Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6506 jäsentä  •  411765 viestiä  •  19541 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi klonkku, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Hyvän mielen viestiketju!  (Luettu 416263 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
Hyvän mielen viestiketju!
« : ſyyskuu 09, 2011, 11:55:19 ap »

Itse olen kaivannut tällaista viestiketjua joten aloittelen sen nyt itse!  :)
Tännepä vain sitten kertomuksia, joista tulee hyvä ja iloinen mieli. Ei siis mitään ryppyotsemurjotus-viestejä tähän ketjuun. Ja tuonne Mitä kuuluu-viestiketjuun ne hukkuu helposti. Vähän vastakohtaa tuohon v***uilun ja herkkänahkaisuuden viestitykseen.  ;)

Minut sai eräs rouva niin hyvälle mielelle eilen välinejakelujonossa. Siihen tuli juuri sellainen ryppyotsainen rouvashenkilö jonoon ja tohotti ja kyseli että kuinkas monta täällä on jonossa. Niin tämä hyvän mielen rouva sanoi että: "ensin on tuo nuorimies, sitten minä ja sitten tuo valkotakkinen, kaunis rouva" ja osoitti minua! Vitsi kun tuli hyvä mieli. Varsinkin, kun olen itkenyt silmät turvoksiin koiran kuoleman vuoksi ja ei ollut yhtään meikkiä ja tukka vain ponnarilla.  :D

Ja tänään tuli sitten verolappu. Sain takaisin melkoisen summan! Tosin mies sai mätkyjä saman verran. Joten meidän kannalta plus miinus nolla. Mutta kuitenkin.  ;)

Uusi pesukone tuodaan tänään.  :)

Vanhan koiran muisto alkaa jo lämmittämään sydäntä eikä itketä enää niin paljon.

Jatkakaapa te.  :D

Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
Vs: Hyvän mielen viestiketju!
« Vastaus #1 : ſyyskuu 09, 2011, 12:34:18 ip »

Menen taas huomenna puuhailemaan yhteiseen käsityöpuotiin. Hitsi, kun on mukavaa ponnistella yhdessä samanhenkisten kavereiden kanssa yhteisen päämäärän hyväksi! Siellä on aina niin mukavaa ja nauru raikaa!  :D
Kirjattu
“Every cloud has a silver lining”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : ſyyskuu 09, 2011, 13:02:08 ip »

Me muutettiin viime viikolla poikaystävän kanssa saman katon alle. :) Kyllä elämä on ihanaa, kun sen saa jakaa rakkaan ihmisen kanssa. :)
Kirjattu

Misty

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : ſyyskuu 09, 2011, 13:37:27 ip »

Mullakin on tullut paljon positiivisia asioita (erilaisia etten ala niitä tässä luettelemaan)  :D

Muoks. Kaisalle onnittelut :D
« Viimeksi muokattu: ſyyskuu 09, 2011, 14:48:05 ip kirjoittanut Misty »
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : ſyyskuu 09, 2011, 14:24:11 ip »

Keiju, sinähän OLET kaunis!  :) Muistatko vielä, mitä sanoin sulle sen Kouvolan d-kahvittelutapaamisen jälkeen?  ;)

Mä hain torilta kotimaisia omppuja ja puolukoita. Kotona mittasin puolukat tarkistaakseni sainko sen mitä pyysin eli 5 litraa.  :-\ No, puolukoita oli 6,5 litraa ja viidestä maksoin! Ja sain vielä hyvänviikonlopuntoivotukset kaupan päälle!  :D
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : ſyyskuu 09, 2011, 14:42:59 ip »

Kaisa, tuohan on ihana uutinen :D Ja minunkin mielestä Keiju on kaunis ja tyylikäs  :D

Kävin juuri yhdellä eri kuntosalilla (jonne taas sai juoksukilpailusta lippuja) ja nyt oli kyllä kiva paikka saunoineen, löytyi kunnon nostopaikatkin ja myös paljon erilaisia laitteita. Ja hinnatkin löytyy nettisivulta.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : ſyyskuu 09, 2011, 14:58:49 ip »

Joskus toisinaan tulee hyvä mieli mitä oudoimmista jutuista. Tässä on yksi sellainen juttu - surumielinen, mutta sittenkin niin elämänmyönteinen tarina!
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

???

• Vieras
« Vastaus #7 : ſyyskuu 09, 2011, 18:15:32 ip »

Sukulaisnainen sai töitä. Pääsi "finaaliin" ja kävi eilen Frankfurtissa haastattelussa. Tänään soittivat, että paikka on hänen :). Soittaessaan mulle, oli "pölmistynyt", ei oikein tahtonut uskoa tapahtunutta. Onhan hänellä kyllä vankka kokemus tuolta alalta ja on muuten 44v.
Kirjattu

Ultsi

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : ſyyskuu 09, 2011, 18:28:38 ip »

Voitin Autot 2 -aiheisen palapelin. Annoin sen työkaverille. (Olen vapaaehtoistöissä entisessä paikassa).
Kirjattu
D2

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : ſyyskuu 09, 2011, 18:52:39 ip »

Kaks viikkoa tiukkaa dieettiä ja tänään on karkkipäivä. :D Sitten jatkuu kiristely.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

ruuturouva

• Aktiivinen
« Vastaus #10 : ſyyskuu 09, 2011, 19:42:00 ip »

Kansalaisopiston zumba alkoi tänään ja voi että oli kivaa - vaikka tulikin niin hiki, että tukkakin oli ihan märkä   :D
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #11 : ſyyskuu 09, 2011, 22:04:20 ip »

Perjantai :)

Ja mulla on ihana perhe...
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : ſyyskuu 09, 2011, 22:17:47 ip »

Ostin tänään kirppikseltä ihan sika-halvan fillarin. Helkama Tuulen, joka on n. 5 vuotta vanha ja hinta oli 50 euroa. Kaikki toimii, siis vaihteet, jarrut, yms. Ainoastaan lukko on rikki ja soittokello, eli ostin siihen irrallisen likon ja uuden kellon. Yleensä kyllä tuollaisia ole tuohon hintaan myynnissä  ;D
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, (Paradigm Veo 02/2012) MiniMed 640G 05/2015 + Humalog.

Mini

• Aktiivinen
« Vastaus #13 : ſyyskuu 09, 2011, 22:25:14 ip »

Ihanan syksyinen ilma ja silti edelleen kesämökki! Miten se luonnorauha ja kauneus ja sauna ja järvi saakin niin hyvälle mielelle?  :)
Oikein ihanaa ja lupsakkaa viikonloppua kaikille!  :-*
Kirjattu
D1 -91
Apidra A-C Spirit Combo pumpussa 04/2012

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : ſyyskuu 10, 2011, 10:01:40 ap »

Mä sain viimeyönä yhden ihanan tekstarin, suorastaan rakkaus-runon :) Ei yhtään keljuttanut herätä tekstarin tuloon klo 3, kun olin lukenut sisällön ;)
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Linkkejä