistyn mieluummin takavasemmalle  ;D
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #22 : Maaliskuu 18, 2014, 09:31:14 ap »

En tykännyt Siskonpetistä enkä katsonut Putousta, Salkkareista puhumattakaan. Olen siis ihan ulalla niistä kahvipöytäkeskusteluista!  ;D

Tässä kerkiä enää katsoa uutisiakaan, tekemistä riittää muutenkin...
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Maaliskuu 18, 2014, 16:56:54 ip »

Mä katson viikottain (nyt kun tulee) Siskonpeti, Pasila, Dieetit vaihtoon! ja Jutta ja puolen vuoden superdieetit. Kaikki nämä katson netistä, yleensä illalla sängyssä (1 per ilta) tai viikon ainoan vapaapäivän aamuna, koska muulloin en kerkeä.

Niin ja jos brittihuumorilla tarkoitetaan esim PikkuBritanniaa, niin EI KIITOS! Hävettää katsoakin sitä, kun se on niin huono!
Brittileffat ja sarjat on yleensä oikeinkin hyviä.
Silta oli hyvä. 2. kausi vielä näkemättä.
Ja Beck. Ja Oskyldigt dömd. Ruotsalaiset osaa nuo rikossarjat ja -leffat. :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2014, 17:02:14 ip kirjoittanut kivitatti »
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Maaliskuu 18, 2014, 16:58:44 ip »

Mulla on uus tabletti, jossa on myös tv, saa nähdä, tuleeko sitten mitään katsottua. Ehkä urheilua.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Maaliskuu 18, 2014, 18:06:31 ip »

Joo, ei iske pikku-btitania, tarkoitin lähinnä semmosta, mitä on tullut telkusta -80 - -90 luvun taitteessa :P
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, (Paradigm Veo 02/2012) MiniMed 640G 05/2015 + Humalog.

Susihukka65

• Veteraani
« Vastaus #26 : Maaliskuu 19, 2014, 01:08:42 ap »

Ruotsalaiset osaa nuo rikossarjat ja -leffat. :)

Niissä on kaikki kohdallaan - näyttelijät, juoni, kuvaus, musiikki... Wallander on myös aivan mahtava.

Sattumalta osuin Broadchurchin uusintakierroksen alkuun. Todella hyvää nykybrittirikosta. Saksalaisista pidän Kriminalistista ja Borowskista.

Näköjään rikoksia riittää minun listassani.  ;D
Kirjattu
D1 vuodesta 1971
MiniMed Paradigm Veo 3/2014 ja Humalog

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #27 : Maaliskuu 19, 2014, 10:58:32 ap »

Uusia BECKejä on muuten tulossa, niitä on jo tehty ja tehdään parasta-aikaa lisää, myös Suomalainen Antti Reini vierailee guest starina.
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Maaliskuu 19, 2014, 15:00:47 ip »

Uusia BECKejä on muuten tulossa, niitä on jo tehty ja tehdään parasta-aikaa lisää, myös Suomalainen Antti Reini vierailee guest starina.
Viimeksi oli roistona jossain ruotsalaisessa dekkarisarjassa viime viikolla. Olikohan Hurst tms.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #29 : Maaliskuu 19, 2014, 15:10:59 ip »

Antti Reinin ansioluetteloon kuuluu hyvä ruotsin kielen taito ja roistomainen ulkonäkö! Vareksenakin heiluu jossakin pollarin ja rosmon välimaastossa! :D
Kirjattu
“Every cloud has a silver lining”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Linkkejä