Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6506 jäsentä  •  411765 viestiä  •  19541 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi klonkku, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Suolapiippu!  (Luettu 2396 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
Suolapiippu!
« : Lokakuu 14, 2010, 11:45:39 ap »

Vitsi miten hyvä keksintö!  :D

Poika käyttää Heinixiä puolikkaan tabletin verran aamuin illoin säännöllisesti allergiseen nuhaan. Korvalääkäri suositteli tuota suolapiippua ja niinpä se sitten hänelle hankittiin.

On nyt odotellut käyttöön ottoa jo jonkin aikaa ja eilen sitten siskoni, joka itse käyttää tuota piippua, neuvoi pikkumiestä sen käytössä. Uskomatonta, että vaikka poika oli ottanut aamulla lääkkeenstä eikä ollut nuhainen tms, tuo suolapiippu irroitti limaa varsin tehokkaasti etenkin toisesta sieraimesta! Poika itsekin hämmästyi kuinka helppoa sen käyttö on ja heti oli helpompi hengittää.

Itselläni oli eilen juuri sellainen allergianuhakohtaus, joka yleensä kestää vuorokauden lääkkeestä huolimatta. Joten kävin sitten minäkin ostamassa piipun ja kokeilin. Kylläpä helpotti!

Nyt meillä sitten "piippuillaan" vähintään pari kertaa viikossa.  ;D
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
Vs: Suolapiippu!
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2010, 14:02:15 ip »

Kirjattu
“Every cloud has a silver lining”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Jape

• Lentävä kynä
Vs: Suolapiippu!
« Vastaus #2 : Huhtikuu 19, 2017, 09:15:02 ap »

Hieman samaa aiheeseen liittyen : itse käytän päivittäin sarvikuonoa, ja sitten toki lisäksi kun kylvetän jalkoja, niin siihenkin tulee suolaa. Nyt sitten joku viisas sanoi että minä käytän noiden takia ihan liikaa suolaa....rupesin miettimään että mitäh.....kertyykö noista toimenpiteistä suolaa kroppaan ?
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

Linkkejä