Kohtauspaikka > Diabetes yleensä

Silmälasit

<< < (3/3)

Edward:
Mulla on hyvä tuuri, kun pärjään Tiimarin laseilla. Euronkaupasta saa lasit yhdellä eurolla ja niillä näkee ihan hyvin.

Eetu

Lumimarja:
Niihin nettikauppalaseihinkin merkataan keskipiste aivan kuten opitikolla. Sovittelukehysten mukana on tussi, millä TOINEN henkilö merkkaa linssiin pisteet, kun pokat ovat päässä ja katse suoraan eteenpäin.

Itse olen ostanut yhdet kaksiteholasit Thaimaasta, maksoivat silloin reilu 3 v sitten alle puolet meidän hinnoista. Kaverini oli ostanut juuri ennen matkalle lähtöä vastaavat Suomesta.

rock*:
mä olen tilannut tuolta glasögonin nettikaupasta jo 2 silmälasit ja yhdet aurinkolasit vahvuuksilla. Ja olen ollut tyytyväinen. ei meikäläisellä olisi varaa ostaa silmälasikaupasta vuoden välein uusia satojen eurojen laseja (okei, ei niitä nyt joka vuosi oikeasti tarvisi uusia.. mutta vaihtelu virkistää  ) Välillä vaan käyn optikolla näöntarkastuksessa.

Lumimarja:
Kävin itsekin pitkästä aikaa katsomassa kyseisillä nettisivuilla. Tarkennukseksi edellisiin vastauksiini: +/- 4 rajoitus koskee moniteholinssejä ei tavallisia. Ja nykyään sieltä saa kerralla sovitukseen 4 pokat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta